;
coinex

تریلر فصل دوم Cuphead منتشر شد؛ ادامه ماجراجویی‌های کاپ هد و ماگ من!

تریلر فصل دوم Cuphead توسط نتفلیکس منتشر شد. انیمیشن که در فصل اول برخلاف تصور موفقیت قابل قبولی داشت، حال برای فصل دوم می‌تواند همه را شگفت‌زده کند.

سال گذشته، نتفلیکس با انیمیشنی 12 قسمتی به نام Cuphead اثری ارائه کرد که به لحاظ بصری شبیه مجموعه میکی موس والت دیزنی بود. Cuphead بر اساس بازی‌هایی به همین نام ساخته شده است. آنچه در فصل اول مشاهده کردیم، نشان داد که سازندگان تمام تلاششان را کرده‌اند تا به بازی Cuphead وفادار باشند.

این انیمیشن داستان دو برادر با کله‌هایی شبیه فنجان را روایت می‌کند. هر کدام از برادرها خصوصیات خاص خودش را دارد؛ یکی محتاط و دیگری سر به هوا. کاپ‌هد، کاراکتر اصلی، به همراه برادرش ماگ‌من، موجوداتی بازیگوش هستند که از کوچکترین فرصتی برای آزار و اذیت یکدیگر نمی‌گذرند.

در این میان، شخصیتی به نام الدر کتل نقش محافظ این دو برادر را ایفا می‌کند. الدر تلاش می‌کند، برادرها را از دردسر دور نگه دارد؛ اما کاپ‌هد و ماگ‌من همیشه از دستورات او سرپیچی می‌کنند و همین امر باعث وقوع اتفاقات مختلف می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2022

آنچه تریلر فصل دوم Cuphead پیش رویمان می‌گذارد

پس از موفقیت فصل اول سریال Cuphead  که توسط کپانی MDHR ساخته شده است، نتفلیکس خیلی زود خبر از ساخت فصل دوم این انیمیشن داد. آنچه در تریلر فصل دوم انیمیشن Cuphead دیده می‌شود اینکه باز هم دو برادر قرار است ماجراهایی را پشت سر بگذارند؛ از زندان تا دیدار با دزدان دریایی و مواجهه با موجودات اسطوره‌ای.

در فصل دوم باز هم جرد و چاد مولدنهائر برای ساخت فصل جدید بازگشته‌اند. همچنین، ترو والنتینو در نقش کاپ‌هد، فرانک تودارو در نقش ماگمن، لوک میلینگتون-دریک در نقش دویل، جو هانا در نقش الدر کتل، وین بردی در نقش کینگ دایس، جیم کانروی در نقش اولی بالب و گری گریفین در نقش Ms. Chalice دوباره برای صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن Cuphead به نقش‌های خود بازگشته‌اند.

فصل دوم انیمیشن Cuphead در تاریخ 19 آگوست (28 مرداد) بر روی استریم نتفلیکس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر فصل دوم انیمیشن Cuphead را در تکراتو تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر فصل دوم Cuphead چیست؟ نظرات خود درباره این سریال را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر