;
coinex

پوستر جدید فیلم بلک آدام منتشر شد (Black Adam 2022)

پوستر جدید فیلم بلک آدام (Black Adam) توسط برادران وارنر منتشر شد. این پوستر روی شخصیت دکتر فیت که پیرس برازنان آن را ایفا کرده است تمرکز دارد.

پوستر جدید فیلم Black Adam به کارگردانی “Jaume Collet-Serra” منتشر شده است. برادران وارنر به‌تازگی پوستر تازه‌ای از فیلم بلک ادم را به اشتراک گذاشته‌اند. این پوستر که توسط دواین جانسون منتشر شده، نگاهی کامل‌تر و بهتری از ظاهر و لباس شخصیت دکتر فیت در فیلم Black Adam را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های DC در سال 2022

پوستر جدید فیلم بلک آدام منتشر شد

دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور و منفی، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه و جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پوستر جدید فیلم بلک آدام منتشر شد
پوستر جدید فیلم بلک آدام

همچنین در کامیک کان سن دیگو امسال، بازگشت آماندا والر با بازی وایولا دیویس در فیلم بلک ادم تایید شده است که پیش از این شایعات حضور کوتاه او در فیلم فاش شده بود.

وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت‌سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی بوده است. فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برنامه‌ریزی شده است.

پوستر جدید فیلم بلک آدام منتشر شد
پوستر جدید بلک آدام

داستان فیلم به این صورت است که تقریباً 5000 سال پس از اعطا شدن قدرت‌های ماورایی خدایان مصری به بلک آدام (جانسون) و پس از آن،‌ بلافاصله زندانی شدنش، او از مقبره زمینی خود آزاد شده و آماده است تا شکل منحصر به فرد خود را از عدالت در دنیای مدرن رها کند.

بلک ادم در واقع یک فیلم رو به اکران در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس و به کارگردانی ژاومه کویت-سرا و محصول سال ۲۰۲۲ کشور ایالات متحده آمریکا است.

این فیلم به عنوان اسپین‌آف فیلم شزم! (۲۰۱۹) محسوب می‌شود و همچنین یازدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به‌شمار می‌رود. بلک ادم توسط برادران وارنر پیکچرز برای اکران در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پوستر جدید فیلم بلک آدام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر