;
coinex

تبلت موتو تب جی 62 (Moto Tab G62) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

موتورولا رسما از تبلت موتو تب جی 62 (Moto Tab G62) رونمایی کرد. این دستگاه یک تبلت میان‌رده است که در ادامه، با جزئیات بیشتری به جزئیات مشخصات فنی آن اشاره می‌کنیم. 

پیش ازاین کمپانی موتورولا اعلام کرده بود که در تاریخ 17 آگوست 2022 (26 مرداد) تبلت جدید خود را به صورت رسمی معرفی می‌کند. این محصول از تراشه Snapdragon 680 بهره می‌برد و به صورت پیش‌فرض، سیستم عامل اندروید 12 را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در ادامه نگاه دقیق‌تری به جزییات این تبلت خواهیم داشت.

مشخصات فنی و طراحی بدنه تبلت موتو تب جی 62

همان‌طور که اشاره کردیم، این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 680 مجهز شده و از 4 گیگابایت RAM به همراه 64 گیابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. البته این مقدار حافظه با استفاده از کارت میکرو SD تا یک ترابایت قابل افزایش است.

تبلت جدید موتورولا
مشخصات فنی و طراحی بدنه تبلت موتو تب جی 62

درباره طراحی تبلت موتو تب جی 62 باید گفت که بدنه این محصول ساختار فلزی دارد و یک صفحه نمایش LCD به ابعاد 10.6 اینچ را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این نمایشگر از تصاویر با کیفیت 2000×1200 پیکسل پشتیبانی می‌کند. برای تصویر برداری به صورت سلفی، در پنل جلویی این محصول شاهد یک دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم. همچنین کیفیت دوربین اصلی این محصول 8 مگاپیکسل، با زاویه دید 118 درجه است.

تبلت موتو تب جی 62 برای تامین انرژی موردنیاز خود از یک باتری 7700 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با سیستم شارژ 20 وات و از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. از دیگر مشخصات تبلت موتو تب جی 62 می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری هدفون، بلندگوهای چهارگانه، فناوری Dolby Atmos و بدنه ضدآب اشاره کرد.

طراحی پنل پشتی و جلویی موتو تب جی 62

موتو تب جی 62 تنها یک تنوع رنگی دارد؛ اما شامل دو نسخه WiFi only و LTE می‌شود. در حا‌ل‌حاضر نسخه WiFi only با قیمتی معادل 201 دلار در بازار هند قابل خریداری است. در حالی که نسخه LTE آن با قیمت 226 دلار در تاریخ 22 آگوست (31 مرداد) عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات تبلت جدید موتو تب جی 62 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر