;
coinex

حامد آهنگی فریبا نادری را در شب آهنگی از ترس سکته داد [+فیلم]

فریبا نادری در شب آهنگی از ترس سکته کرد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

حامد آهنگی عامل ترس فریبا نادری شد.  فیلمی از از ترسیدن فریبا نادری و باعث سکته زدندر برنامه شب آهنگی منتشر شده که با واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی همراه بوده است. شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی یکی از پرمخاطب‌ترین تاک‌شو‌های این روزهاست. فریبا نادری در قسمت هفدهم برنامه «شب آهنگی» میهمان برنامه حامد آهنگی بوده بوده است. این قسمت جزو یکی از جذاب ترین قسمت های این برنامه از نظرر بینندگان بوده است.

فریبا نادری در شب آهنگی از ترس سکته کرد ؛ کار عجیب حامد آهنگی [+فیلم]

فیلم منتشر شده از ترساندن فریبا نادری در برنامه شب آهنگی که این بازیگر زن سریال ستایش را تا مرز سکته برد به یکی از پربیننده ترین ویدیوها در اینستاگرام تبدیل شده است. در این ویدیو فریبا نادری توسط حامد آهنگی تا مرز سکته رفت و با فحش و ناسزا از عامل ترس خود استقبال کرد.

حامد آهنگی این هفته میزبان فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون بود. آهنگی به مانند تمام برنامه ها برای شوخی که با میمهانان اش شوخی می کرد در این قسمت هم با فریبا نادری شوخی های جالبی داشت که شاید جذاب ترین آن ها ترساندن چندباره فریبا نادری بود.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شده و دارای یک خواهر و برادر است. تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد. این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در شب آهنگی از ترس سکته کرد ؛ کار عجیب حامد آهنگی [+فیلم]

نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است. او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. او در مورد همسرش می‌گوید:

در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پر محتوایش در خاطرم هست.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (12 نظر)

    این کارت عاقبت خوبی نداره و آخرش کسی سکته می کنه و آنوقت به خودت بخند

    پاسخ

    اگر شخصی سکته کرد چه جواب داری احمق

    پاسخ

    مرز محرم و نامحرم دیگه از بین رفته همینه که بین( به اصطلاح) هنرمندان اینهمه طلاق و خیانت هست . با رسانه فرهنگ کثیفشون رو همه جا پخش کردن

    پاسخ

    دیگه حکومت مزخرفتون این کارا با جماعت ایرانی کرد و بی غیرت شون داره میکنه

    پاسخ

    با تمام علاقه ای که به آهنگی دارم که موجب شادی مردم میشه ولی این کارش زشت بود . ترساندن از نظر پزشکی باعث از دست دادن کلیه و درمواقعی باعث سنکوب و سکته میشه . البته آهنگی ب
    دست خودش نیست بعضی وقتا زیادی جوگیر میشه و این طبیعته یه کندینه .مقصر مجری برنامه ست که باید افسار بازیگر رو دست بگیره وگرنه بقول رشتیها
    طرف خو پالانه تاودا شونده کله 😅😅😅

    پاسخ

    برنامه های سینمای خانگی خیلی جلف و مسخره شده

    پاسخ

    اقای اهنگی به نظرم بهتر این کار و دیگه انجام ندید توی برنامه ی خوبتون.شما فکر کن یک درصد اتفاقی که برای اقای لولایی افتاد واقعی بود
    اونوقت برنامه به این قشنگی همیشه با یک خاطره بد تو ذهنها میموند.

    پاسخ

    این کارا هماهنگ شده س

    پاسخ

    همین ترسوندنهاباعث سکته ومرگ خیلی‌ها شده ،،خنده به هرقیمتی واقعا،،

    پاسخ

    خریت که شاخ و دم ندارد آخه آدم باشعور این کاره آدمای باشعور هست که تو باشعور با مهمان آنهم یک خانم کردی

    پاسخ

    شماهم دراین کاربااوشریک هستید میدانیدچرا؟چون با به نمایش گذاشتن شیرین کاری هایش کارهای او را صحه می گذارید دریغ از یک انتقاد منطقی اصلا خانم وآقا ندارد تصور کنید یکی همان جا سکته کرد این مردک می خواهد چه کار کند دیه بدهد؟!!!

    پاسخ