;
coinex

دومین گوشی تاشو آنر تا پایان سال 2022 از راه می‌رسد

آنر اوایل سال جاری گوشی تاشو آنر مجیک V را به عنوان محصول تاشو خود معرفی کرد. با این وجود به نظر می‌رسد که تا پایان سال میلادی جاری ممکن است شاهد رونمایی از دومین گوشی تاشو آنر باشیم.

آنر از زمان جدایی از هواوی به یک برند کاملا مستقل بدل شده است و با جدایی از این شرکت بزرگ چینی، دیگر محدودیت‌های ارتباطی هوآوی را نیز ندارد. بعد از چند ماه حالا آنر به تدریج حضور قدرتمندانه خود در بازار برای رقابت با بزرگان را آغاز کرده تا بتواند به یکی از برترین‌های بازار بدل شود.

حتی در همین مدت کوتاه هم آنر اقدامات جالبی داشته و محصولات بسیار باکیفیتی روانه بازارها کرده که از آن جمله می‌توان به آنر مجیک 4 التیمیت اشاره کرد. از سویی این شرکت در چین نیز رشد قابل توجهی داشته و توانسته به یکی از برترین‌های بازار چین بدل شود.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های آنر 2022 ؛ آشنایی با موبایل های جدید HONOR

دومین گوشی تاشو آنر

بنابر جدیدترین مصاحبه ژائو مینگ، مدیرعامل آنر، این شرکت در حال آماده‌سازی نسل جدیدی از گوشی‌های تاشو خود است و احتمالا این گوشی با رابط کاربری اختصاصی Magic OS 7.0 عرضه خواهد شد.

آنطور که مدیرعامل آنر توضیح داده، نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی آنر در سه ماهه چهارم سال 2022 به گوشی‌های هوشمند می‌رسد. علاوه بر این این شرکت یک گوشی هوشمند تاشو جدید را در این بازه زمانی به بازار عرضه خواهد کرد.

با این اوصاف در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر می‌توان انتظار داشت که آنر محصولاتی جدید از جمله گوشی‌های پرچمدار و تاشو جدید را بر اساس اندروید 13 عرضه کند.

دومین گوشی تاشو آنر تا پایان سال 2022 از راه می‌رسد

به گفته آقای مینگ، آنر در حال توسعه فناوری‌های جدید و خاصی برای گوشی‌های خود است و با سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه می‌کوشد تا از پیشتازان بازار موبایل باشد. به گفته این مقام مسئول،‌ نزدیک به 8000 نفر به طور خاص در بخش تحقیق و توسعه شرکت آنر مشغول هستند.

مدیر اجرایی آنر مدعی است که از نظر نسبت سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه به درآمد، آنر بالاترین رتبه را در میان تولیدکنندگان چینی دارد. به طور خاص آنر نزدیک به 2 برابر دیگر شرکت‌های چینی در این بخش هزینه می‌کند.

از سوی دیگر در ارتباط با مجیک OS7 گفته می‌شود که هدف نهایی آنر توسعه چیزی فراتر از یک رابط کاربری وابسته به اندروید است و در نتیجه شاید آنر قصد راه‌اندازی سیستم‌عامل و پلتفرم اختصاصی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دومین گوشی تاشو آنر چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر