;
coinex

بهترین انیمه های ژانر شیطانی ؛ انیمه شیطانی جدید چی ببینیم

از گذشته تا به امروز، انیمه‌ها در جهان بسیار محبوب بوده‌اند. از این رو این گفتار را به معرفی بهترین انیمه های ژانر شیطانی اختصاص داده‌ایم.

بدون شک انیمه ها از محبوب‌یت زیادی بین مردم دارند و همه ما خاطرات بسیاری با انیمه‌ها داریم. یکی از ژانرهای پرطرفدار این آثار، ژانر شیطانی است ککه در این مدت به لطف انیمه جذاب شیطان کش توانسته بیش از پیش طرفدار داشته باشد و انیمه‌های شیطانی علاقه‌مندان زیادی در سراسر جهان پیدا کرده‌اند.

از آنجایی که انیمه‌های شیطانی ترس و هیجان بسیاری دارند نظر کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کرده‌اند. بسیاری از استودیوهای مطرح هالیوود و حتی فیلم‌سازان مستقل، با رویی گشاده این مسئولیت را به جان خریده و در راه ترساندن مخاطبان از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند. از این رو در این گفتار قصد داریم به بهترین انیمه های ژانر شیطانی بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین انیمه های ژانر شیطانی

بهترین انیمه‌ های شبیه شیطان کش (Demon Slayer)

در طول سال‌های اخیر شمار زیادی آثار ترسناک در اشکال مختلف به بازار آمده‌اند که سعی هرکدام از آن‌ها، ترساندن هرچه بیشتر مخاطب بوده است. با این‌حال بعضی از ما برای ترسیدن به چیزی فراتر از زوزه کشیدن باد در خانه‌های خالی، جابه‌جا شدن اشیا یا حتی دیوانه‌ای تبر به‌دست نیاز داریم.

به همین علت وقتی ژاپنی‌ها استقبال بسیار زیاد کاربران را دیدند، بیکار نماندند و شروع به ساخت انیمیشن‌هایی با داستان‌های متفاوت در ژانر شیطانی، ترسناک و عاشقانه پرداختند. در این جستار به معرفی بهترین انیمه‌های ژانر شیطانی و همینطور بهترین انیمه‌ های عاشقانه شیطانی می‌پردازیم.

Kimetsu no Yaiba‌

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
بهترین انیمه های شیطانی
  • تهیه کنندگان: Aniplex, Shueisha
  • تعداد قسمت: 26
  • ژانرها: اکشن, شیطانی, تاریخی, پسرانه, ماوراء طبیعی

انیمه Kimetsu no Yaiba از جمله بهترین انیمه های ژانر شیطانی و بهترین انیمه های 2021 است که یک داستان بسیار هیجان انگیز و ترسناک را به نمایش گذاشته است. این انیمه زندگی تانجیروی جوان را شرح می‌دهد که بعد از مرگ پدرش، مسئولیت خانواده‌اش را به دوش می‌کشد. با اینکه ممکن است زندگیشان با این اتفاق تلخ سخت شده باشد، ولی با این حال زندگی شادی دارند.

این انیمه از دوران دیرین، شایعاتی از وجود دیوهایی انسان خوار می‌گوید که در میان جنگل در کمین‌اند. به همین خاطر، شهروندان محلی، هیچوقت جرئت بیرون اومدن در شب را ندارند. وجود این دیوهای انسان خوار در جنگ باعث از هم پاشیدن خانواده تانجیروی جوان می‌شود.

زندگی تانجری و خانواده‌اش به طور کامل نابود می‌شود و تنها بازمانده‌شان خواهرش نزوکو بوده که تبدیل به دیو شده است. در کمال شگفتی، نزوکو هنوز نشانه‌هایی از احساسات و عقاید انسانی از خود بروز می‌دهد و اینطور شد که ماجراجویی تانجیرو برای جنگ با دیوها و برگرداندن خواهرش به حالت قبلی شروع شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های زامبی 2021

High School DxD

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
بهترین انیمه های عاشقانه شیطانی
  • تعداد قسمت: 12
  • تهیه کنندگان: Showgate, Atelier Musa, Fujimi Shobo
  • ژانرها: کمدی, شیطانی, عاشقانه, مدرسه ای

انیمه High School DxD یکی از بهترین انیمه های عاشقانه شیطانی است که زندگی یک پسر نوجوان دبیرستانی با خصوصیات معمول هم سن و سالانش است. او در روابط اجتماعی موفق نیست و همیشه تنها می‌ماند.

ایسی هیودو در اولین قرار ملاقاتش مورد حمله‌ی وحشیانه‌ی دختر قرار گرفته و کشته می‌شود، چرا که آن دختر، در واقع یک فرشته‌ی رانده‌‌شده‌ی شرور بود. اما زمانی داستان جذاب‌تر می‌شود یکی از دخترهای هم‌ مدرسه‌ای ایسی، او را به به‌عنوان یک شیطان به زندگی برگردانده و ادعا می‌کند که او نیز از شیاطین بوده و حالا سرور ایسی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

Black Butler

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
بهترین انیمه های ژانر شیطانی
  • تعداد قسمت: 24
  • تهیه کنندگان : Square Enix, Square Enix, Yomiko Advertising, Mainichi Broadcasting System, Trinity Sound
  • ژانرها: اکشن, کمدی, شیطانی, تاریخی, پسرانه, ماوراء طبیعی, رازآلود

یکی از بهترین انیمه های شیطانی است که زندگی یکی از خانوداه های اشراف زاده انگلیسی را شرح می‌دهد. این خانواده  سرپیشخدمتی به نام سباستین مایکلز دارند. او بدون شک دارای دانش کامل، رفتارهای بی نقص و استعداد هنرهای جسمانی است. اما بنا به دلایلی، وی به عنوان استادی 12 ساله انجام وظیفه می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2021

Blood Lad

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
بهترین انیمه های ژانر شیطانی
  • تعداد قسمت: 10
  • تهیه کنندگان: Kadokawa Shoten, KlockWorx, flying DOG
  • ژانرها: اکشن, کمدی, شیطانی, بالغانه, ماوراء طبیعی, خون آشام

یکی دیگر از بهترین انیمه های شیطانی انیمه Blood Lad است. موضوع این داستان درباره‌ی زندگی یک رییس خونآشام بوده که از دنیای شیاطین است. این خونآشام علاقه خیلی کمی به خون انسان دارد. او بیشتر شیفته‌ی فرهنگ ژاپن است. زمانی که در می‌یابد یاناگی فویومی، یک دختر نوجوان ژاپنی، به طور اتفاقی در شهر شیاطین سرگردان شده است، به سراغ او می‌رود.

هرچند، هنگامی که استاز با یک متجاوزگر در طبقه‌ی فوقانیاش سر و کله میزند، فویومی از همه جا بی خبر توسط یک هیولا کشته شده و به یک روح سرگردان تبدیل می‌شود. استاز که نا‌امید شده، با دخترک عهد می‌بندد که راهی برای بازگشت او به زندگی پیدا کند. این انیمه لحظات هیجان انگیز بسیاری دارد و برای افرادی که به ژانر‌های اکشن و ماوراء طبیعی علاقه‌مند‌ند بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

InuYasha

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
برترین انیمه های شیطانی 2021
  • تعداد قسمت: 167
  • تهیه کنندگان: Yomiuri Telecasting, Shogakukan
  • ژانرها: اکشن, ماجراجویی, کمدی, تاریخی, شیطانی, ماوراء طبیعی, جادویی, عاشقانه, فانتزی, پسرانه

این انیمه داستان پیرامون ماجراهای اینویاشا موجودی نیمه شیطانی در عصر فئودال ژاپن و کاگومه هیگوراشی دختری نوجوان از عصر مدرن را به تصویر می‌کشد. کاگومه از طریق یک چاه که در نزدیکی معبد محل زندگی‌شان قرار دارد وارد عصری از تاریخ ژاپن می‌شود که مملو از شیاطین و هیولاهایی است که همه برای قدرتمند‌تر شدن نیاز به گوهری جادویی با عنوان گوهر چهار روح (شیکان) را دارند که پنجاه سال پیش ناپدید شده است.

با ورود کاگومه به این عصر مشخص می‌شود که گوهر در بدن او بوده است. در اثر یک اشتباه گوهر به هزاران تکه خرد شده و در سرتاسر ژاپن پخش می‌شود. کاگومه باید با همراهی اینویاشا خرده‌های گوهر را دوباره جمع کند که در این راه با دوستان و دشمنان مختلفی رو به رو می‌شوند و ماجراهای گوناگونی را پشت سر می‌گذارند. مطمئنا این انیمه را می‌توان در زمره بهترین انیمه‌های ژانر شیطانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2021

Nura: Rise of the Yokai Clan

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
برترین انیمه های شیطانی 2021
  • تعداد قسمت: 24
  • تهیه کنندگان: Shueisha ,Yomiuri Telecasting ,Yomiko Advertising ,Shueisha ,Toho, BS11, Hakuhodo DY Media Partners, Imagine
  • ژانرها: اکشن, شیطانی, پسرانه, ماوراء طبیعی

اگر بخواهیم یکی از بهترین انیمه های شیطانی را نام ببریم می‌توان به انیمه Nura: Rise of the Yokai Clan اشاره کرد. این انیمه در مورد پسری به نام ریکو نورا هست که به عنوان فرمانده سوم شیاطین شناخته می‌شود و کل خاندان شیاطین نورا منتظر هستند که ریکو مسئولیت خاندان رو به عنوان فرمانده سوم به عهده بگیرد ولی ریکو در حال حاضر خود را یک انسان عادی می‌داند و به هیچ وجه حاضر به تغییر به حالت شیطانی و قبول کردن چنین مسئولیتی نیست.

به علاوه افراد زیادی وجود ندارند که توانسته باشند حالت شیطانی ریکو رو دیده باشند. اما وقتی ریکو و دوستش در معرض خطر قرار می‌گیرند، او به طور ناخوداگاه به حالت شیطانی در می‌آید و پس از آن حالت شیطانی وی خواستار به قدرت رسیدن می‌شود. اگر شما از طرفداران بهترین انیمه های شونن هستید، پیشنهاد می‌کنیم Nura را از دست ندهید!

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2021

Yu Yu Hakusho: Ghost Files

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
برترین انیمه های شیطانی 2021
  • تعداد قسمت: 112
  • تهیه کنندگان: Yomiko Advertising, Fuji TV
  • ژانرها: اکشن, کمدی, شیطانی, ماوراء طبیعی, هنرهای رزمی, پسرانه

Yu Yu Hakusho یک داستان بسیار هیجان انگیز دارد که زندگی یک جوان ولگرد به اسم یوسوکه را به تصویر می‌کشد. این جوان پس از دیدن آخر خط زندگی‌اش هنگام تصادف با ماشین، تلاش می‌کند که تبدیل به کاراگاه ارواح ( Spirit Detective ) بشود و دوباره به زندگی برگردد.

او با کوابارا ( Kuwabara ) هم کلاسی‌اش و هی ای ( Hiei ) و کوراما ( Kurama ) که دو دیو قدرتمند هستند، هم تیمی می‌شود تا دنیای ارواح و انسان‌ها را بهبود ببخشد. آنها همچنین در مسابقات رزمی شرکت می‌کنند و قدرت‌های خود را به نمایش می‌گذارند. مطمئنا این انیمه در زمره بهترین انیمه های شبیه شیطان کش (Demon Slayer) قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های عاشقانه 2021

Maoyuu Maou Yuusha

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
بهترین انیمه های ژانر شیطانی
  • تعداد قسمت: 12
  • تهیه کنندگان:Genco, Animax
  • ژانرها: ماجراجویی, شیطانی, فانتزی, عاشقانه

انیمه Maoyuu Maou Yuusha یکی از بهترین انیمه های شبیه شیطان کش (Demon Slayer) بوده که سفری طولانی و مخاطره آمیز را به نمایش می‌گذارد. قهرمان داستان ما پس از تلاش‌های بسیار بالاخره به قلعه بانوی تاریکی می‌رسد و درخواست کمک می‌کند. قهرمان توضیح می‌دهد که چگونه جنگ شیاطین برای انسان‌ها باعث کشته شدن هزاران نفر شده و همچنین باعث شده تعداد بیشتری از افراد در معرض فقر و فلاکت قرار بگیرند.

اما به نظر ملکه شیاطین این جنگ، انسان‌ها رو گرد هم آورده و آنها را باهم متحد می‌کند. به علاوه، شواهد تجربی هم نشان می‌دهد که چطور وی باعث افزایش جمعیت، افزایش تولید، ترقی اقتصاد و باعث بهبود وضعیت کلی جامعه انسان‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کره ای 2021

D.Gray-man

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
بهترین انیمه های ژانر شیطانی
  • تعداد قسمت: 103
  • تهیه کنندگان: Aniplex , TV Tokyo, Dentsu ,Half H.P Studio, Sony Music Entertainment, Studio Jack
  • ژانرها: اکشن, ماجراجویی, کمدی, قدرتی, شیطانی, پسرانه

مطمئنا این انیمه را می‌توان در رده بهترین انیمه های ژانر شیطانی قرار داد. داستان این انیمه درباره پسری جوان است که قصد دارد زندگی خود را در راه نابود کردن سلاح‌هایی به نام Akuma صرف کند. این سلاح‌ها به وسیله Milleneum Earl تولید می‌شوند و به دستور او فرستاده می‌شوند تا زمین را از وجود انسان‌ها پاکسازی کنند.

آلن از یک سلاح ضد akuma که به نام Innocence شناخته می‌شود، برای از بین بردن تلاش های Earl جهت نابودی انسان‌ها استفاده می کند. او به دستور مربی‌اش به پایگاه جن گیرها می‌رود که آنها نیز برضد نقشه‌های Earl جنگ می‌کنند. اما بعد از آن مسائل بیشتری به وجود می‌آید و دچار پستی بلندی‌های بسیاری می شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021

Kemono Jihen

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
بهترین انیمه های ژانر شیطانی
  • تعداد قسمت: 12
  • تهیه کنندگان: Frontier Works, Lantis, Shueisha, Yomiuri TV Enterprise, Bandai Namco Arts, JTB Next Creation
  • ژانرها: اکشن, رازآلود, شیطانی, ماوراء طبیعی, پسرانه

این انیمه جذاب درباره یک کارآگاه اهل توکیو بوده که متخصص حل پرونده های مرموز و سری است. این کارگاه در حال تحقیق بر روی یک سری اجساد پوسیده‌ی حیوانات است که در یک شب در دهکده‌ای کوهستانی دور افتاده پیدا شده‌اند.

در این هنگام او با یک پسر بسیار عجیب دوست می‌شود که هر روز به جای رفتن به مدرسه، توی زمین‌های کشاورزی کار می‌کند. او توسط دوستانش رانده شده است اما یک یوکای (موجودات افسانه ای ژاپنی) که در گل و لای زندگی می‌کند، روند داستان را به طور کامل تغییر می‌دهد.

این انیمه جذاب برای افرادی که علاقمند به ژانر اکشن، رازآلود و ماوراء طبیعی هستند بسیار مناسب است. لازم به ذکر است این انیمه بسیار وحشیانه بوده و دارای فحاشی‌ بوده و برای رده سنی زیر 17 سال اصلا مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

Kekkaishi

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
بهترین انیمه های ژانر شیطانی
  • تعداد قسمت: 52
  • تهیه کنندگان: Yomiuri Telecasting, Tohokushinsha Film Corporation
  • ژانرها: ماجراجویی, کمدی, پسرانه, اکشن, شیطانی, ماوراء طبیعی

انیمه Kekkaishi درباره یک بچه مدرسه‌ای 14 ساله است که همانند دیگر بچه‌ها معمولی نیست. او یک روحانی است که توانایی شکار و با سحر بیرون کردن موجودات ماورالطبیعه را دارد. در منطقه کاراسوموری، جایی که انرژی روحانی در سطح بالایی جریان دارد، این توانایی‌ها عملی و کاربردی هستند.

یوشیموری کودک این داستان یک دوست صمیمی به اسم توکاین یوری مارای داشت که همیشه در مواقع سخت به کمک او می‌آمد. این دو جدا از این که دوستان کودکی هم هستند، مسائل بین آنها همیشه دوستانه نیست. به علاوه، اقوام سومیمورا و یوکیمورا چندین سال است از هم کینه خانوادگی دارند. پرداختن به مسائل شیاطین، ارواح و چهار پایان افسانه‌ای مشکلی نیست، اما یک کینه قدیمی می‌تواند کشنده باشد؛ مخصوصاً وقتی که پای طرف سومی هم در میان باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

Rage of Bahamut: Genesis

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
بهترین انیمه های ژانر شیطانی
  • تعداد قسمت:12
  • تهیه کنندگان: NBCUniversal Entertainment Japan ,Cygames
  • ژانرها: اکشن, ماجراجویی, شیطانی, فانتزی, جادویی, ماوراء طبیعی

انیمه Rage of Bahamut: Genesis از جمله بهترین انیمه های شبیه شیطان کش (Demon Slayer) است که یک دنیای جادویی را به تصویر کشیده است. در آن دنیا انسان‌ها، شیاطین و خدایان در کنار هم زندگی می‌کنند که به آن دنیای میستاریکا می‌گویند.

در گذشته باهاموت جهان را تهدید به نابودی کرد ولی انسان‌ها، شیاطین و خدایان اختلافات خود را کنار گذاشته و بر علیه او متحد شدند. پس از شکست باهاموت، قدرت او را مهر کرده و کلیدش را دو قسمت کردند. یکی از کلید‌ها نزد خدایان و دیگری در نزد شیاطین قرار داده شد که هیچوقت این دو تکه به همدیگر نرسند. حال پس از گذشت 2000 سال از آن ماجرا دختری از نژاد انسان‌ها، نیمه کلید را از خدایان ربوده و باعث اتفاقات جدیدی در داستان شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های چینی

Omamori Himari

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
بهترین انیمه های شیطانی
  • تعداد قسمت: 12
  • تهیه کنندگان: Kadokawa Shoten, Kadokawa Pictures Japan, KlockWorx, NTT Docomo
  • ژانرها: اکشن, کمدی, شیطانی, عاشقانه, ماوراء طبیعی, فانتزی

Omamori Himari نمونه‌ای دیگر از بهترین انیمه های ژانر شیطانی است. داستان این انیمه زندگی یک پسر دبیرستانی را روایت می‌کند که تازه 16 سالش شده است. او خانواده خود را در کودکی از دست داده و از همان دوران پیش دوستش رین زندگی می‌کند. ناگهان یک دختر به اسم هیماری وارد زندگی‌اش می‌شود که یک دختر گربه سامورایی است.

این گربه سامورایی قسم خورده از یوتو محافظت کند ولی او نمی‌داند که یووتو به شدت به گربه حساسیت دارد همین مشکلات باعث می‌شود رواند داستان به کلی تغییر کند. این انیمه به دلیل داستان بسیار هیجان انگیزش در زمره بهترین انیمه های شبیه شیطان کش (Demon Slayer) قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

Devil May Cry

بهترین انیمه های ژانر شیطانی
بهترین انیمه های ژانر شیطانی
  • تعداد قسمت: 12
  • تهیه کنندگان: WOWOW ،Media Factory ،Capcom ،Showgate
  • ژانرها: اکشن، شیطانی، فانتزی

و در نهایت، به سراغ معرفی Devil May Cry می‌رویم که در فهرست برترین انیمه های شیطانی 2021 قرار می‌گیرد. این داستان راجع به شخصیتی به نام دانته است که نیمی از او شیطان و نیم دیگرش انسان است. وی در دنیای انسان‌ها زندگی می‌کند، از آن ها در مقابل شیاطین محافظت می‌کند و در قبال بعضی کارها نیز پول هم دریافت می‌کند. این انیمه در سال 2007 به نویسندگی توشیکو اینو و کارگردانی شین ایتاگاکی منتشر شده است. پیشنهاد می‌کنیم این انیمه را با شروع جذابش از دست ندهید!

بیشتر بخوانید: 

.

نظر شما در خصوص بهترین انیمه های ژانر شیطانی چیست؟ به نظر شما چه انیمه‌های دیگری را می‌توان در این لیست قرار داد؟ نظرات خود را در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (14 نظر)

    یه انیمه هست نمیدونم اسمش چیه یه دختر با مو های قرمز و یه پسر تو مدرسه دخترونه که با یه روح پیمان میبنده

    پاسخ

    یکی دیگه از شیطانی ترین ها از این انیمه ها میتونه
    چشم غول
    Hellsing ultimate باشه

    پاسخ

    سلام ممنون از زحماتتون
    اولین انیمه ای که به ذهن من میرسه بلک کلاوره_ همون شبدر سیاه
    با اینکه کامل نبود ولی بهترین انیمه شیطانی بود که دیدم و باعث شد بفهمم انیمه چیه
    حتما پیشنهاد میکنم

    پاسخ

    یعنی واقعا میخواستم ببینم توشون فیلم عاشقان شیطانی یا رقص با شیاطین هست یا نه که نبود😄🤣
    وات؟
    بچه ها اگه کسی دنبال انیمه خوب میگرده چند تا بهتون معرفی میکنم. عالین خودم همشونو دیدم😅
    ژانر شیطانی
    توکیو غول
    عاشقان شیطانی
    رقص با شیاطین
    ژانر ورزشی
    فوتبالیست ها
    هایکو
    رکاب زنان کوهستان
    ژانر عاشقانه
    سفید برفی با موهای قرمز
    یک صدف دور
    به سوی جنگل کرم های شبتاب
    مبصر کلاس ما پیشخدمته
    اینا عالین😆
    ولی من ۱۰یا۲۰ تا دیگه دیدم ذهنم یاری نمی کنه یادم بیاد🙂

    پاسخ

    من یادمه سال ۲۰۰۸ بود فک کنم یه انیمه دیدم دوتا برادر بود سینمایی هم بود ن سریالی موضوعش همش جادویی و شیطانی ایطور بود دوست دارم ببینمش ولی اسمش نمیدونم هرچی گشتم اسمش پیدا نکردم یه همچین انیمه ای ندیدی؟

    پاسخ

    عزیزم چند تا انیمه میخوای برات بگم انیمه شاد غمگین تخیلی فانتزی استادت اینجاست بیش از پانصد تا انیمه بلدم فقط بگو

    پاسخ

    استاد من چند تا انیمه اکشن و پسرونه می خوام.لطفا اگه میدونید چند تا بگید.زیاد هم باشه:)

    پاسخ

    استاد من چند تا انیمه اکشن و پسرونه می خوامکه شخصیت اصلی اش پسر باشه،خوشگل باشه شکست ناپذیر هم نباشه.اگه می دونی بگو لطفا چند تا زیاد هم باشه:)

    پاسخ

    ولی ی چیزی
    انیمه خون آشامی هم میذاشتین

    پاسخ

    سلام خوبه ولی بنظرم ناروتو و عاشقان شیطانی رو هم بذارید ممنون میشم

    پاسخ

    بچه بودم یه انیمه دیدم که موشا به یه روستا حمله می‌کنه یکی از پسرا میخواد بره به جنگ شیطان و یه دختره میخواد باهاش ازدواج کنه رو دستای دختره و شنلش نقش خورشیده فکر کنم دختره خواهر شیطان بود تروخدا اگه کسی می دونه اطلاع بده

    پاسخ

    شهر موش ها بوده 😂

    پاسخ

    منم دقیقا دنبال همین انیمه هستم وقتی بچه بودم دیدمش میشه بگید لطفاً

    پاسخ

    شاهزاده کوچک نورسه، خودمم دنبالش بودم

    پاسخ