;
coinex

بهترین انیمه های چینی ؛ انیمه چینی عاشقانه جدید چی ببینیم؟

در این نوشتار قصد داریم به معرفی بهترین انیمه های چینی بپردازیم. همراه ما باشید، تا بتوانید بهترین گزینه را برای تماشا انتخاب نمایید.

انیمه، سبکی ترکیبی از طراحی دستی و پویانمایی رایانه‌ای‌ست، که خاستگاه آن ژاپن است و بیشتر بر مبنای مانگا ساخته می‌شود. انیمه به خاطر شخصیت‌های پرجنب و جوش، نقاشی‌های رنگارنک و زییا و همچنین موضوع‌های خیالی که دارد طرفداران بسیاری دارد.

اما امروزه کشورهای زیادی انیمه تولید می کنند؛ چین یکی از این‌ کشورها‌ست. در این نوشتار مهم‌ترین و بهترین انیمه‌های چینی را به شما معرفی خواهیم کرد. با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2022

بهترین انیمه های چینی

بهترین انیمه های چینی، از لحاظ گرافیکی بسیار شبیه انیمه‌های ژاپنی هستند، اما محتوای متفاوتی با ‌آن‌ها دارند. گویی چینی‌ها با هدف گسترش فرهنگ کشورشان به سوی ساخت انیمه رفته‌اند چرا که بیشتر انیمیشن های چینی دارای مضامینی رزمی و تاریخی هستند.

البته آن‌ها برای برای جذب طرفداران انیمه، انیمه‌های دیگری با تم تاریخی، جادویی هنرهای رزمی هستند. چینی‌ها جز کشورهای تازه وارد به دنیای انیمه‌سازی هستند و هنوز کمبودهای در ساخت آن دارند، اما نسبت به ابتدای ورود به این حوزه، پیشرفت خوبی داشته‌اند با این وجود آن‌ها مضامین خوبی را برای محتوای انیمه‌های خود انتخاب کرده‌اند و توانسته‌اند تماشاگران بسیاری را جذب کنند.

انیمه‌های چینی با نام Donghua شناخته می‌شوند و با انیمه‌های ژاپنی رقابت می‌کنند. ما فهرستی از جذاب‌ترین و بهترین انیمه‌ های چینی را به شما معرفی می‌کنیم تا در انتخاب خود برای تماشای انیمه گزینه‌های به‌روز، بیشتر و بهتری را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

ترتیب تماشای انیمه فیت (Fate) 

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx [+تریلر و داستان]

ماهی بزرگ و بگونیا (Da Yu Hai Tang)

بهترین انیمه های چینی
انیمیشن های چینی

داستان انیمه چینی ماهی بزرگ و بگونیا فداکاری و رستگاری چون است که با توانایی محدودش به مقابله با احساساتش و مرگ و عشق می‌رود. ماجرا از آن جا آغاز می شود که مردمانی روح مانند در سرزمینی اسطوره‌ای و کهن وجود دارند و ناظر بر نظم قلمروی فانیان هستند.

دختری با نام چون یکی از آن‌ها‌ست، او به سنی رسیده است که باید آزمونی به نام مراسم عبور را بگذراند و پس از آن، به تنهایی وارد دنیای انسان‌ها شود و دنیای آن‌ها را مورد بررسی و کاوش قرار دهد.

اما هنگامی که زمان بازگشت فرا می‌رسد، او در طوفانی در یک تور ماهیگیری گرفتار می‌شود و پسری که انسان است او را از این دام نجات می‌دهد، اما خودش در این حادثه غرق می‌شود و جانش را از دست می‌دهد.

این موضوع باعث می‌شود چون بسیار احساس گناه کند و با همین احساس هم به سرزمین خود باز گردد. پس از چندی او با  نگهبان روح آشنا می‌شود و تصمیم می گیرد که در ازای نیمی از طول عمر خود، به آن پسر زندگی دوباره ببخشد.

اما چون از فرجام دخالت در نظم طبیعی دنیا بی خبر بوده است. حالا او با دانستن عواقب شدید مداخله در نظم طبیعت باید تصمیم بگیرد که آیا همه چیز را فدای نجات جان انسانی فانی کند یا به پاسداری از نظم جهان هستی، متعهد بماند. شاید بتوان گفت که این انیمه از مهم ترین و بهترین انیمه های چینی است که تا به امروز نه فقط در چین بلکه در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های مدرسه ای و دبیرستانی

بهترین انیمه های ژانر شیطانی

زمانی کوه لینجیانشان وجود داشت (Congqian Youzuo Lingjianshan)

بهترین انیمه های چینی
انیمه های چینی تاریخی عاشقانه

در دوران کهن در نه استان کیوشو، پیش‌بینی شده بود که ستاره‌های دنباله‌دار به زمین سقوط می‌کنند و در این اتفاق ناگوار و دردناک انرژی معنوی آسمان‌ها و زمین از بین می‌رود و دوره‌ای از هرج و مرج آغاز خواهد گشت، اما پیش‌بینی‌ها اشتباه بود و ستاره‌های دنباله‌دار بدون آنکه با زمین برخورد کنند از آسمان شب گذر کردند.

در همین دوران، در یک روستای دورافتاده از مناطق سوکی پسری به نام اوریکو به دنیا می‌آید. این نوزاد تحت تاثیر این اتفاق قرارگرفته است. پس از دوازده سال این پیش‌بینی از یادها می‌رود.

قبیله ریکنزن که یکی از پنج فرقه قوی در نه استان است تصمیمی می‌گیرد مبنی بر این که برای پذیرش شاگردهای جدید آزمونی برگزار شود. زمانی که اوریکو متوجه این ماجرا می‌شود همراه با خدمتکارش اوشو به سوی مکان برگزاری آزمون می‌رود.این انیمیشن یکی از بهترین انیمه های چینی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های کوتاه 

بهترین انیمه های شوجو

استاد تمام وقت (Quanzhi Gaoshou)

بهترین انیمه های چینی
انیمیشن های چینی

یه شو بهترین بازیکن بازی آنلاین چند نفره گلوری بوده است و برای مهارت‌هایش و کمک‌هایی که به پیشرفت بازی در زمانی که برای شرکت سازنده آن کار می‌کرده است به عنوان خدای مبارزه شناخته می‌شود.

اما اتفاقاتی رخ می‌دهد و او مجبور می‌شود که از کارش استعفا دهد و در یک کافی‌نت مشغول به کار شود. با این حال زمانی که بازی گلوردی سرور دهم خود را راه‌اندازی می‌کند، او با یک نقش جدید وارد بازی می‌شود.

این انیمی چینی که از بهترین انیمه های چینی هم محسوب می‌شود، به دلیل آن که در دنیای واقعی اتفاق می‌افتد و فقط زمانی که در بازی هستند شخصیت اصلی وارد آن می‌شود، و در نقطه مقابل بیشتر انیمه‌هایی که در این سبک تولید شده‌اند قرار دارد. درواقع انیمه “یه شو” در ژانرهای بسیاری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ایسکای

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان

درستش کن (Ling Qi)

بهترین انیمه های چینی
انیمیشن های چینی

یکی دیگر از بهترین انیمه های چینی Ling Qi (درستش کن) است که به روایت زندگی کیکا یو وارث خاندانی که در جن‌گیری معروف با سابقه بودند می‌پردازد. کیکا یو پس از آن که پدر و مادرش را از دست می‌دهد، وضعیت اقتصادی بسیار بدی پیدا می‌کند.

او مجبور می‌شود برای تامین مخارج زندگی به تعمیر سیستم‌های رایانه‌ای به شکل پاره‌وقت و پیشگویی بپردازد. شبی از شب‌ها کیکا یو مجبور می‌شود برای انجام کاری به اوراق فروشی برود، اما به طور اتفاقی شاهد مبارزه بین یک جن‌گیر و یک روح شیطانی می‌شود.

آشنایی او با تانموکو کی همان جن‌گیر مرموز اما جذاب دریچه‌ای تازه‌ای را در سرنوشت او باز می‌کند. پس رخ دادن اتفاقاتی آن‌ها با هم پیمان می ببندند تا با ارواح شیطانی مبارزه کنند و ماجرای این انیمه پس بستن پیمان روحی آن‌ها جذاب‌تر هم می شود. بدون شک این انیمه را میتوان در لیست مهم ترین انیمه های چینی قرار داد.

بیشتر بخوانید:

نقد انیمه شیطان کش

بهترین انیمه های شونن

خواستگار (Huyao Xiao Hongniang)

بهترین انیمه های چینی
بهترین انیمه های چینی

خواستگاری یک انیمه عاشقانه چینی جدید است. عشق واقعی هرگز نمی‌میرد، حتی اگر این عشق میان یک انسان که عمر کوتاهی در این جهان دارد و یک موجود نامیرا مانند یوکای‌ها باشد.

اما با توجه به محدود بودن عمر انسان یوکاهایی که محبوب‌شان را از دست می‌هند باید به تنهایی به زندگی ادامه دهند و حتی اگر روزی انسان محبوب آن‌ها دوباره زنده شود چون خاطراتش پاک شده یوکای خود را به یاد نمی‌‌آورد.

اما یوکای‌ها می‌توانند با خرید سرویسی جدید حافظه‌ی محبوب‌شان را بازیابی کنند و دوباره روزهایی عاشقانه را آغاز نمایند. این انیمه عاشقانه چینی با نام Enmusubi no Youko-cha در تلویزیون پخش شده است. اگر به دنبال مهم ترین انیمه های چینی هستید این مجموعه عاشقانه را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

انیمه بلیچ (Bleach 2021)

Quanzhi Fashi

بهترین انیمه های چینی
انیمیشن های چینی

یکی دیگر از انیمه عاشقانه چینی جدید Quanzhi Fashi بوده که طرفدارن بسیار زیادی دارد. مو فان در یک دنیای آشنا بیدار می‌شود که بسیار تغییر کرده است. مدرسه‌ی او تبدیل به مدرسه‌ی شده که جادو در آن آموزش داده می‌شود و همه تشویق می شوند تا به یک جادوگر قدرتمند تبدیل شوند. در بیرون شهر، تعداد زیادی هیولا و حیواناتی جادویی به انسان هجوم می‌‌آورند و آن‌ها را شکار می‌کنند.

دنیایی که اساس آن دانش بود، به جهانی بر پایه جادو بدل شده است. اما با این حال هدف مو فان از زیستن و وضعیت او مانند زمان پیش از این اتفاق باقی مانده است.

او خود را یک موجود بی‌ارزش می‌داند که با پدری مبارز و خواهری ناتوان، که نمی‌تواند راه برود زندگی می‌کند. اما زمانی می‌رسد که همه به یک رهبر نیاز دارند، مو فان درمی‌یابد که با ارزش است و می‌تواند کارهای بسیاری را انجام دهد. بدون شک این انیمه چینی را میتوان در زمره مهم ترین انیمه های چینی قرار داد

سرزمین روح (Douluo Dalu)

بهترین انیمه های چینی
بهترین انیمه های چینی

تنگ سان زندگی خود را در بخش بیرونی فرقه تنگ گذرانده است و با مخلوقات و سلاح‌های مخفی سرو کار داشته است، اما زمانی که آموزش یکی از هنرهای رزمی را از قسمت داخلی فرقه می دزد تا به هنرش اضافه کند تنها راهی که برای فرار داشت مرگ بود.

اما هنگامی که خودش را از قله‌ی جهنم مرگبار پرت کرد، در دنیایی نو زاده شد. این انیمه یکی از بهتریم انیمه های چینی است.دنیای دولو دالو دنیایی که هر فردی آن جا روح خودش را دارد و آن‌هایی که دارای روحی قوی هستند می توانند تمرین کنند تا به ارباب ارواح تبدیل شوند.

روحی که در تنگ سان زاده می‌شود علف نقره‌آبی (یک روح بی مصرف) است. آیا تنگ سان موفق می‌شود بر سختی‌ها غلبه کند و درجه‌های والای ارواح برسد و در دنیای نو باعث افتخار او شود؟

این انیمه یکی از بهترین انیمه های چینی است که به صورت سه بعدی ساخته شده است و با اینکه حرکت‌ها کمی آزاردهنده به نظر می رسند اما بعد از مدتی به انیمه عادت می‌کنید و می توانید از داستان لذت ببرید.

به دلیل سبک و حرکاتی که در انیمه استفاده شده است در این انیمه عاشقانه چینی جدید بیشتر از این که احساس کنید در حال تماشای انیمه هستید، حس می‌کنید در حال تجربه یک بازی رایانه‌ای هستید. البته صحنه‌های اکشن این انیمیشن چینی از جذابیت خاص خودش برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سینمایی جهان

Memory of Chang, an

بهترین انیمه های چینی
مهم ترین انیمه های چینی

این انیمه چینی درمورد Ai Maila شاهزاده خانم پادشاهی Xiyue  است. او در دوران جنگ زندگی می‌کند و از دوران کودکی شاهد نبرد میان خیو، دا تانگ و نانلو بوده است. هدف او این است که یک جنگجوی زن Xiyue شود و در آینده از قبیله‌ی خود محافظت و دفاع نماید.

ناگهان یک روز براساس وصیت نامه داخان، دا تانگ با شی یو آشتی می‌کند و اجازه می‌دهند تا او با نهمین شاهزاده‌ی دا تانگ ازدواج کند. او بسیار از این اتفاق خوشحال می‌شود.

درست است که دست و پای این دختر مانند دیگر شاهزادگان لطیف نیست، اما او با همین دست و پای خشن به این می‌اندیشد که اگر بتواند جنگ بی‌پایان میان مردم را خاموش کند، به بزرگترین افتخار زندگی‌اش رسیده است. با ارزش‌ترین آرزوی این است که بتواند در بین مردم صلح و دوستی برقرار نمایید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

خیابان مرثیه (Zhen Hun Jie)

بهترین انیمه های چینی ؛ انیمه چینی عاشقانه جدید چی ببینیم؟
مهم ترین انیمه های چینی

در اینمه چینی خیابان مرثیه ارواح شیطانی جذب می‌شوند تا انسان‌ها بتوانند نابودشان کنند. جایی که انسان‌ها و ارواح در کنار هم زندگی می‌کنند، همه‌ی انسان‌ها نمی‌توانند وارد خیابان شوند و فقط کسانی که روح نگهبان دارند می‌توانند وارد این خیابان شوند.

شیا لینگ که تنها یک کارآموز دانشگاه بود، یک دیدار ناگهانی زندگی عادی او را تغییر می‌دهد. در این دنیای این انیمه که پر از ارواح شیطانی است، آیا می توانید با روحیه نگهبان خویش برای زنده ماندن همکاری نمایید؟

پدر سالار را لمس کنید (Mo Dao Zu Shi)

بهترین انیمه های چینی
مهم ترین انیمه های چینی

استاد بزرگ یک فرقه شیطانی وی وو شیان است. انسان‌های بسیاری از او نفرت دارند و سرانجام وی وو شیان از سوی بهترین و قابل اعتمادترین دوستش خنجر می‌خورد و می‌میرد.

سال‌ها بعد روح او به بدن یک دیوانه که مورد آزار و اذیت سایرین قرار می‌گرفت وارد می‌شود. در حقیقت آن دیوانه بدنش را به وی وو شیان اهدا می‌کند تا انتقامش را از کسانی که او را آزار می‌دادند بگیرد.

وی وو شیان از به دست آوردن بدن جدیدش، با یکی از قوی‌ترین مبارزان لان وای ژی، که در زندگی پیشین خود دشمن بود، درگیر می‌شود. این انیمه ماجرای وی وو شیان و این که چطور به رهبرفرقه شیطانی تبدیل می‌شود و لان وان ژی دشمن اصلی او می‌شود را روایت می‌کند. این انیمه هم یکی از بهترین انیمه های چینی است.

داستان این انیمه جالب و جذاب است، از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به آرت بسیار عالی و خاص آن اشاره کرد. گرافیک این انیمه چینی چنان شما را مجذوب می‌کند که چشم از آن برنمی‌دارید. موسیقی و صحنه‌های مبارزه که تنها از عهده فیلم‌های چینی برمی‌آید هم، اجزای این انیمه را تشکیل می‌دهند. امتیازی که این انیمه چینی از سایت IMDB دریافت کرده است، 6 .8 است. 

Xue Ying Ling Zhu

بهترین انیمه های چینی
بهترین انیمه های چینی

یکی از انیمه های چینی تاریخی عاشقانه زیبای Xue Ying Ling Zhu است. در این انیمه با داستان قبیله‌ی ناشناخته‌ای با نام ملک Xue Ying همراه می‌شویم که در امپراطوری آرام خورشید وجود دارد و درآن خانه‌ی دونگ بو و خانه‌ی قهرمان داستان ما Xue Ying است.

پدر او با تلاش و کوشش ثروتمند شد، اما مادرش اشراف زاده‌ای بود که به خاطر عشقش قبیله‌ی خود را ترک کرد و برادرش کودکی پاک و معصوم است. از آن جا که گویی صلح و آرامش همیشگی نیست، در آشوب باید با همه‌ی توان و قدرت برای بازگشتن به زندگی آرام گذشته تلاش کرد.

در این انیمه هنرهای رزمی به زیبایی به تصویر کشیده شده‌اند و شما تا پایان از تماشای این انیمیشن تاریخی ، رزمی، فانتزی، اکشن و عاشقانه لذت خواهید برد. برای مشاهده فهرست جامع‌تر لینک مهمترین انیمه های چینی را از دست ندهید.

جنگیدن برای شکستن آسمان (Doupo Cangqiong)

بهترین انیمه های چینی
بهترین انیمه های چینی

بدون شک این انیمه یکی از انیمه های چینی تاریخی عاشقانه بوده که به کارگردانی Yu Rongguang و نویسندگی Zhang Ting ساخته شده است.

جهانی را تصور کنید که جادویی در آن وجود ندارد و در این جهان فقط افراد قدرتمند قوانین را وضع می‌کنند. شیائو یان در چنین جهانی زندگی می‌کند. او سه سال پیش به قدرتی بسیار برتر دست یافت، که سال‌ها همچون آن دیده نشده بود. و ناگهان به دلیلی که حتی خودش از آن خبر نداشت، تمام قدرتش را از دست داد.

علاوه بر آن، نا لان یان، که با خواست پدربزرگش با او نامزد شده بود، می‌خواهد نامزدی را بشکند. شیائو یان که می‌خواهد از قبیله و ناموس آن محافظت کند، برای ۳ سال بعد یک دوئل ترتیب می‌دهد.

حسابرسی (Yao Shen Ji)

بهترین انیمه های چینی
بهترین انیمه های چینی

یکی دیگر از انیمه عاشقانه چینی جدید حسابرسی اسن این انیمه چینی بیش از 120 دقیقه بوده که مدت زمان هر اینمه هفت دقیقه است. اگر به دنبال یک انیمه جذاب کوتاه مدت هستید این انیمه چینی را از دست ندهید.

Nie Li قوی‌ترین شخص با روح شیطانی و همچنین رهبر دنیای رزمی و مبارزه نیز است. اما با این وجود، در زمان جنگ با امپراطور دانایی و شش جانور الهی می‌میرد. در حالتی که خودش نیز علت آن را نمی‌داند، به ۱۳ سالگی خود باز می‌گیرد. و اکنون او ضعیف‌ترین فرد کلاس است. اما با توجه به تجربه‌هایی که از زندگی قبلی خود کسب کرده بود، سعی دارد تا مجددا قدرتمندترین باشد. دستیابی به قدرت اکنون هدف او شده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین انیمه های چینی  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    سلام میشه من انیمه مانند خاطرات چنگ ان یا عشق شاهزاده روانی معرفی کنید ممنون میشم و لیست انیمه های تان واقعا خوب بود

    پاسخ

    سلام
    اول از همه انیمه چینی اشتباهه، هیچ وقت به انیمیشن های چینی انیمه نگید چون برای ژاپنه و سبک این دو کشور خیلی باهم فرق داره
    حتی کمیک هاشون که به کمیک ژاپنی مانگا گفته میشه

    به انیمیشن های چینی دونگهوآ گفته میشه donghua و به کمیک های چینی هم مانهوا manhua گفته میشه

    پاسخ

    حاجی انیمه کلاً به «ژاپنی» میشه انیمیشن
    اونوقت الان شما چجوری داری «انیمه چینی» معرفی میکنی؟(برای همین به انیمیشن های که به سبک و -بدست- ژاپن ساخته بشه انیمه میگن)

    پاسخ

    وات د فاک ؟ mo dao zu shi میشه پدر سالار را لمس کنید ؟ معنی مو دائو زو شی میشه استاد بزرگ تعالیم شیطانی

    پاسخ

    اوکی اینا قشنگن قبول دارم ولی ناموسا انیمه های ژاپنی یچیز دیگس

    پاسخ

    عکس انیمه Douluo Dalu رو اشتباه گذاشتید

    پاسخ