;
coinex

چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟ [آموزش تصویری 5 روش موثر]

ریلز اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای اشتراک گذاری ویدیوها و آهنگ‌های مورد علاقه است. ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟ در ادامه با ما همراه شوید تا نحوه دانلود آهنگ های اینستاگرام را بررسی کنیم.

هنگامی که در اینستاگرام به دنبال یافتن ایده خلاقانه هستید، ممکن است با آهنگی روبرو شوید که مورد پسند شما واقع شود و بخواهید به آن گوش دهید و یا از آن در محتوای خود استفاده کنید. اما شاید این سوال برای‌تان مطرح شود که چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟ راه‌های مختلفی برای ذخیره یا دانلود آهنک های reels اینستاگرام وجود دارند. در طول این مقاله، پنج ترفند ساده را برای دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام مورد علاقه‌تان مرور می‌کنیم. برخی از این روش‌ها تنها صوت استفاده شده در ریلز اینستاگرامی را در اختیار شما قرار می‌دهند اما در روش پنجم، شما به فایل کامل موسیقی موردنظرتان دست پیدا می‌کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟

دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام به طور مستقیم از خود این برنامه ممکن نیست. پس چگونه صوت reels را دانلود کنیم؟ برای اینکار لازم است از برخی برنامه‌های کاربردی یا سایت دانلود آهنگ اینستاگرام استفاده کنیم. البته که این فرآیند سخت نیست و به سادگی قابل انجام است. می‌توانید آهنگ ریلز مدنظر خود را دانلود کرده و در دستگاه خود نگه دارید، یا صدا را در حساب اینستاگرام خود ذخیره کنید تا بعداً دوباره از آن استفاده کنید. حال بدون توضیح بیشتر به آموزش دانلود آهنگ های ریلز اینستاگرام می‌پردازیم.

دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام با استفاده از سایت و ابزارها

چندین سایت دانلود آهنگ اینستاگرام وجود دارند که می‌توانند به شما در دانلود آهنگ های اینستاگرام کمک کنند. تعدادی از این سایت‌های دانلود آهنگ اینستاگرام عبارتند از:

صرف نظر از اینکه کدام سایت دانلود آهنگ اینستاگرام را انتخاب می‌کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ریلزی را که دارای آهنگ مدنظرتان است، انتخاب کنید. این محتوا ممکن است آهنگ جذاب جدیدی باشد که فکر می‌کنید می‌تواند برای یکی از ویدیو‌های شما مناسب باشد یا اینکه یک ریل با آهنگی ترند است که می‌خواهید برای محتوای آینده‌ی خود از آن استفاده کنید.
  2. بر روی آیکون به اشتراک گذاری در قسمت پایین سمت راست ریلز کلیک کنید. این آیکون به شکل یک موشک کاغذی است.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  3. گزینه Copy link را در صفحه‌ای که باز شده است، انتخاب کنید.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
    اگر این کار را برای کامپیوتر دکستاپ انجام می‌دهید، به سادگی ریل را باز کنید و آدرس آن را در کادر مرورگر کپی کنید. علاوه بر این، اگر آیفون و مک دارید، می‌توانید این دو دستگاه را به هم متصل کنید تا آدرس کپی شده از تلفنتان به راحتی بر روی رایانه شما جایگذاری شود. اکنون چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟ مراحل 4 و 5 را دنبال کنید.
  4. آدرس کپی شده را در ابزار یا سایت دانلود آهنگ اینستاگرام دلخواه خود قرار دهید. ما از Reel Saver استفاده می‌کنیم، اما تقریبا همه‌ی آن‌ها به یک شکل کار می‌کنند.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  5. روی دکمه دانلود کلیک کنید تا فایل صوتی از ریلز استخراج شود. با Reel Saver، این فرصت را خواهید داشت که قبل از کلیک بر روی دکمه دانلود، فایل صوتی را پخش کنید.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟

اکنون فایل صوتی کلیپ را بر روی دستگاه خود ذخیره کرده‌اید. Reel Saver فایل صوتی را با فرمت M4A ارائه می‌کند. ابزارهای دیگر، فایل دانلود را در قالب MP3 فراهم می‌کنند. مطمئن شوید که ابزار مناسب را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل

الگوریتم ریلز اینستاگرام چطور کار می‌کند؟

دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام با استفاده از مبدل ویدیو به MP3

چندین ابزار مبدل ویدئو به MP3 وجود دارد که می‌توانید برای دانلود آهنگ های اینستاگرام از آن‌ها استفاده کنید:

برنامه‌های آیفون و اندروید این ابزارها نیز موجود است که می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و این فرآیند را بر روی گوشی خود تکمیل کنید. حال چگونه صوت reels را دانلود کنیم؟ برای این‌کار نکات زیر را قدم به قدم دنبال کنید.

  1. ریلز اینستاگرام مورد نظر خود برای دانلود را انتخاب کنید.
  2. Reel را در دستگاه خود ذخیره کنید. برای انجام این کار، مراحلی مشابه دفعه قبل را دنبال خواهید کرد، روی نماد اشتراک‌گذاری هواپیما کاغذی در سمت راست کلیک کنید. اما این بار، گزینه Add to story را انتخاب کنید.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  3. استوری را در گوشی خود ذخیره کنید. برای اینکار بر روی سه نقطه در بالا سمت راست کلیک کنید، گزینه Save را انتخاب کنید تا استوری بر روی گوشی شما بارگذاری شود.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  4. فایل ویدیویی را به یک فایل صوتی MP3 تبدیل کنید. می‌توانید ویدیو را به رایانه خود ارسال کنید یا برنامه‌ای را در تلفن همراه خود برای انجام فرآیند تبدیل دانلود کنید. ما فایل ذخیره شده در گوشی خود را به رایانه ایردراپ کردیم تا از سایت FreeConvert برای تبدیل استفاده کنیم. برای انتخاب فایل در این سایت، می‌توانید فایل را به صورت دستی انتخاب کنید یا آن را به قسمت Choose Files بکشید تا انتخاب شود.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  5. سپس بر روی Convert کلیک کنید تا فرآیند تبدیل به MP3 آغاز شود.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  6. در نهایت بر روی Download کلیک کنید تا فایل تبدیل شده را ذخیره کنید. حال یک فایل MP3 دارید که می‌توانید از آن برای ساخت محتوای خود استفاده کنید.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟

بیشتر بخوانید:

آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام

حل مشکل کپی رایت اینستاگرام

آموزش دانلود آهنگ های ریلز اینستاگرام با استفاده از تغییر پسوند فایل

این روش دانلود آهنک های reels اینستاگرام بر روی گوشی اندروید و یا رایانه قابل انجام است. شما اساساً فقط پسوند در انتهای نام فایل را از پسوند ویدیویی به پسوند صوتی تغییر خواهید داد. با انجام این کار، فرمت فایل تغییر می‌کند و آن را به فایل صوتی تبدیل خواهید کرد.

چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟ برای تکمیل این کار، مراحل زیر را در دستگاه اندروید خود دنبال کنید.

  1. با استفاده از روش‌هایی که قبلاً گفتیم، ریل را در گوشی هوشمند خود ذخیره کنید.
  2. فایل مدنظر را در برنامه‌های فایل‌های گوگل در دستگاه هوشمند خود پیدا کنید.
  3. روی ویدیو به صورت طولانی کلیک کنید تا انتخاب شود و به تنظیمات اضافی دست پیدا کنید. بر روی آیکون سه نقطه More کلیک کنید.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  4. از منوی ظاهر شده بر روی تغییرنام کلیک کنید. فرمت MP4 را در انتهای نام فایل حذف کرده و آن را با MP3 جایگزین کنید.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟

حال یک فایل صوتی در گوشی خود دارید که می‌‌توانید از آن برای ساخت ریلز‌ اینستاگرام و سایر ویدیوها استفاده کنید.

برای انجام این فرآیند در رایانه شخصی، این مراحل را دنبال کنید.

  1. ویدیو را با استفاده از یک سایت و یا ابزار در رایانه خود دانلود کنید یا آن را از تلفن به رایانه خود ارسال کنید.
  2. فایل خود را انتخاب کرده، بر روی آن کلیک راست کنید و در منوی ظاهر شده بر روی گزینه‌ی تغییر نام کلیک کنید.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  3. پسوند “MP4” یا “MOV” را حذف کرده و آن را به “MP3” تغییر دهید. ویدیو به یک فایل صوتی تبدیل خواهد شد.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟

با اینکه این مراحل در مک‌بوک انجام شده بود اما این فرآیند در ویندوز نیز مشابه است. فایل منیجر خود را باز کرده، ریل اینستاگرام را انتخاب کنید و پسوند آن را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید:

راه های دیده شدن پست در اینستاگرام

راهکارهای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام

دانلود آهنک های reels اینستاگرام با استفاده از ویرایشگرهای ویدیویی مانند InShot و یا VlogNow

برای دانلود آهنگ های اینستاگرام همچنین می‌توانید از برنامه VlogNow یا VN Video Editor و یا همچنین InShot در گوشی خود استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید بلافاصله صدا را از یک ریل اینستاگرام به ویدیوی خود اضافه کنید. برای شروع، برنامه را برای iPhone یا Android دانلود کنید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. مشابه روش‌های قبلی، ریل مدنظر خود در اینستاگرام را دانلود کنید.
  2. ویدیویی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید را ضبط کنید. سپس برنامه VN Video Editor را باز کنید، آیکون + را در قسمت پایین سمت راست انتخاب کنید. بر روی New Project کلیک کنید تا ویدیو خود را از گالری پیدا کنید.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  3. هنگامی که ویدیوی خود را در برنامه باز کردید، روی Tap and add music در پایین جدول زمانی ویرایشگر کلیک کنید.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  4. بر روی موزیک در منوی پایین صفحه کلیک کنید، سپس به تب My Music بروید.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  5. روی دکمه Extract from Video ضربه بزنید، سپس ریل اینستاگرامی که دانلود کرده‌اید را از ویدیوهای موجود در گالری انتخاب کنید. آن را به یک آلبوم اضافه کنید، آلبوم را باز کنید و روی Use در کنار فایل صوتی کلیک کنید.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  6. در نهایت می‌توانید ویدیو خود را ذخیره کنید و آن‌را در ریلزهای اینستاگرام آپلود کنید. این فرآیند در برنامه InShot نیز تقریبا به همین صورت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

الگوریتم اینستاگرام چیست و چگونه کار می‌کند؟

فعال و غیرفعال کردن Sensitive content در اینستاگرام

دانلود آهنگ های اینستاگرام در تلگرام

برای هر کاربر شبکه‌های مجازی ممکن است این سوال پیش آمده باشد که چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟ امروزه، اکثر ما از پلتفرم تلگرام و بات‌های آن برای کارهای روزمره خود استفاده می‌کنیم. ممکن است شما هم به دنبال دانلود آهنگ های اینستاگرام در بات تلگرام باشید. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. طبق روش‌های گفته شده در بالا، لینک ویدیو را دریافت کرده و یا ویدیو را ذخیره کنید.
  2. لینکی که کپی کرده‌اید و یا فایل ویدیویی یا صوتی را به بات تلگرامی Shazam – music finder ارسال کنید.
  3. این بات، فایل کامل آهنگ استفاده شده در ریلز را برای شما ارسال می‌کند که می‌توانید آن را در گوشی خود ذخیره کنید و به آن گوش دهید و یا در ریلز اینستاگرام خود از آن استفاده کنید.

شما همچنین می‌توانید با استفاده از Voice Search گوگل، فرآیند دانلود آهنگ های اینستاگرام در تلگرام را انجام دهید. برای اینکار ویدیو و یا صوت آن را پلی کرده، در همان حین با استفاده از قابلیت‌ اجرای شناور برنامه‌ها در گوشی همراه، Voice Search را باز کنید و اجازه بدهید تا موسیقی در حال پخش شدن را پیدا کند. پس از به دست آوردن مشخصات آهنگ، برای دانلود آهنگ های اینستاگرام در بات تلگرام به سراغ یکی از بات‌های دانلود موسیقی (برای مثال دنیای ترانه) بروید. مشخصات را برای آن بات ارسال کنید تا آهنگ را برایتان ارسال کند.

چگونه آهنگ ریلز را در اینستاگرام برای بعدا ذخیره کنیم؟

همه روش‌های فوق برای اینکه ” چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟ ” شامل دانلود یا استخراج صدا بر روی یک دستگاه برای افزودن به یک ویدیو است. با این حال، شما همچنین می‌توانید تمام این کارها را در داخل برنامه اینستاگرام انجام دهید.

این مراحل را دنبال کنید تا تمام ویدیوهای خود را در داخل اینستاگرام مدیریت و طراحی کنید.

  1. ریلز اینستاگرامی مورد نظر را پیدا کنید.
  2. بر روی نام صوت در پایین صفحه کلیک کنید. سپس بر روی آیکون سیو در گوشه‌ی سمت راست بالا که شبیه یک پرچم یا بوکمارک است، ضربه بزنید. به خاطر داشته باشید که اگر ویدیوی خود را از قبل آماده پخش کرده‌اید یا آماده ضبط هستید، می‌توانید استفاده از صدا را نیز انتخاب کنید. ذخیره صوت، آن را برای استفاده‌های بعدی ایمن نگه می‌دارد، بنابراین می‌توانید به راحتی به آن بازگردید.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  3. به پوشه ذخیره شده‌ها در اینستاگرام بروید. برای اینکار به صفحه پروفایل خود بروید، در گوشه سمت راست بالا به منوی سه خط موازی بروید، سپس روی Saved کلیک کنید تا به موارد ذخیره شده دسترسی پیدا کنید. یک پوشه برای «همه پست‌ها» و یک پوشه جداگانه برای «صدا» خواهید داشت.چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  4. پوشه “Audio” را باز کنید، سپس فایل صوتی مدنظر را انتخاب کنید تا باز شود. از اینجا می‌توانید وقتی برای ساخت ویدیوی خود آماده هستید، روی Use audio ضربه بزنید.

استفاده از این روش برای زمانی که به ایده‌های متعددی برای ساخت ریلز اینستاگرامی خود نیاز دارید، بسیار مناسب است. می‌توانید چندین صوت متفاوت را ذخیره کنید و در زمان نیاز، از صوت مناسب برای ویدیو خود استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا می‌توانم ریلزهای اینستاگرام را به طور مستقیم از داخل برنامه دانلود کنم؟

اینستاگرام به تازگی ویژگی داخلی برای دانلود ریل‌ها را به برنامه اضافه کرده است. برای اینکار می‌توانید روی آیکون اشتراک گذاری ضربه بزنید و گزینه‌ی دانلود را انتخاب کنید تا آن را در دستگاه خود ذخیره کنید. البته این ویژگی برای همه‌ی ریل‌ها فعال نیست و بسته به تنظیمات سازنده، ممکن است گزینه دانلود فعال یا غیرفعال باشد. حال اگر به دنبال این هستید که چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟ می‌توانید پس از دریافت ویدیو به طور مستقیم از اینستاگرام و یا دریافت لینک آن با استفاده از بات تلگرام که پیش‌تر معرفی شد، دانلود آهنگ های اینستاگرام در تلگرام را انجام دهید.

آیا استفاده از برنامه‌های شخص ثالث برای دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام خطراتی دارد؟

بله، استفاده از برنامه‌های شخص ثالث برای دانلود آهنک های reels اینستاگرام ممکن است خطرات حریم خصوصی و امنیت را به همراه داشته باشد. بسیار مهم است که برنامه‌های واسط معتبر را انتخاب کنید و در مورد اجازه دسترسی به اطلاعات حساب خود محتاط باشید. همیشه امنیت داده‌های شخصی خود را در اولویت قرار دهید.

آیا دانلود آهنگ های اینستاگرام به طور مستقیم از خود برنامه ممکن است؟

این پلتفرم قابلیت مستقیمی برای دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام ارائه نمی‌دهد و ریلز دانلود شده از اینستاگرام بدون آهنگ است. با این وجود، می‌توانید از روش ضبط صفحه و یا روش‌هایی که پیش‌تر معرفی شدند برای دانلود آهنگ های اینستاگرام به همراه ریلز استفاده کنید. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از چنین روش‌هایی، رعایت حق انتشار و حقوق مالکیت معنوی ضروری است.

در اندروید و iOS چگونه آهنگ های ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟ آیا مراحل دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام بین این پلتفرم‌ها متفاوت است؟

به طور کلی، ممکن است دانلود آهنگ های reels اینستاگرام در دستگاه‌های iOS و اندروید، به خصوص زمانی که از ویژگی‌های داخلی این برنامه استفاده می‌کنید، تغییرات جزئی داشته باشد. با این‌حال، ضبط صفحه نمایش، برنامه‌های واسط و روش‌هایی که در بالاتر توضیح دادیم را می‌توان بر روی هر دو پلتفرم پیاده کرد.

بیشتر بخوانید:

آیا شما از روش دیگری برای دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر