;
coinex

آی‌پد و مک‌های جدید در رویداد اکتبر اپل رونمایی می‌شوند [+مشخصات و تاریخ عرضه]

به گفته خبرنگار بلومبرگ، در رویداد اکتبر اپل باید شاهد رونمایی از محصولات جدید این کمپانی یعنی آیپد پرو، مک مینی و مک‌بوک‌های جدید باشیم.

در حال حاضر تمرکز زیادی روی آیفون‌های جدیدی است که اپل قرار است در ماه سپتامبر رونمایی کند، اما ما همچنین انتظار داریم که در ماه‌های آینده شاهد رونمایی از آی‌پد 2022 10.2 اینچی و دو مدل جدید آی‌پد پرو 2022 از این کمپانی بزرگ باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های 2022

انتظارات رویداد اکتبر اپل

به گفته مارک گورمن، خبرنگار معروف بلومبرگ، اپل در حال برنامه‌ریزی رویدادی در ماه اکتبر برای عرضه سه تبلت جدید خود است که ممکن است با پردازنده قدرتمند M2 و مشخصات به‌روز شده رونمایی شوند. این نسخه‌ها، شامل نسخه‌های مک مینی، مک پرو و ​​مک بوک پرو می‌شوند.

رویداد اکتبر اپل

مقرون ‌به‌صرفه‌ترین آی‌پد در این محدوده، مدل 10.2 اینچی است، که ظاهراً در حال دریافت برخی به‌روزرسانی‌های بسیار مهم از جمله تغییر پورت از Lightning به USB-C (برای مطابقت با سایر آی‌پدهای اپل) و تجهیز به نمایشگر رتینا یا صفحه‌ای با رزولوشن آیپد ایر است که می‌تواند وضوح تصویر این گجت را افزایش دهد. به علاوه افزایش اندازه به 10.5 یا 10.9 اینچ. در بخش داخلی نیز، قلب تپنده این دستگاه باید تراشه‌ای از نوع A14 Bionic باشد.

در مورد دو مدل آی‌پد پرو، که جایگزین آی‌پد پرو 11 و آی‌پد پرو 12.9 سال گذشته می‌شوند، شایعه‌ای حاکی از آن است که این دستگاه‌ها به آخرین پردازنده M2 با صفحه‌نمایش‌های مینی ال‌ای‌دی برای هر دو مدل ارتقا می‌یابند.

انتظار می‌رود اپل iOS 16 و watchOS 9 را در رویداد سپتامبر معرفی کند و پس از آن iPadOS 16 و Mac OS Ventura را در رویداد اکتبر معرفی کند. این دو سیستم عامل دارای ویژگی‌های مشترک زیادی هستند و اپل سعی کرده قابلیت‌های چند وظیفه ای را در سیستم عامل آی‌پد افزایش دهد.

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند این آی‌پدهای جدید در ماه سپتامبر همراه با آیفون‌ها عرضه می‌شوند، در حالی که اپل قبلا از تبلت‌های جدیدی در ماه سپتامبر رونمایی کرده بود، اما این بار به نظر می‌رسد که رویداد دیگری در ماه اکتبر برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رویداد اکتبر اپل چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر