;
coinex

سری جدید بازی ویدئویی مافیا (Mafia) در راه است

پس از انتشار شایعات فراوان در مورد ساخت سری جدید بازی ویدئویی مافیا (Mafia)، بالاخره استودیو Hangar 13 ساخت این بازی را تایید کرد.

مافیا (Mafia) یک بازی ویدئویی به سبک تیراندازی سوم شخص ساخته شرکت ۲ کی چک است که در تاریخ ۲۸ اوت ۲۰۰۲ برای پلی‌استیشن ۲، ایکس‌باکس، ویندوز منتشر شد. Mafia بهترین بازی سال ۲۰۰۲ شناخته شد و دنباله این بازی مافیا ۲ در سال ۲۰۱۰ منتشر شد.

داستان بازی به این صورت است که: توماس آنجلو یک راننده تاکسی است. طی یک ماجرا به افراد دون سالییری در فرار از دست افراد دون موریلو کمک می‌کند و به خاطر مسائلی وارد گروه مافیای دون سالیری می‌شود و به یکی از مهم‌ترین اعضای گروه مبدل می‌گردد که بعدها مجبور به کناره‌گیری از گروه و… می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

سری جدید بازی ویدئویی مافیا (Mafia) در راه است

پس از انتشار شایعات فراوان در مورد ساخت قسمت جدید بازی Mafia، بالاخره استودیو Hangar 13 ساخت این بازی را تایید کرد. در پستی که به مناسبت بیست سالگی این مجموعه در وبسایت رسمی مافیا منتشر شده است، رومن هلادیک، مدیرکل استودیو گفت:

تا انتشار این بازی، چند سال تا عرضه این بازی فاصله داریم و در حال حاضر چیز بیشتری نمی‌تواند اعلام کند. درهرصورت استودیو از کار کردن روی مجموعه محبوب مافیا و سرگرم کردن بازیکنان با خلق داستان‌های جدید هیجان‌زده است.

سری جدید بازی ویدئویی مافیا (Mafia) در راه است
سری جدید بازی ویدئویی مافیا

شایعات ساخت بازی Mafia جدید از ماه اردیبهشت به گوش می‌رسید. طبق این شایعه گفته می‌شود بازی جدید مافیا با موتور گرافیکی آنری لانجین 5 ساخته خواهد شد و به‌عنوان پیش‌درآمدی برای سه‌گانه بازی‌ها خواهد بود.

شایعه دیگری توسط نیک بیکر یکی از موسسان XboxEra منتشر شده مبنی‌ براین است که داستان بازی در اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ رخ می‌دهد؛ جایی‌که دون سالیری قهرمان اصلی بازی است. او ادعا می‌کند که بازی جدید مافیا به‌جای اینکه مانند Mafia 3 اثری بیشتر جهان‌باز باشد؛ بیشتر شبیه به دو نسخه اول دارای مراحل خطی خواهد بود.

با اینکه ساخت مافیای جدید چند سال طول خواهد کشید، استودیو Hangar 13 دوران شلوغی را سپری می‌کند. درکنار شایعه ساخت Top Spin 5، این سازنده به پشتیبانی در ساخت بازی Marvel’s Midnight Suns هم ادامه می‌دهد که قرار است در سال مالی ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازی Mafia 4 یا هر نام دیگری که در زمان عرضه دارد، در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سری جدید بازی ویدئویی مافیا (Mafia) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر