;
coinex

جزئیات داستان و اولین تصاویر انیمیشن مورتال کامبت 3 منتشر شد

اخیرا برادران وارنر اطلاعات رسمی همچون نام و فهرست صداپیشگان انیمیشن مورتال کامبت 3 را به همراه تصویری از آن منتشر کرده‌اند.

با توجه به اطلاعاتی که برادران وارنر اعلام کرده، قسمت سوم انیمیشن Mortal Kombat Legends 3 قرار است Mortal Kombat Legends: Snow Blind نام داشته باشد. علاوه بر این، خلاصه‌ داستان، فهرست صداپیشگان نیز به همراه یک تصویر از این انیمیشن را در اختیار ما قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2022

جزئیات داستان و اولین تصاویر انیمیشن مورتال کامبت 3

در این انیمیشن ریک مورالز تهیه کنندگی Mortal Kombat Legends: Snow Blind را برعهده دارد و جرمی آدامز که دو قسمت قبلی را کارگردانی کرده، در مورتال کامبت 3 نیز به عنوان کارگردان حضور دارد.

بر اساس اطلاعات جدید، در Mortal Kombat Legends: Snow Blind منی جاسینتو در نقش کنشی، دیوید ونهام در نقش کینو، ران یوآن در نقش کوآی لیانگ/ساب زیرو، کیث سیلورستاین در نقش کابال، کورتنی تیلور در نقش کیرا، یوری لاونتال در نقش کبرا، آرت باتلر در نقش شنگ سونگ و لین کوئی، ایماری ویلیامز در نقش ترمور، پاتریک سیتز، لی یین، سومالی مونتانو، دبرا ویلسون و کستون جان صداپیشگان این عنوان هستند.

شما در زیر می‌توانید اولین تصویر رسمی از این انیمیشن را ببینید؛ در این عکس شاهد حضور Kuai Liang و کنشی هستیم:

مورتال کامبت 3

در این انیمیشن، کانو دوست دارد تا Earthrealm را تصاحب کند و به همین خاطر، با سه مزدور اژدها سیاه از شهری به شهر دیگر حمله می‌کند و هرکس که راه وی را سد کند، از صفحه روزگار محو می‌کند.

با این حال، کنشی در برابر کینو تسلیم نمی‌شود. کنشی که متعصب و بی‌انضباط است، بعد از حمله کینو و قبیله‌اش به او، بینایی و اعتماد به نفسش را از دست می‌دهد و تحت سرپرستی کوای لیانگ قرار می‌گیرد.

کوای لیانگ یک مبارز توانمند بوده که اکنون بازنشسته شده است؛ با این حال، همچنان کسی نمی‌تواند از نظر توانایی و قدرت به چالش کشیدن کینو روی دست وی بلند شود.

طی این ماجراجویی، کنشی امید از دست رفته‌اش را بازیابی می‌کند، اما آیا این برای متوقف کردن کینو و نجات Earthrealm کافی خواهد بود؟

اولین قسمت از انیمیشن مورتال کامبت لجندز در سال 2020 با نام Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge پخش شد و مردم حسابی از آن استقبال کردند. از این رو، سازندگان به سراغ ساخت قسمت بعدی آن رفته و در سال 2021 آن را منتشر کردند. اما قسمت دوم چندان هم مورد استقبال قرار نگرفت. حال باید منتظر ماند و دید استقبال مردم از مورتال کامبت لجندز 3 چگونه خواهد بود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این انیمیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر