;
coinex

ساخت سریال کینگ کونگ توسط دیزنی پلاس تایید شد

به تازگی ساخت سریال کینگ کونگ توسط دیزنی پلاس تایید شده است. ظاهرا تهیه کننده اصلی این سریال شرکت Atomic Monster خواهد بود.

در حال‌حاضر اطلاعات زیادی درباره این لایواکشن منتشر نشده، اما به‌نظر می‌رسد آقای جیمز وان صاحب کمپانی فیلم سازیAtomic Monster و سازنده سری پرطرفدار Conjuring، به عنوان تهیه کننده لایواکشن کینگ کونگ مشغول به کار شود. لازم به ذکر است که این سریال نخستین پروژه تلویزیونی است که جیمز وان در ساخت آن همکاری می‌کند.

یکی دیگر از چهره‌های سرشناسی که در ساخت سریال لایواکشن کینگ کونگ حضور دارد، فیلم‌‌نامه نویس پروژه، آقای استفانی فالسوم است. استفانی فالسوم نویسندگی آثار بزرگی همچون داستان اسباب‌بازی ۴، ثور: راگناروک، This is jane و سریال‌های تلویزیونی مثل جنگ ستارگان: مقاومت، Paper girls و ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2021

اطلاعات موجود درباره روند ساخت سریال کینگ کونگ

داستان این سریال در جزیره جمجمه روایت می‌شود و ظهور یک کونگ جدید را در این جزیره به نمایش می‌گذارد. لایو اکشن کینگ کونگ بیشتر به بررسی ریشه‌های شخصیت کونگ می‌پردازد که تاکنون اشاره‌ای به آن‌ها نشده است.

همچنین، برای ساخت سریال کینگ کونگ از کتاب‌های مرجع آن که توسط ماریان سی کوپر نوشته شده و رمان‌های جو دویتو الگو برداری می‌شود. لازم به ذکر است که به‌زودی بنیاد ماریان سی کوپر و دویتو، رمان‌های جدیدی مرتبط با این سری خلق می‌کنند.

لایو اکشن King Kong

باید به این موضوع اشاره کنیم که جیمز وان تنها تهیه کننده این سریال نخواهد بود. فالسوم، مایکل کلر و راب هکت از شرکت Atomic Monster و دنی فاستا و مارک منوس از استودیو World Builder Entertainment به عنوان تهیه کنندگان این لایو اکشن برای سرویس دیزنی پلاس مشغول به کار می‌شوند.

تقریبا ۵ سال پیش ساخت سریال کینگ کونگ با نام King Kong Skull island که یک اسپین‌آف از این سری محسوب می‌شد، توسط Mar Vista Entertainment کلید خورد؛ اما بعد از مدتی روند توسعه آن متوقف شد. علاوه براین، سال گذشته انیمه king Kong Skull island معرفی شد و داستان این انیمه در جهان Monster verse که توسط کمپانی لجندری پیکچرز خلق شده جریان داشت.

نویسنده فیلم Love and Monsters (برایان دافیلد) فیلم‌نامه نویسی این سریال انیمه‌ را بر عهده دارد و بیشتر قسمت‌های آن به دست استودیو Power House تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره روند ساخت سریال کینگ کونگ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار سینما را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر