;
coinex

مشخصات تبلت گوگل پیکسل فاش شد

مشخصات کلیدی تبلت گوگل پیکسل ممکن است از طریق کدهای مخفی اندروید فاش شده باشد. از جمله این مشخصات می‌توان به رم و پردازنده این تبلت جدید گوگل اشاره کرد.

چند ماه پیش گوگل تبلت جدید خود را با برند پیکسل معرفی کرد. اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست جز اینکه در سال 2023 عرضه می‌شود، با این حال مقداری از جزئیات این تبلت مشخص شده که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

گرچه انتظار می‌رود به زودی این محصول معرفی شود، اما هنوز چیزهای زیادی در مورد این تبلت نمی‌دانیم. حالا برخی از مشخصات کلیدی این تبلت احتمالاً از طریق کدهای مخفی که مهندسان گوگل به نسخه اندروید آن اضافه کرده‌اند، فاش شده‌ است.

همانطور که توسط توسعه‌دهنده‌ای به نام Kuba Wojciechowski اعلام شده است، به نظر می‌رسد که تبلت پیکسل قرار است از نسل اول تراشه Tensor استفاده کند که همچنین پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو  نیز مجهز به این تراشه هستند. این در حالی است که گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو نیز از نسل دوم تراشه Tensor استفاده خواهند کرد.

سایر تغییرات ایجاد شده در کدهای مخفی نشان می‌دهد که باید منتظر 4 گیگابایت رم و دوربین‌های جلو و عقب باشیم، که دوربین سلفی آن با پیکسل 6 مطابقت دارد. بنابراین هیچ چیز از نظر کیفیت عکس‌هایی که می‌خواهید ثبت کنید، جدید و جالب نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های 2022

مشخصات تبلت گوگل پیکسل

به گفته Wojciechowski، به نظر نمی‌رسد که تبلت گوگل پیکسل از GPS یا اتصال سلولی پشتیبانی کند. بنابراین اگر می‌خواهید با این تبلت آنلاین شوید، باید از Wi-Fi استفاده کنید.

جستجو در کدهای مخفی آن تأیید کرده است که در صورت نیاز، تبلت با قابلیت Google Nest Hub استفاده دوگانه خواهد داشت و به شما امکان کنترل ابزارهای هوشمند خانه و دسترسی به تعدادی از خدمات گوگل را می‌دهد. همانطور که انتظار داشتیم قابلیت دستیار گوگل نیز در این تبلت وجود خواهد داشت و در مرکز توجه خواهد بود.

اگر همه این سرنخ‌ها را کنار هم قرار دهیم، به نظر می‌رسد که باید منتظر تبلتی ارزان‌ قیمت و مناسب برای خانواده‌ باشیم که برای استفاده‌های وبگردی، ارتباط با رسانه‌های اجتماعی و تماشای ویدیو بسیار مناسب است. بر اساس اطلاعات منتشره این ویژگی ارزان قیمت بودن در تبلت‌هایی مانند آیپد پرو وجود ندارد.

تبلت گوگل پیکسل

در نگاه اول، ممکن است این مشخصات برای تبلت گوگل پیکسل ناامیدکننده به نظر برسد: وجود یک پردازنده قدیمی‌تر، با ظرفیت رم کم و عدم وجود گزینه اتصال سلولی برای اتصال به اینترنت در زمانی که اتصال Wi-Fi در دسترس نیست.

با این حال، زمانی که صحبت از تبلت‌ها به میان می‌آید، گاهی اوقات بهتر است به ویژگی‌های اولیه پایبند باشید، به خصوص اگر آن تبلت قیمت پایین‌تری داشته باشد. بسیاری از مردم نیازی ندارند که تبلت آن‌ها خیلی قدرتمند باشد، آن‌ها فقط می‌خواهند توانایی بررسی ایمیل‌ها را داشته و محتوایی را مشاهده کنند.

تقریباً یک دهه از عرضه آخرین نسخه تبلت گوگل می‌گذرد، اما آن تبلت ترکیبی درخشان از مشخصاتی بود که برای اکثر نیازها به اندازه کافی خوب بود و قیمتی داشت که تقریباً همه می‌توانستند از پس پرداخت آن بربیایند.

آمازون نیز با تبلت‌های Fire خود که تبلت‌های مقرون به صرفه‌ای هستند و کارهای ساده را به خوبی انجام می‌دهند، موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است. هنگامی که تبلت گوگل پیکسل در سال 2023 عرضه شود، مطمئناً اطلاعات بیشتری از آن به دست خواهیم آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات تبلت گوگل پیکسل چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر