;
coinex

راز مثلث برمودا کشف شد؛ چرا کشتی‌ها و هواپیما‌ها غیب می‌شوند؟

دانشمندی استرالیایی اخیرا موفق به کشف راز مثلث برمودا شده. این مثلث که با عنوان مثلث شیطان نیز شناخته می‌شود، افسانه‌ای محلی است.

مثلث برمودا که در اطراف قسمت غربی اقیانوس اطلس شمالی وجود دارد، به مکانی گفته می‌شود که در طول سالیان اخیر بسیاری از کشتی‌ها و هواپیماها در آن محدوده ناپدید شده‌اند.

محدوده مثلث برمودا یکی از پر ترددترین خطوط حمل و نقل دریایی جهان است که منتهی به بندرهای قاره‌های امریکا و اروپا و جزایر کارائیب می‌شود. اخیرا یک دانشمند اهل استرالیا موفق به کشف راز چندین ساله معمای مثلث برمودا شده است.

بیشتر بخوانید: ساخت باتری از پوست خرچنگ ؛ راه‌حل بحران جهانی باتری!

راز مثلث برمودا

مثلث برمودا که یکی از ترسناک‌ترین پدیده‌های جهان محسوب می‌شود، سالیان زیادی است که ذهن بسیاری از دانشمندان را به خود درگیر کرده بود.

دانشمندان معتقدند که نزدیک شدن به این مثلث برابر با خودکشی است؛ این در حالی است که کارل کروزلنیکی، دانشمندی اهل استرالیا موفق به حل راز مثلث برمودا شده است.

راز مثلث برمودا
راز مثلث برمودا

عامه مردم معتقدند که دلیل این ناپدید شدن به موجودات ماورالطبیعه و یا فعالیت آنان در زمین برمی‌گردد. طبق گزارش‌ها و شواهد بدست آمده، درصد قابل توجهی از حوادث اتفاق افتاده جعلی بوده و به‌ صورت نادرست گزارش شده است.

نزدیک به 70 سال است که محققین و دانشمندان بسیاری حول کشف رمز و راز مثلث برمودا تحقیق می‌کنند اما به نتیجه واحدی نرسیده‌اند و نتوانسته‌اند که پیچیدگی‌های این معما را کشف کنند.

این در حالی است که کارل معتقد است، تمامی تحقیقات و کشفیات محققین در طول سال‌های گذشته، خرافه‌ای بیش نبوده و این محدوده هیچ‌گونه رازی ندارد.

کروزلنیکی می‌گوید که این ناپدید شدن‌ها ربطی به موجودات فرازمینی و پرتوهای انرژی از شهر گمشده آتلانتیس ندارد، بلکه ناشی از خطای انسانی، آب‌وهوای بد و ترافیک سنگین هوایی و دریایی است. کارل کروزلنیکی تنها دلیل ساده برای بیان رفتار خشن مثلث برمودا را خطای انسانی و آب‌وهوای بد منطقه اقیانوس اطلس شمالی می‌داند.

راز مثلث برمودا
مثلث شیطان

کارل در خصوص راز مثلث برمودا گفته است:

مثلث برمودا معروف به دریای هودو، مثلث شیطان و برزخ گمشده‌ها و سایر عناوین خوش رنگ و لعاب و البته ترسناک صحت ندارند؛ بلکه می‌توان گفت این منطقه مساحتی 700 هزار کیلومتر مربعی دارد و 270 هزار مایل از اقیانوس را شامل می‌شود.

او می‌گوید که دلیل ناپدید شدن کشتی‌ها و هواپیماها به دلیل شلوغی و ترافیک موجوده در آن منطقه است، چرا که بسیاری از کشتی‌ها و هواپیماها از سمت قاره آمریکا می‌آیند و از محدوده این مثلث عبور می‌کنند؛ پس در نتیجه میزان ترافیک بالای این محدوده دلیلی بر ناپدید شدن است.

او معتقد است با در نظر گرفتن آماری که گارد ساحلی آمریکا منتشر کرده در مقایسه باآامار ناپدیدی در سایر نقاط جهان، امری طبیعی است و تفاوت چندانی ندارد.

او همچنین آغاز خرافه‌گویی‌ها و حدس و گمان عامه مردم در رابطه با مثلث شیطان را ناشی از ناپدید شدن پرواز 19 می‌داند و بر این باور است که این حادثه به راحتی با شواهد و مدارک علمی قابل اثبات است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راز مثلث برمودا چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر