;
coinex

قوی‌ترین سیستم خنک‌کننده متعلق به ایسوس ROG Phone 6D Ultimate خواهد بود [+ویدیو]

در شرایطی که نهایتا دو هفته آینده ایسوس سری جدیدی از گوشی‌های گیمینگ خود را معرفی می‌کند، به نظر می‌رسد این دستگاه‌ها مجهز به قوی‌ترین سیستم خنک‌کننده تاریخ سری راگ‌فون باشند.

ایسوس تصمیم دارد ROG Phone 6D Ultimate را در تاریخ 19 سپتامبر و در کنار ROG Phone 6D معرفی کند. آنطور که این شرکت تایید کرده، نسخه Ultimate که با تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس عرضه می‌شود، مجهز به یک سیستم خنک‌کننده بسیار بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: لپ تاپ ایسوس ZenBook 17 Fold OLED رسما رونمایی شد

قوی‌ترین سیستم خنک‌کننده گوشی در جهان

امروز نیز تیزر بسیار کوتاهی در صفحه توییتر رسمی ROG منتشر شده که جزئیات این سیستم خنک‌کننده را نشان می‌دهد. این سیستم خنک‌کننده به طور خاصی بر جریان قدرتمند و سریع هوا تمرکز کرده است. این ویدیو را در ادامه ببینید.

ROG Phone 6D نیز احتمالا با تراشه مدیاتک عرضه خواهد شد و گرچه شاید دایمنسیتی 9000 پلاس نباشد، اما شاید با نسخه معمولی آن عرضه شود. اساسا به نظر می‌رسد پسوند D در نام سری جدید بیش از هرچیز به دایمنسیتی اشاره دارد.

درواقع و بنابر آنچه از مشخصات سری ایسوس راگ‌فون 6D می‌دانیم، این دو گوشی صرفا نسخه‌های مجهز به تراشه دایمنسیتی راگ‌فون 6 و 6 پرو هستند که چندی پیش رونمایی شدند. با این تفسیر، ROG Phone 6D همان ROG Phone 6 مجهز به دایمنسیتی 9000 و ROG Phone 6D Ultimate همان ROG Phone 6 Pro است که تراشه دایمنسیتی دارد.

در حال حاضر باید منتظر مراسم رونمایی این دو گوشی باشیم که تا دو هفته دیگر برگزار می‌شود اما در این مدت ایسوس ممکن است اطلاعات و جزئیات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر کند که ما در تکراتو با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قوی‌ترین سیستم خنک‌کننده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر