;
coinex

مشاهده استاتوس واتساپ از صفحه چت به زودی میسر می‌شود

مشاهده استاتوس واتساپ از صفحه چت قابلیت جدیدی است که متا قرار است به این اپلیکیشن اضافه کند و اکنون در حال آزمایش این آپدیت جدید است.

واتساپ، هر چند وقت یکبار به دنبال آپدیت و اضافه کردن ویژگی‌های جدید است. این اپ که یکی از قدرتمندترین نرم‌ افزارهای پیام‌رسان جهان محسوب می‌شود به دنبال رقابت با رقیب خود تلگرام نیز هست.

مشاهده استاتوس واتساپ از صفحه چت

هر ساله واتساپ ویژگی‌های جدیدی اضافه می‌کند و اخیرا امکان مشاهده استاتوس را برای مخاطبین از طریق صحفه چت فعال کرده است.

چند روز اخیر بود که گروه متا، قابلیت واکنش نشان دادن به متن، عکس و فیلم را با ایموجی و علاوه بر آن، انتقال تاریخچه‌ی چت از iOS به اندروید و برعکس را به این اپ اضافه کرد.

مشاهده استاتوس واتساپ از صفحه چت
مشاهده استاتوس واتساپ از صفحه چت

اکنون توسعه دهنگان این پیام‌رسان به دنبال آزمایش قابلیت جدیدی هستند که تا حد زیادی شبیه قابلیت‌های اینستاگرام است. این قابلیت جدید با عنوان مشاهده استاتوس واتساپ از صفحه چت شناخته می‌شود و کاربران به صورت مستقیم می‌توانند از صحفه چت خود، وضعیت مخاطبین را نگاه کنند.

استاتوس واتساپ

استاتوس واتساپ که چند سالی است به این پیام‌رسان اضافه شده، از محبوبیت زیادی بین استفاده‌کنندگان این اپ برخوردار شده است.

این ویژگی که بیشتر در بین ایرانی‌ها با عنوان وضعیت شناخته می‌شود، امکان اشتراک‌گذاری عکس و فیلم و متن را برای مخاطبین به مدت 24 ساعت فراهم می‌کند و همانند اینستاگرام، کاربران می‌توانند استاتوس خود را از برخی مخاطبان مخفی کنند.

مشاهده استاتوس واتساپ از صفحه چت
استاتوس واتساپ

علیرغم اینکه چند سال از انتشار این ویژگی می‌گذرد، اما هنوز نتوانسته از محبوبیتی‌ که اینستاگرام دارد، برخوردار شود. بااین‌حال، اکنون آپدیت جدیدی دریافت می‌کند تا شاید بتواند نظر مخاطبان را جلب کند.

با آمدن نسخه بتا 22.18.0.70 امکان مشاهده وضعیت مخاطبین در صحفه چت و یا فهرست چت برای شما فراهم می‌شود. با اشتراک‌گذاری هر گونه استاتوسی، شما می‌توانید به صورت مستقیم از طریق صحفه چت خود، آن را مشاهده کنید.

این ویژگی جدید می‌تواند میزان محبوبیت این اپ را میان کاربرانش بیشتر کند و همچنین، این امکان را نیز به شما می‌دهد که خودتان انتخاب کنید که آیا تمایل به دیدن استاتوس مخاطب خود در صحفه چت دارید یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشاهده استاتوس واتساپ از صفحه چت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر