;
coinex

نسل جدید آیپد پرو با تراشه M2 پاییز امسال از راه می‌رسد

اپل این روزها سخت مشغول آماده شدن برای رونمایی از سری جدید آیفون است؛ اما بر خلاف انتظار، نسل جدید آیپد پرو به جای اواخر تابستان، در پاییز معرفی می‌شود.

اپل خودش را برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های آیفون، یعنی سری آیفون 14 آماده می‌کند. قرار است در کنار این گوشی‌ها، شاهد معرفی نسخه جدید ساعت هوشمند این شرکت، یعنی اپل واچ سری 8 هم باشیم.

حالا در یک گزارش جدید ادعا شده که قرار نیست نسل جدید آیپد پرو هم در کنار این گوشی‌ها معرفی شود، بلکه اپل قصد دارد برای معرفی از (حداقل) دو آیپد جدید، پاییز امسال (احتمالا مهر تا اوایل آبان) یک رویداد اختصاصی برگزار کند.

برنامه‌ریزی اپل برای رونمایی از نسل جدید آیپد پرو

بر اساس این گزارش، غول فناوری کوپرتینو در حال برنامه‌ریزی برای رونمای از یک آیپد میان‌رده به همراه آیپد پرو است که در ساخت آن از تراشه M2 استفاده شده است. هنوز تاریخ دقیق عرضه این محصولات مشخص نیست، اما پیشبینی می‌شود که این کار در اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان) انجام شود.

نسل جدید آیپد پرو
برنامه اپل برای رونمایی از نسل جدید آیپد پرو

آیپد میان‌رده جدید به عنوان جایگزین آیپد 10.2 معرفی می‌شود که در سال 2021 معرفی شد. گفته شده که این مدل، حاشیه‌ای باریک‌تر و صاف‌تر دارد و دوربین پشت آن هم یک برجستگی کوچک دارد. همچنین این آیپد اپل، صفحه نمایش بزرگتری دارد و با چیپ‌ست اپل A14 بیونیک و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G عرضه می‌شود.

اما آیپد پرو اپل با چیپ‌ست جدید M2 اپل ساخته شده که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست. رونمایی از نسل جدید آیپد پرو همزمان با انتشار سیستم عامل iPadOS 16 صورت می‌گیرد که یکسری از قابلیت‌ها و امکانات آن مخصوص دستگاه‌های سری M2 طراحی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تغییر زمان رونمایی از نسل جدید آیپد پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر