;
coinex

تاریخ معرفی و مشخصات اوپو F21s لو رفت

به نظر می‌رسد که شرکت اوپو قصد دارد در کنار نسخه پرو F21s از نسخه پایه آن نیز رونمایی کند. حال به تازگی تصاویر و گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که مشخصات اوپو F21s را لو می‌دهد.

همان طور که می‌دانید شرکت اوپو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی سری F در کشور هند است. اخیرا نیز این برند در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است که گوشی F21s Pro را با دوربین مجهز به لنز میکرو رونمایی خواهد کرد.

حال به تازگی خبرهای جدیدی مبنی بر رونمایی مدل پایه این گوشی در کنار نسخه پرو آن به گوش می‌رسد. به دنبال این اخبار تصاویر جدیدی از گوشی OPPO F21s در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که به این شایعات قوت می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

تاریخ معرفی و مشخصات اوپو F21s

گزارشی که توسط وب سایت Pricebaba منتشر شده است نشان می‌دهد که سری اوپو F21، دارای دو مدل با عنوان‌های OPPO F21s و OPPO F21s Pro خواهد بود. گفته می‌شود که این دو گوشی به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند شد.

با این حال تا به امروز شرکت اوپو هیچ گونه‌ای تاییدیه‌ای در خصوص وجود نسخه پایه این گوشی صادر نکرده است. این در حالی است که عرضه نسخه پرو این گوشی به بازار، به صورت رسمی توسط این شرکت تایید شده است.

همان طور که گفته شد، به تازگی تصویر جدیدی از اوپو F21s Pro در فضای مجازی منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این تصویر موثق و قابل اعتماد باشد، چرا که طراحی گوشی موجود در این تصویر با آنچه شرکت اوپو پیش از این به نمایش گذاشته است کاملا مطابق به نظر می‌رسد.

مشخصات اوپو F21s

گوشی حاضر در این تصویر دارای یک ماژول دوربین سه گانه مستطیلی شکل است که در کنار آن یک نوار مشکی و فلاش LED دیده می‌شود. در این تصویر رنگ طلایی این گوشی به نمایش گذاشته شده است اما ظاهرا این دستگاه در رنگ مشکی نیز موجود خواهد شد.

و اما قسمت جالب تصویر منتشر شده، وجود یک گوشی هوشمند دیگر در پس‌زمینه است که احتمالا همان OPPO F21 شایعه شده باشد. این گوشی دارای یک ماژول دوربین دوگانه در پشت و فاقد نوار مشکی است.

هنوز هیچ گونه اطلاعاتی درباره مشخصات و ویژگی‌های نسخه پایه این گوشی در دست نیست اما به گفته شرکت اوپو گوشی OPPO F21s Pro دارای محافظ شیشه ضد خش، ضد آب و ضد زنگ خواهد بود. همچنین این گوشی به یک لنز میکروسکوپی 2 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که می‌تواند اشیا را 15 تا 30 برابر بزرگ‌تر کند. علاوه بر این در پنل پشتی این گوشی یک دوربین 64 مگاپیکسلی نیز وجود خواهد داشت.

طبق گزارش‌ها، به زودی هر دو گوشی در فروشگاه آمازون هند در دسترس خواهند بود و احتمالا امکان خرید آن‌ها از خرده فروشی‌های فعال درکشور هند نیز فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات اوپو F21s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر