;
coinex

نمایندگان ایران در جشنواره فیلم مسکو 2022 مشخص شدند

نمایندگان ایران در جشنواره فیلم مسکو 2022 مشخص شده است. این چهل و چهارمین دوره از جشنواره فیلم مسکو است که هشت فیلم ایرانی در آن حضور دارند.

این جشنواره که یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های بین المللی است، هر ساله به طور منظم از سال 1959 برگذار می‌شود در این جشنواره فیلم ها در بخش‌های مختلفی مانند بخش اصلی، فیلم کوتاه و مستند با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

نمایندگان ایران در جشنواره فیلم مسکو 2022

در بخش اصلی مسابقه فیلم‌هایی همچون «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی، «رمانتیسم عماد و طوبی» ساخته کاوه صباغ‌زاده، «پسران دریا» ساخته حسین قاسمی جامی و افشین هاشمی، «بچه‌های گرگ های سیب دره» با کارگردانی فریدون نجفی و «مسیر معکوس» ساخته ابوالفضل جلیلی از ایران حضور خواهند داشت.

در این رویداد که از 4 تا 11 شهریور ماه سال جاری در جریان خواهد بود، دو فیلم «بدون قرار قبلی» و «رمانتیسم عماد و طوبی» اولین حضور بین‌المللی‌شان را تجربه خواهند کرد.

فیلم «هجده هزار پا» به کارگردانی مهدی شاه محمدی نماینده ایران در بخش مستند خواهد بود. همچنین میلاد نسیم سبحان با فیلم «نفس نکش» و حمیدرضا قاسمی با فیلم «نسیم» نمایندگان ایرانی بخش فیلم کوتاه هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نمایندگان ایران در جشنواره فیلم مسکو 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر