;
coinex

انیمه بلیچ (Bleach 2021) ؛‌ داستان، تاریخ شروع فصل جدید

در این جستار به انیمه بلندمدت و محبوب بلیچ خواهیم پرداخت. در این جستار داستان، شخصیت ها و هرآنچه باید درباره انیمه بلیچ (Bleach 2021) بدانید را گردآوری کردیم.

انیمه بلیچ در کنار دو انیمه نارونو و وان پیس، سه مورد از طولانی ترین و شناخته شده ترین انیمه های شونن هستند که هر یک طرفداران پروپاقرص زیادی دارند و این طرفداران در هر فضایی بر سر اینکه کدام انیمه بهتر و جذاب تر است به بحث می پردازند.

البته که تردیدی در این نداریم که هر سه عنوان جذابیت های خاص خود را دارند و تقریبا اینکه کدام یک را به دیگری ترجیح بدهید تا حد زیادی سلیقه ای است. موضوع صحبت ما اما در حال حاضر انیمه بلیچ است، انیمه ای پرپیچ و خم و پرکشش که همواره در جلب نظر مخاطبان و طرفداران خود موفق عمل کرده است.

این انیمه اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر Tite kubo است که از سال 2001 تا 2016 به تدریج در مجله هفتگی شونن جامپ به چاپ رسیده است. این مانگا خود در زمره طولانی ترین مانگاهای ژاپنی است که تا 686 فصل و در 74 جلد منتشر شده است.

انیمه بلیچ (Bleach 2021)

داستان، تاریخ شروع فصل جدید

انیمه بلیچ به عنوان اقتباسی از این مانگا از سال 2004 تا 2012 در تلویزیون توکیو پخش شده و شامل 366 قسمت در 16 فصل است. این انیمه تا قسمت 64 خود به مانگای خود متکی بود اما از آن پس، چندین آرک اورجینال نیز در آن معرفی شد تا Tite kubo فرصت نگارش فصول بعدی مانگا را بدهد. این آرک های اورجینال تا حدود قسمت 108 ادامه یافتند و سپس دوباره به اصل اثر اتکا کرد.. ولی از آن پس هر ازچندگاهی دوباره به چین قسمت هایی رو می آورد.

فصل شانزدهم انیمه بلیچ ، آرک Lost Substitute Shinigami را از فصول 424 تا 479 مانگا اقتباس کرده و ادامه آن که به نظر برخی بهترین آرک مانگای بلیچ است هنوز به قالب تصویر درنیامده است.

در طی 8 سال پخش انیمه بلیچ این انیمه تا حد زیادی در جلب نظر مخاطبان موفق عمل کرده است. از زمان پایان فصل شانزدهم، طرفداران بلیچ خواهان ساخت آرک نهایی و فصل پایانی انیمه بوده اند. طرفداران انیمه بلیچ مدت زیادی به انتظار بازگشت دنیای ارواح هستند و بالاخره رویای آن ها به حقیقت پیوسته است، زیرا این انیمه برای فصل هفدهم تمدید شده است.

پایان انتظار 8 ساله ؛ فصل هفدهم انیمه بلیچ

انیمه بلیچ (Bleach 2021) ؛‌ داستان، تاریخ شروع فصل جدید
تاریخ شروع فصل دوم انیمه Bleach 2021

در رویداد بیست سالگی انیمه Bleach و پس از 8 سال بالاخره رسما تایید شد که فصل جدید این انیمه برای پخش در سال 2021 برنامه ریزی شده است. شماره هفدهم مجله شونن جامپ گزارش داده فصل هفدهم انیمه Bleach داستان آرک جنگ خونین هزارساله را از مانگای بلیچ اقتباس خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعی از تعداد قسمت های فصل هفدهم نداریم، با این حال آرک جنگ خونین هزارساله در خود مانگا نزدیک به 200 فصل است، بنابراین فصل هفدهم به احتمال قسمت های زیادی خواهد داشت و شاید به فصل های بعدی نیز خواهد زسید.

همچنین هنوز دست اندرکاران اصلی و استودیوی سازنده فصل جدید اعلام نشده است. صداپیشگان این فصل هم هنوز مشخص نیست، اما از آنجا که استودیوی Pierrot مسئول تولید 16 فصل قبلی بود و در تولید انیمه های طولانی مانند Black Clover نیز ید طولایی دارد، به نظر می رسد تولید فصل هفدهم نیز با همین استودیو باشد.

در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار فصل هفدهم مشخص نیست، ولی تردیدی در این نیست که با یکی از بهترین انیمه های 2021 مواجهیم و در طول سال 2021 باید شاهد انتشار آن باشیم. همچنین در اینجا توصیه می شود نگاهی به بهترین فیلم های 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021 و بهترین فیلم های عاشقانه 2021 داشته باشید.

آن‌چه باید درباره انیمه بلیچ بدانیم

انیمه بلیچ (Bleach 2021) ؛‌ داستان، تاریخ شروع فصل جدید
تاریخ شروع فصل دوم انیمه Bleach 2021

اگر به دنبال انیمه ای در قالب ماجراجویی کلاسیک با دیدیگاهی مدرن به موضوعاتی چون مرگ و اتفاقات پس از آن هستید، به احتمال قریب به یقین، بلیچ می تواند برایتان جالب توجه باشد. این انیمه با طراحی منحصر به فرد شخصیت ها و انیمیشن خود، از دیگر انیمه های شونن معمول فراتر رفته و به همین دلیل اغلب با بزرگترین انیمه های جهان مقایسه می شود.

البته انیمه Bleach بی عیب و نقش نیست و عموما به دلیل فیلترهای زیاد و غیرضروری اش مورد نقد بوده است، اما این مسئله در انیمه های طولانی تر رایج است.

داستان این انیمه حول محور ایچیگو کوروساکی جریان دارد، پسری با موهای نارنجی که دانش آموزی معمولی در دبیرستان بود تا اینکه متوجه منبع عظیمی از قدرت معنوی در مورد خود می شود. این قدرت باعث آشنایی او با Rukia Kuchiki می شود که او را به صورت تصادفی جایگزین یک Soul Reaper می کند. پس از آن ایچیگو و دوست جدیدش به تصفیه ارواح و نجات جامعه می پردازند.  به علاوه در اینجا توصیه می شود بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021 و بهترین انیمیشن های 2021 را ببینید.

شخصیت های انیمه بلیچ

انیمه بلیچ (Bleach 2021) ؛‌ داستان، تاریخ شروع فصل جدید
تاریخ شروع فصل دوم انیمه Bleach 2021

ایچیگو کوروساکی: او متولد 7 ژوئیه و فرزند کوروساکی ایشین و کوروساکی ماساکی، دارای دو خواهر کوچکتر به نام های یوزو و کارین است. او از کودکی قادر به دیدن ارواح بوده و در 9 سالگی مادرس توسط یک هولو کشته می شود. در سن 15 سالگی با شینیگامی به نام کوچیکی روکیا آشنا می شود که برای نجات خانواده ایچیگو قدرت شینیگامیش را به ایچیگو می بخشد و این عمل در سول سوسایتی جرم بزرگی است. ایچیگو دارای ریاتسویی قوی است که با کاپیتان های سول سوسایتی برابری می کند و زانپاکتویی به نام زانگتسو که دارای بانکایی سیاه رنگ به نام تنسازانگتسو است. پدرش شیبا ایشین کاپیتان جوخه دهم و مادرش یک کوئینشی بوده که ایشین برای نجارت مادرش نیمه شینیگامی و انسان می شود.

کوچیکی روکیا: شینیگامی جوخه سیزدهم که به شهر کاراکورا می آید و قدرت خود را به کروساکی ایچیگو می دهد. روکیا جثه کوچک و کوتاهی دارد و پوستی روشن و سقید و چشمانی بنفش دارد. موهای او مشکی است. زانپاکتوی روکیا به نام سودنوشیرایوکی است که زیباترین زانپاکتوی سول سوسالیتی به شمار میرود. روکیا همچنین در اجرای کیدو مهارت بالایی دارد.

اینوئه اوریهیمه: از همکلاسی های ایچیگو که شینیگامی شدن او بر روی اینوئه اوریهیمه تاثیر می گذارد و قدرتش بیدار می شود. اینوئه قدرت شفا دادن دارد و حتی قادر به زنده کردن مردگان نیز هست. او یکی از کسانی است که در نجات کوچیکی روکیا نقش دارد.

ایشیدا اوریو: یک کوئینشی است که در ابتدای داستان از شینیگامی ها بیزار است، اما با دوست شدن با کروساکی ایچیگو و کوچیکی روکیا، خصومت بین او شینیگامی ها از بین می رود. او قدی بلند، پوستی سفید و موهایی آبی تیره دارد. ایشیدا از کسانی است که در نجات کوچیکی روکیا کمک می کند.

انیمه بلیچ (Bleach 2021) ؛‌ داستان، تاریخ شروع فصل جدید
تاریخ شروع فصل دوم انیمه Bleach 2021

ساوو یاستورا یا چادو: از همکلاسی ‌های ایچیگو که نیمه ژاپنی و مکزیکی است و دارای دستی است که مانند زره می ‌ماند. او جثه‌ای بزرگ و تیره پوست است. چادو از کسانی است که در نجات کوچیکی روکیا کمک می ‌کند.

آبارای رنجی: دوست دوران کودکی روکیا که معاون جوخه ششم است. نام زانپاکتوی او زابیمارو است و در استفاده از کیدو خوب عمل نمی‌ کند. از ویژگی‌ های ظاهری او می ‌توان به موهای بلند قرمز و خالکوبی‌ های صورتش که مانند ابروهای او هستند اشاره کرد.

کروتسوجی نمو: معاون جوخه دوازهم به کاپیتانی مایوری کوروتسوچی  و دختر مصنوعی او، ترکیبی از بدنی مصنوعی و روحی واقعی است. کوروتسوچی اهمیتی به نمو نمی دهد و حتی حاضر است در نبرد از او به عنوان طعمه استفاده کند و تنها زمانی که خودش صلاح می داند بدن مجروح او را درمان کند. اما در مقابل نمو شدیدا به کوروتسوچی علاقه مند است و حتی به عنوان تشکر از ایشیدا برای اینکه پدرش را نکشه او را از سمی که تنفس کرده نجات می دهد.

در اینجا تصمیم دارم شما را با برخی از جدیدترین عناوین سال 2021 آشنا کنم. اگر به بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 علاقه مند باشید، توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های دی سی 2021 و بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 داشته باشید و برای ترتیب تماشای آثار مارول نیز بهترین فیلم های مارول را ببینید.

همچنین در اینجا توصیه می کنیم نگاهی به بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021 و بهترین فیلم های کمدی 2021 داشته باشید، خصوصا که بهترین فیلم های زامبی 2021 و بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 نیز خالی از لطف نیست.

اقتباس انیمه‌ای از spin-off مانگای بلیچ: Burn The Witch

انیمه بلیچ (Bleach 2021) ؛‌ داستان، تاریخ شروع فصل جدید
تاریخ شروع فصل دوم انیمه Bleach 2021

بالطبع طرفداران بلیچ دوست دارند هرچه زودتر شاهد فصل هفدهم باشند، اما خبر جالب این است که به زودی یک قسمت OVA که به اقتباس اسپین آف مانگای بلیچ پرداخته، پخش خواهد شد.

نام این مانگا Burn The Witch است و توسط استودیوی Colorido اقتباسی بر اساس آن در قالب یک قسمت OVA ساخته خواهد شد. استودیوی Colorido زیرمجموعه کمپانی Twin Engine است که در تهیه و تولید انیمه های دورورو و وینلند ساگا نقش داشته است. مانگای Burn The Witch نیز توسط Tite kubo در جولای 2018 در مجله شونن جامپ به چاپ رسیده و نخستین اثر چاپ شده توسط او پس از دو سال بوده و داستانش به شرح زیر است:

داستان مانگای Burn The Witch در جهان بلیچ اتفاق می‌افتد و دو جادوگر به نام‌های نوئل نیهاشی (Noel Niihashi) و نینی اسپانگل (Nini spangle) را ۱۲ سال پس از جنگ خونین Quincy دنبال می‌کند. این دو جادوگر برای شاخه‌ی غربی جامعه ارواح کار می‌کنند، که در لندن وارونه واقع شده ‌است. در این جهان اژدها وجود دارد و آن‌ها از گذشته‌ی دور مسوول مرگ مردم در لندن بوده‌اند. لندن‌نشینان امروزی توانایی دیدن اژدها را ندادند، بنابراین وظیفه‌ ساکنین لندن وارونه است که از مردم در برابر این موجودات محافظت کنند.

همچنین در پایان توصیه می کنیم نگاهی به بهترین فیلم های موزیکال، بهترین فیلم های مورگان فریمن و بهترین فیلم های هندی 2021 داشته باشید و فارغ از این می توانید بهترین فیلم های چینی و بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 را نیز در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انیمه بلیچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر