;
coinex

کنترلر گیمینگ سونی برای آیفون عرضه شد

طی روزهای گذشته، کنترلر گیمینگ سونی برای آیفون عرضه شد و کاربران گوشی‌های آیفون با استفاده از آن می‌توانند عناوین کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و 5 را تجربه کنند.

Backbone one PlayStation Edition نام این محصول جدید کمپانی سونی است که کاربران کنسول‌های نسل هشتم و نهم این شرکت، می‌توانند با استفاده از آن بازی‌ها را روی گوشی آیفون خود استریم کنند و از گجت هوشمند خود به عنوان نمایشگر استفاده کنند. قیمت این کنترلر جدید کمپانی سونی معادل 99.99 دلار خواهد بود.

جزییاتی درباره عرضه کنترلر گیمینگ سونی برای آیفون

درگذشته شاهد فناوری مشابه Backbone one PlayStation Edition بودیم که توسط توسعه دهندگان ژاپنی با نام Remote Play عرضه شد. Remote Play این امکان را برای گیمرها فراهم کرد که بازی‌های پلی‌استیشن را روی تبلت، گوشی یا رایانه‌ شخصی خود استریم و تجربه کنند.

کنترلر پلی‌استیشن برای آیفون

این کمپانی با هدف توسعه و ساخت کنترلر گیمینگ سونی برای آیفون، با Backbone همکاری کرد. Backbone در واقع یک کمپانی نوپا در حوزه تولید و ساخت کنترلرهای قابل حمل گیمینگ است. باید گفت که سخت‌افزار کنترل گیمینگ سونی برای آیفون کاملا بر اساس کنترلرهای Backbone ساخته شده است اما طراحی آن، با کنسول‌های گیمینگ سونی سازگاری دارد و با رنگ سفید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

وزن نهایی این محصول معادل 140 گرم است و برای شارژ کردن باتری کنترلر، باید آن را به گوشی آیفون متصل کنید. این محصول از تمام گوشی‌های هوشمند کمپانی اپل که بعد از سری 6s منتشر شده‌اند، پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر تنها دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون می‌توانند از این فناوری استفاده کنند؛ اما احتمال می‌رود که به زودی تکنولوژی مشابه Backbone one PlayStation Edition برای دارندگان گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید ساخته شود.

این محصول جدید شرکت سونی در حال حاضر در بازار‌های آمریکای شمالی، نیوزلند، استرالیا و اروپا عرضه شده است. لازم به ذکر است که Backbone از یک اپلیکیشن جدید برای این محصول رونمایی کرده که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از عناوین پلی‌استیشن را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه کنترلر گیمینگ سونی برای گوشی‌های آیفون چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر