;
coinex

یک نسخه ارزانقیمت اپل واچ در آینده نزدیک معرفی می‌شود

غول فناوری دنیا قرار است در روزهای آتی نسخه ارزانقیمت اپل واچ را رونمایی کند. این ابزار کاربردی با قیمتی مناسب وارد بازار خواهد شد.

نسخه‌های مختلفی از اپل واچ به بازار معرفی شدند که هر کدامشان دارای قابلیت‌های جدیدی بودند اما به دلیل بالا بودن قیمت‌هایشان، خریداران تمایل بیشتری به خرید نسخه‌های قدیمی اما ارزان قیمت‌تر داشتند. حال به نظر می‌رسد که نسخه جدیدی از اپل واچ قرار است حتی از گجت پوشیدنی مدل Watch SE نیز ارزان‌تر باشد و همان شعار ارزان اما با قابلیت را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی اپل واچ پرو در رویداد 7 سپتامبر تایید شد

نسخه ارزانقیمت اپل واچ

سازندگان اپل واچ پس از طی کردن مراحل مختلف و با بررسی رفتار مصرف‌کنندگان به این نتیجه رسیدند که در تولیدات جدید خود علاوه بر اضافه کردن قابلیت‌های جدید، سقف قیمتی را نیز کاهش دهند.

نسخه ارزانقیمت اپل واچ
نسخه ارزانقیمت اپل واچ

این گجت پوشیدنی که بیشتر در بین جوانان و والدین خواهان دارد، اکنون در دسترس کودکان نیز قرار می‌گیرد و به عنوان نوعی تلفن همراه برای کودکان عمل خواهد کرد.

اپل با قرار دادن ساختار اتصال سلولی در این ابزار پوشیدنی جدید، امکان تنظیمات خانوادگی را برای بررسی والدین، فعال می‌کند که دیگر نیازی به خرید تلفن همراه برای کودکان نخواهد بود.

با توجه به اینکه Watch SE با قیمت‌های 329 و 359 دلار در بازار عرضه می‌شود، قرار است این ساعت جدید با قیمتی نزدیک به 300 دلار به بازار عرضه شود که محصول جالبی برای جبران نگرانی‌های والدین خواهد بود.

البته به نظر می‌رسد که نسخه جدید همانند مدل SE از برخی قابلیت‌ها بی‌بهره باشد که یکی از دلایل قیمت ارزان و به صرفه آن، همین عامل است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با نسخه ارزانقیمت اپل واچ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر