;
coinex

تبلت بلک ویو Tab 13 با قابلیت اتصال به اینترنت بدون وایفای و سیمکارت معرفی شد!

تبلت بلک ویو Tab 13 قابلیت اتصال به اینترنت، بدون نیاز به وای‌فای و سیم‌کارت، را دارد. این تبلت مجهز به اندروید 12 قیمتی معادل 150 دلار خواهد داشت.

شرکت بلک ویو پیش از این به ساخت دستگاه‌های بسیار مقاوم و مستحکم در برابر ضربه یا افتادن از ارتفاع مشهور بود. اما برخلاف شهرت خود تبلت جدیدی با نام بلک ویو Tab 13 معرفی کرده که از طراحی آنچنان مقاومی برخوردار نیست اما قابلیت‌های کم‌نظیری در خود جای داده است.

طبق گزارش اندروید سنترال، تبلت بلک ویو تب 13 از پردازنده مدیاتک Helio G85 و 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. همچنین حافظه ذخیره‌سازی آن 128 گیگابایت بوده که امکان افزایش ظرفیت آن تا یک ترابایت توسط کارت حافظه میکرو SD وجود دارد. قابلیت ارتقای طرفیت رم این تبلت تا 10 گیگابایت به صورت مجازی امکان‌پذیر است، چنین قابلیتی را پیش از این در برخی گوشی‌های هوشمند پرچمدار دیده بودیم.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های 2022

مشخصات تبلت بلک ویو Tab 13

به نظر می‌رسد که بهترین و مهم‌ترین ویژگی تبلت جدید بلک ویو پشتیبانی از فناوری اینترنت SIMO است. این فناوری به دستگاه اجازه می‌دهد که با استفاده از فناوری داده مجازی SIMO بدون هیچگونه نیاز به وای‌فای و سیم‌کارت به اینترنت وصل شود.

تبلت بلک ویو Tab 13

علیرغم این‌که بلک ویو ادعا دارد که می‌تواند از نسخه SIMO 2.0 در آینده در تبلت‌های دیگرش استفاده کند، در حال حاضر تبلت بلک ویو امکان بهره‌مندی از نسخه SIMO 1.0 صرفاً در اتحادیه‌ی اروپا، بریتانیا، آمریکا، مکزیک، کانادا و ژاپن را دارد.

به منظور دسترسی به اینترنت SIMO کاربر باید بسته به محل زندگی خود مبلغی بابت اشتراک پرداخت کند. همچنین به منظور طی کردن فرآیند ثبت SIMO کاربر باید در استفاده اولیه از تبلت جدید بلک ویو، به وای‌فای متصل شود.

تبلت بلک ویو Tab 13

نمایشگر این تبلت 10.1 اینچ با کیفیت فول اچ دی پلاس بوده و از استانداردهای محافظت در برابر نور آبی برخوردار است. بلک ویو ادعا دارد که این تبلت از اولین تبلت‌هایی در نوع خود است که از قابلیت حالت رایانه برخوردار است.

در این حالت شما امکان این را دارید که تبلت خود را به یک رایانه تبدیل کنید و بتوانید در آن چند پنجره را به طور همزمان باز کنید. البته لازم به ذکر است که پیش از این نیز تبلت‌های چند شرکت دیگر از این حالت مشابه پشتیبانی می‌کردند.

بلک ویو با ارتقای 700 میلی‌آمپر ساعتی باتری تبلت جدید نسبت به نسل قبل خود، باتری بلک ویو تب 13 را به ظرفیت 7280 میلی‌آمپر ساعت رسانده که طبق ادعای این برند می‌تواند تا 30 ساعت شارژ نگه دارد. همچنین رابط کاربری این تبلت Doke OS 3.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 است.

تبلت بلک ویو Tab 13

دوربین اصلی واقع در پنل پشتی تبلت بلک ویو تب 13 دوگانه و  13 مگاپیکسل است و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسل خواهد بود. همچنین وزن آن 450 گرم و ضخامتش 7.7 میلی‌متر است. این تبلت 150 دلاری در رنگ‌های آبی و خاکستری قابل خریداری است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تبلت بلک ویو Tab 13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر