;
coinex

عدم سازگاری اپل واچ پرو با بندهای رایج اپل

شایعات حاکی از آن است که نسخه جدید اپل واچ پرو با افزایش ابعاد همراه است و به‌ همین جهت، با بندهای رایج اپل سازگاری ندارد.

تقریبا یک هفته دیگر تا برگزاری رویداد Far Out فاصله داریم. احتمال می‌رود در این رخداد، اسمارت‌واچ جدید کمپانی اپل که برای ورزشکاران حرفه‌ای طراحی شده به صورت رسمی معرفی شود.

طی چند ماه گذشته شایعات بسیاری درباره ساعت هوشمند مورد انتظار شرکت اپل در فضای مجازی منتشر شده است و با نزدیک شدن به زمان رونمایی آن، شایعات درباره ویژگی‌های گوناگون و مقاومت آن بیش‌ازپیش افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

بندهای رایج اپل برای اسمارت‌واچ جدید این کمپانی مناسب نیستند!

طبق آخرین اخباری که درباره ساعت هوشمند جدید اپل منتشر شده است، اندازه بدنه این محصول تقریبا ۴۷ یا ۴۸ میلی‌متر خواهد بود. بندهای رایج اپل برای این ساعت مناسب نیستند چراکه چنین بدنه بزرگی نیازمند بندهای پهن است و در حال‌حاضر، بندی با چنین ویژگی در بازار یافت نمی‌شود.

Apple Watch Pro

تاکنون تمام اسمارت‌واچ‌های اپل در زمان عرضه خود قابلیت پشتیبانی از بندهای موجود در بازار را داشتند. در صورت صحت داشتن شایعات درباره بدنه بزرگ این محصول، برای نخستین‌بار کاربران در زمان عرضه نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل به بندهایی با طراحی جدید نیاز پیدا می‌کنند.

گفته می‌شود که این ساعت کامل‌ترین طراحی‌ها را در میان ساعت‌های هوشمند کمپانی اپل دارد. نسل جدید اسمارت‌واچ‌های اپل علاوه بر بدنه بزرگ، دارای لبه‌های تختی است که ظاهری زیبا به آن می‌بخشد.

این محصول به‌عنوان پرچمدار ساعت‌های هوشمند اپل شناخته می‌شود و به‌همین منظور با قیمت نسبتا زیادی در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد. البته با در نظر گرفتن اینکه کاربران نمی‌توانند از بندهای رایج اپل استفاده کنند، باید هزینه موردنیاز جهت خرید بند جدید را به قیمت ساعت اضافه کرد. انتظار می‌رود که عمر باتری نسل جدید گجت‌های پوشیدنی اپل نسبت به گذشته افزایش داشته باشد و بدنه آن مقاومت بیش‌تری از خود نشان دهد.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل تمرکز بیش‌تری روی ورزشکاران حرفه‌ای دارد و احتمالا از حسگر سنجش دمای بدن و سایر ویژگی‌هایی که در نسل‌های قبلی مشاهده کردیم پشتیبانی کند. ناگفته نماند که طی رویداد پیش‌رو در تاریخ ۱۶ شهریور، از نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل یعنی آیفون ۱۴ نیز رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ظاهر بندهای رایج اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر