;
coinex

طراحی وان پلاس نورد واچ پیش از رونمایی رسمی لو رفت

موکول شارما، افشاگر مطرح در زمینه تکنولوژی، به تازگی تصاویری را در فضای مجازی منتشر کرده است که شکل ظاهری و طراحی وان پلاس نورد واچ را فاش می‌کند.

همان طور که می‌دانید کمپانی وان پلاس به زودی ساعت هوشمند جدید خود به نام OnePlus Nord Watch را عرضه خواهد کرد. پیشتر نیز رندرها و مشخصات کلیدی این گجت فاش شده بود که نشان می‌داد این ساعت هوشمند در پنج نسخه مختلف عرضه خواهد شد. حال به تازگی افشاگری به نام موکول شارما، طراحی و ظاهر نهایی ساعت هوشمند Nord Watch را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین ساعت های هوشمند 2022

طراحی وان پلاس نورد واچ

طبق تصاویر منتشر شده، این ساعت هوشمند دارای طراحی مستطیلی شکل است و ظاهرا همراه با یک بند منحصر به فرد و در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه خواهد شد.

طراحی وان پلاس نورد واچ

بر اساس شایعات منتشر شده، ساعت هوشمند Nord Watch دارای یک صفحه نمایش 368×448 پیکسلی خواهد بود و از تمام ویژگی‌های نظارتی مانند سنسورهای اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، ضربان قلب و ردیابی کیفیت خواب برخوردار خواهد بود.

همچنین لیست منتشر شده در بلوتوث SIG نشان می‌دهد که این دستگاه با شماره مدل OPBBE221، برای اتصال از بلوتوث 5.2 استفاده خواهد کرد. علاوه بر این گفته می‌شود که برای این ساعت هوشمند یک برنامه همگام سازی جدید به نام OnePlus N Health در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند با قیمتی بین 5000 تا 8000 روپیه عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی وان پلاس نورد واچ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر