;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Spy × Family اعلام شد

استودیو توهو یک پوستر منتشر کرده و تاریخ پخش فصل دوم انیمه Spy × Family را مشخص نموده است. با مشاهده این پوستر می‌توانیم شخصیت‌های انیمه را بشناسیم.

تیر ماه امسال، استودیو توهو اعلام کرد که فصل دوم انیمه Spy × Family نیز ساخته خواهد شد. اکنون بعد از گذشت دو ماه، تاریخی برای پخش فصل دوم این انیمه اعلام شده است. این استودیو تاریخ پخش انیمه را 1 اکتبر که مصادف با 9 مهر ماه است، مشخص کرده است. تعداد قسمت‌های این انیمه محبوب 13 قسمت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های شوجو

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Spy × Family

استودیو توهو، ساخت فصل دوم انیمه Spy × Family را در تیر ماه امسال تایید کرد. در ابتدا قرار بود فصل اول این انیمه در 25 قسمت پخش شود، اما در 12 قسمت پخش شد. اولین پوستر فصل دوم این انیمه توسط استودیو سازنده پخش شد. در ادامه تصویر این پوستر را مشاهده می‌کنید:

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Spy × Family

در پوستر منتشر شده، شخصیت‌های فصل اول را به همراه سگ آنیا می‌بینیم. کارگردانی و تهیه فیلمنامه انیمه Spy × Family بر عهده کازوهیرو فوروهاشی است که قبلا انیمه‌های Dororo و Mobile Suit Gundam Unicorn را کارگردانی کرده بود. تاکنون فقط 9 قسمت از انیمه Spy × Family به انتشار رسیده است.

داستان انیمه Spy × Family، حول محور یک مامور مخفی می‌چرخد که نام این مامور مخفی، لوید فورجر است. او لقب «مامور گرگ و میش» را دارد. این فرد، یک ماموریت خطرناک در کشور دشمن را برعهده دارد تا از بروز یک جنگ بزرگ جلوگیری کند.

طبق ماموریت لوید فورجر، باید یک خانواده جنجالی تشکیل دهد و از همین طریق وارد مدرسه شود تا بتواند با فرد مورد نظر سازمان، ارتباطی تشکیل دهد. همسر این مامور مخفی در انیمه، یور فورجر است که یک آدم حرفه‌ای به حساب می‌آید و دختر خانواده نیز آنیا فورجر نام دارد و دارای قدرت‌های تلپاتی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ پخش فصل دوم انیمه Spy × Family چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر