;
coinex

اولین تریلر Banshees Of Irisherin منتشر شد

اولین تریلر Banshees Of Irisherin جدیدترین اثر کارگردان «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» منتشر شد و به نظر شاهد کمدی سیاهی دیگری خواهیم بود؟

خیلی‌ها مارتین مک دونا را با فیلم In Bruges و یا Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری) می‌شناسند؛ اما باید بدانید، مارتین مک دونا یکی از بهترین نمایشنامه‌نویسان حال حاضر است.

مک دونا که علاقه خاصی به کمدی سیاه دارد؛ همه آثارش را در همین ژانر ساخته است. او در سال 2017 با فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری) توانست اثری فوق‌العاده را خلق کند.

فیلمی که در نهایت از 6 نامزدی اسکار، برای بهترین بازیگر زن (فرانسیس مک دورمند) و بهترین بازیگر مکمل (سم راکول) دو جایزه اسکار را به دست آورد؛ اما فیلم جدید مک دونا درباره چیست؟ آیا دوباره شاهد کمدی سیاه درجه یکی از این کارگردان خواهیم بود؟

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

اولین تریلر Banshees Of Irisherin

اولین تریلر Banshees Of Irisherin

فیلم داستان پایان ناگهانی رفاقت میان دو مرد را روایت می‌کند. داستان در یکی از روستاهای ایرلند رخ می‌دهد؛ جایی که پاتریک و کولم رفاقتی چند ساله دارند؛ اما از جایی به بعد و به طور ناگهانی، پاتریک تصمیم می‌گیرد؛ رفاقتش با کولم را پایان دهد.

کولم که دلیل چنین کاری را نمی‌داند، تمام تلاشش را می‌کند تا دوباره به رفیق پاتریک تبدیل شود؛ اما هیچ چیز آن طور که کولم نقشه ریخته پیش نمی‌رود و فجایع و اتفاقات زیادی را رقم می‌زند.

در این فیلم، مارتین مک دونا همانند سه اثر قبلیش، نویسندگی و کارگردانی را بر عهده دارد. کالین فارل و برندون گلیسون، بعد از فیلم In Bruges، دوباره در کنار هم قرار خواهند گرفت. در کنار این دو، بری کیوکن (بازیگر جوکر در فیلم The Batman) نیز این دو را همراهی خواهد کرد.

فیلم Banshees Of Irisherin در تاریخ 4 سپتامبر 2022 (13 شهریور) در جشنواره ونیز، اولین نمایش جهانی‌اش را خواهد داشت. سپس در تاریخ 21 اکتبر 2022 (29 مهر) اولین نمایشش را در امریکای شمالی و در جشنواره تورنتو خواهد داشت. در پایان اولین تریلر فیلم Banshees Of Irisherin را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نظرتان درباره اولین تریلر Banshees Of Irisherin چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر