;
coinex

زمان نوبت دوم واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد

وزیر ورزش امروز و در حاشیه جلسه هیئت دولت از زمان نوبت دوم واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت دو باشگاه در همکاری با سازمان خصوصی‌سازی هستند.

وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در اشاره به زمان واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال گفته که تا آخر تابستان یا در پاییز ۵۱ درصد سهام استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: علت عدم بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس ترس از افشای رقم قراردادها است!

زمان نوبت دوم واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس

زمان نوبت دوم واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد

حمید سجادی امروز در گفتگویی با رسانه‌ها درباره زمان مرحله دوم واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس گفته که سازمان خصوصی سازی با همکاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال تلاش مستمر برای واگذاری سهام دو باشگاه هستند. او با بیان اینکه بنابر برنامه‌ریزی سازمان خصوصی سازی، قرار بود تا پایان تابستان به سمت واگذاری ۵۱ درصدی دو باشگاه برویم، افزود:

نوبت دوم واگذاری‌ها قرار است در شهریورماه انجام شود و ما در حال برنامه‌ریزی برای این موضوع هستیم. من دو جلسه مفصل با باشگاه استقلال و پرسپولیس و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داشتم و مسائل لازم را بررسی کردیم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد:

الان دو باشگاه در فرابورس هستند و وقتی این شرکت‌ها به سمت واگذاری می‌روند، همه مسائل آنها باید شفاف شود. در واقع هر چقدر سازوکار مالی و اداری منظم تر و آماده‌تر باشد، سرعت واگذاری‌ها هم بیشتر می‌شود.

سجادی در پایان افرزده گه اگر تا آخر تابستان مرحله دوم واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال اتفاق نیفتد، تا پاییز این هدف محقق خواهد شد. تمام تلاش ما این است که سریع‌تر ۵۱ درصد سهام واگذار شود ولی همه موارد اداری و مالی هم باید فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اعلام زمان نوبت دوم واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر