;
coinex

جزیره پویای آیفون 14 هنوز نیامده به اندروید رسید!

به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی مانند همیشه زودتر از دیگر کمپانی‌ها دست به کار شده و تم اختصاصی خود همراه با قابلیت جزیره پویای آیفون 14 را برای کاربران طراحی کرده است.

همان طور که می‌دانید یکی از تغییرات بزرگی که در گوشی‌های جدید آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس در مقایسه با آیفون 13 پرو سال گذشته، دیده می‌شود، طراحی اختصاصی ناچ اپل به نام جزیره پویا است.

جزیره پویا در واقع همان حفره‌ی بالای صفحه نمایش است که در اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی قرار داده شده و میزبان دوربین سلفی است. حال شرکت اپل با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف و بزرگ‌نمایی این قسمت، ابزار جدیدی به نام جزیره پویا را به وجود آورده است که در مرکز بالای صفحه نمایش قرار می‌گیرد و قابلیت‌های خاص و جذابی، فراتر از یک حفره معمولی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: نتیجه بنچمارک انتوتو آیفون 14 پرو مکس ؛ قدرت‌نمایی A16 بایونیک!

جزیره پویای آیفون 14 در اندروید

تنها با گذشت چند روز از رونمایی قابلیت جدید جزیره پویا در گوشی‌های آیفون 14، اولین گوشی هوشمند اندرویدی با قابلیت جزیره پویا اختصاصی در شبکه‌های اجتماعی ظاهر شده است. این گوشی از برند شیائومی است که یک تم سفارشی توسط توسعه دهندگان مستقل از این برند، برای آن طراحی شده است. این تم مشابه آیفون 14 پرو همراه با جزیره پویا است.

ویدئویی نیز به تازگی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده که در آن از تم جدید MIUI با عملکردی مشابه جزیره پویا آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس رونمایی شده است. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

طبق آنچه در این ویدئو دیده می‌شود، سوراخ دوربین سلفی و کپسول سیاه کوچکی که هشدارها، نوتیفیکیشن‌ها و پخش صدا را به نمایش می‌گذارد، در سمت چپ بالای صفحه نمایش قرار گرفته‌اند. البته در مورد اپل، زمانی که جزیره پویا با لمس و کشیده شدن بزرگ می‌شود، حفره دوربین سلفی در زیر آن پنهان خواهد شد.

با این حال طبق اخبار گزارش شده، این تم همچنان در دست بررسی شیائومی قرار دارد، اما به محض تایید در برنامه MIUI Themes در دسترس خواهد بود. این اولین تقلید اندروید از جزیره پویای اپل به حساب می‌آید و احتمالا در آینده نزدیک شاهد تلاش‌های دیگر شرکت‌ها در این زمینه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تقلید از جزیره پویای آیفون 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر