;
coinex

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022 [23 فیلم برتر]

فیلم‌های کمدی عاشقانه یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمایی هستند و همیشه با جلوه‌های بصری جذاب و داستان‌‌های سرگرم‌کننده، توجه مخاطبان سینما را به خود جلب می‌کنند. از این رو تصمیم گرفتیم برخی از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022 را معرفی کنیم تا از تماشای فیلم بیشتر لذت ببرید.

تماشای فیلم‌های کمدی عاشقانه هیچگاه خسته‌کننده نبوده و شاید بتوان چندین بار این مدل فیلم‌ها را تماشا کرد. فیلم‌های عاشقانه، اغلب رویایی، امیدوارکننده و بسیار جذاب هستند. در ادامه سعی کردیم فهرستی از جذاب‌ترین و بهترین فیلم های طنز عاشقانه در سال 2022 را جمع‌آوری کنیم. اگر اهل تماشای آثار کمدی عاشقانه هستید، سال 2022 سال جذابی است. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022

پرداختن به موضوع کمدی عاشقانه، همیشه طرفداران خاص خود را دارد. سینماگران برای خلق فیلم‌های مخاطب‌پسند از داستان‌های عاشقانه کمدی استفاده می‌کنند و آثاری جذاب و دیدنی را روی پرده سینما می‌‌برند.

فیلم‌هایی که در دو ژانر کمدی و عاشقانه تولید می‌شوند، همیشه جذاب و دیدنی هستند و طرفداران خاص خود را دارند. با دیدن فیلم‌های کمدی عاشقانه می‌توان لحظات خوبی داشت و از بودن در کنار دوستان و خانواده نیز لذت برد. اگر شما هم از دوستداران این ژانر کمدی عاشقانه هستید با معرفی بهترین فیلم های عاشقانه خنده دار دنیا 2022 در ادامه همراه ما باشید.

گزینه درست – The Right One

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022
  • کارگردان: کن ماک

از بهترین فیلم های عاشقانه خنده دار دنیا 2022 می‌توان The Right One را نام برد. سارا نویسنده‌ای است که برای نوشتن داستانی جدید، نیاز به منبعی تازه دارد. او پس از ملاقات با گادفری که شخصیتی چندگانه دارد، منبع الهام خود را پیدا می‌کند. اما زمانی که گادفری سعی در شروع یک رابطه جدی را دارد، سارا متوجه این موضوع شده و ماجرا تغییر می‌کند.

نقشه چیزهای کوچک و عالی – The Map of Tiny Perfect Things

  • کارگردان: ایان ساموئلز

فیلم دیگری که در لیست بهترین فیلم های عاشقانه خنده دار دنیا 2022 قرار دارد، نقشه چیزهای کوچک و عالی است. این فلیم در ژانر کمدی عاشقانه ساخته شده و روایت داستان عجیبی از زندگی دو نوجوان است.

داستان عاشقانه مارگارت و مارک بیشتر از اینکه شبیه به فیلم‌های تینیجری باشد، بیشتر مسیر خودش را در پیش گرفته و همین موضوع، به نکته مثبت فیلم تبدیل می‌شود. این عنوان، یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2022 به شمار می‌رود.

بهترین فیلم های طنز عاشقانه در سال 2022
  • کارگردان: نیکلاس استولر

داستان این فیلم در رابطه با دو مردی است که با وجود مشکلات بسیار، سعی می‌کنند با هم ارتباط داشته باشند. این فیلم که از بهترین فیلم های عاشقانه خنده دار دنیا 2022 است صحنه‌های طنز بسیار زیادی دارد و در لیست بهترین فیلم های کمدی جهان قرار دارد.

ازطریق پنجره من – Through My Window

  • کارگردان: مارچال فورس

فیلم از طریق پنجره من، محصول کشور اسپانیا است که براساس کتابی به همین نام، نوشته آریانا گودوی، ساخته شده است. داستان فیلم از پنجره‌ام، در مورد دختر جوانی به نام راکل است که به همسایه ثروتمند خود علاقه‌مند می‌شود. درنهایت راکل باوجود مخالفت‌های خانواده، تصمیم می‌گیرد گامی به جلو برداشته و این احساسات پنهانی را به عشقی واقعی تبدیل کند.

زندگی مجردی در سئول – Single in Seoul

بهترین فیلم های عاشقانه خنده دار دنیا 2022
  • کارگردان: پارک بئوم سو

فیلم Single in Seoul یک فیلم رمانتیک کره‌ای جدید 2022 است. داستان آن حول محور اینفلوئنسری می‌چرخد که مجرد بودن را دوست دارد. در طرف دیگر قصه، ویرایشگر انتشاراتی را می‌بینیم که نمی‌خواهد مجربد بماند. این فیلم از بهترین فیلم های کمدی 2022 است و در آن، شاهد مجموعه‌ای از اتفاقات جذاب هستیم.

بیشتر بخوانید:

عاشق شدن در کریسمس – Falling For Christmas

  • کارگردان: جنین دیمین

این فیلم کمدی رمانتیک، حال‌ و هوای ایام کریسمس را دارد. داستان فیلم در مورد وارث جوانی است که بعد از بروز یک حادثه در اسکی، حافظه خود را از دست داده و چیزی به یاد نمی‌آورد. او بعد از حادثه و در روزهای منتهی به ایام کریسمس، در یک خانه تحت مراقبت صاحب خانه و دخترش است.

بدترین آدم دنیا – The Worst Person in the World

  • کارگردان: یواخیم تری‌یر

فیلم بدترین آدم دنیا، چهار سال از زندگی جولی را شرح می‌دهد؛ زنی جوان که هم درگیر آشفتگی‌های زندگی عاشقانه است و هم برای پیشرفت در مسیر شغلی خود تلاش می‌کند. امری که او را وادار می‌کند نگاهی واقع‌بینانه به خود و زندگیش داشته باشد.

این فیلم واکنش مثبت منتقدان را به همراه داشته و توانسته سه‌گانه یواخیم تریر را با یک کمدی رمانتیک به پایان ببرد.

پاریس منطقه 13 – Paris, 13th District

  • کارگردان: ژاک اودیار

داستان با زندگی امیلی شروع می‌شود که در یک مرکز ارائه‌دهنده خدمات تلفنی کار می‌کند. او که با مادربرزگ بیمار خود زندگی می‌کند، برای پرداخت اجاره با مشکلاتی مواجه است که باعث می‌شود به فکر پیدا کردن هم اتاقی بیفتد. این فیلم زیبا از بهترین فیلم های عاشقانه خنده دار دنیا 2022 است.

عروسی تفنگ ساچمه‌ای – Shotgun Wedding

  • کارگردان: جیسون مور

این فیلم عاشقانه کمدی در فهرست بهترین فیلم های طنز عاشقانه در سال 2022 قرار دارد. داستان این فیلم در مورد جشن عروسی عجیب یک زوج است. جنایتکاران با حمله به جشن، خانواده‌های این دو را می‌دزند و اکنون آنها باید برای نجات خانواده دست به کار شوند.

بیشتر بخوانید:

یک زوج بی نقص – A Perfect Pairing

  • کارگردان: استوارت مک‌دونالد

فیلم یک زوج بی‌نقص درباره زنی به نام لولا است. او زنی خودساخته است و تلاش می‌کند در زندگی کاری خود به موفقیت برسد. او یک کمپانی جدید در لس آنجلس راه انداخته است و برای جذب یک مشتری به استرالیا می‌رود.

فیلم یک زوج بی‌نقص از بهترین فیلم های طنز عاشقانه در سال 2022 است که به‌خاطر داستان جالب و همچنین شخصیت زن قوی و الهام‌بخشش تحسین می‌شود.

شهر گمشده – The Lost City

  • کارگردان: آرون و آدام نی

این فیلم که در ژانر کمدی، عاشقانه، اکشن و ماجراجویی ساخته شده، از حضور بازیگران مشهوری بهره برده است. داستان این فیلم که از بهترین فیلم های اکشن 2022 است، درباره یک نویسنده رمان‌های عاشقانه منزوی است. او در تور کتابش، همراه با مدل روی جلد کتاب، دزدیده می‌شوند و ناگهان، از یک ماجراجویی عجیب در جنگل سر در می‌آورند. جذابیت این فیلم باعث شده از بهترین فیلم های طنز عاشقانه در سال 2022 نیز باشد.

می‌خواهم برگردی – I Want You Back

  • کارگردان: جیسون اورلی

از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022 می‌توان می‌خواهم برگردی را نام برد. این فلیم احساسی درباره داستان اما و پیتر است. هر یک از این دو به تازگی از یک رابطه عاشقانه بیرون آمده‌اند و نمی‌توانند با این واقعیت کنار بیایند. پس دست در دست هم می‌دهند تا بار دیگر معشوق خود را بازگردانند.

عاشقانه بدون قرار – Romance Without Dating

عاشقانه بدون قرار - Romance Without Dating

 

  • کارگردان: جونگ گا یانگ

فیلم عاشقانه بدون قرار که از بهترین فیلم های کره ای 2022 است، داستان مرد 34 ساله‌ای را روایت می‌کند که از تنهایی متنفر است؛ اما از دنیای دوست‌یابی می‌ترسد. زنی 29 ساله می‌خواهد با او قرار بگذارد. آن‌ها از طریق یک اپلیکیشن دوست‌یابی با یکدیگر ملاقات می‌کنند.

جئون جونگ سئو نقش جا یونگ را بازی می‌کند که در 30 سالگی آرزوی داشتن یک زندگی بالغ و مستقل را دارد. اما در نهایت با زندگی پر از بدهی و شکست مواجه می‌شود. او یک هفته با پسری رفاقت کرد، اما نهایتا از طرف او ترک شد. به همین خاطر از قرار گذاشتن به طور کل منصرف می‌شود. این فیلم از بهترین فیلم های کمدی 2022 به شمار می‌رود. 

کتاب عشق -Book of Love

  • کارگردان: آنالین کالی مایور

این فیلم کمدی عاشقانه داستان نویسنده‌ای به نام هنری است. هیچکس از رمان جدید هنری استقبال نمی‌کند که ناگهان خبر می‌رسد این کتاب در مکزیک فروش فوق‌العاده‌ای داشته است.

هنری گیج از این موفقیت، در آنجا می‌فهمد که همه چیز زیر سر مترجم رمان، ماریا، بوده است. هنری و ماریا، که دل خوشی از هم ندارند، باید در یک تور با هم همراه شوند.

بیشتر بخوانید:

درمان سلطنتی -The Royal Treatment

  • کارگردان: ریک جیکوبسن

فیلم درمان سلطنتی که از بهترین فیلم های هندی بالیوود و از جدیدترین فیلم های عاشقانه است، داستان عشق بین ایزابلا و توماس را روایت می‌کند. ایزابلا به عنوان آرایشگر فرصت کار در یک مجلس سلطنتی را به دست می‌آورد و توماس قرار است بنا به وظیفه ازدواج کند. اما با جرقه عشق بین این دو چه کنیم؟

بلیت بهشت – Ticket To Paradise

بلیت بهشت - Ticket To Paradise

 

  • کارگردان: اول پارکر

فیلم Ticket To Paradise بدون شک از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022  است. در این فیلم، رن باتلر، فارغ التحصیل دانشگاه شیکاگو، بهترین دوستش لیلی را در یک سفر پس از فارغ التحصیلی، به بالی همراهی می‌کند. در ادامه لیلی به طور ناگهانی تصمیم می‌گیرد با یک محلی ازدواج کند.

والدین طلاق گرفته او سعی می‌کنند دخترشان را از انجام همان اشتباهی که آن‌ها 25 سال پیش مرتکب شده بودند، بازدارند.

عشق تصادفی – Accidentally in Love

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022

 

  • کارگردان: Hamish Briggs

بدون شک این فیلم نیز از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022 است. این فیلم به کارگردانی Hamish Briggs ساخته شده و از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022 است.

ادی تنها چند روز قبل از بازگشت به ایالات متحده عشق واقعی خود را در شهر لندن پیدا می‌کند. آن‌ها باهم آشنا شده و پس از مدتی از هم جدا شده‌اند. اما طبق سرنوشت، آن‌ها 6 سال بعد در ایالات متحده، یک‌بار دیگر همدیگر را ملاقات می‌کنند.

با من ازدواج کن – Marry Me

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022

 

  • کارگردان: کت کویرو

داستان این فیلم درباره سوپراستارهای موسیقی، کت والدز و باستیان است که درحال برگزاری مراسم ازدواج در حضور تماشاگران جهانی و طرفداران خود هستند. این فیلم فراز و نشیب‌های جذابی دارد که شما را هیجان‌زده می‌کند.

شهر سیارکی – Asteroid City

  • کارگردان: وس اندرسون

تام هنکس از «فارست گامپ»، مارگو رابی از «جوخه انتحار» و اسکارلت جوهانسون از «بیوه سیاه»، «داستان ازدواج» و «جوجو خرگوشه»، در کنار هم در این فیلم که از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022 است، حضور دارند. همین بازیگرها کافی‌است که به تماشای این فیلم ترغیب شوید. بهتر است هیچ بخشی از داستان فیلم را تعریف نکنیم تا از همان دقایق اول لذت ببرید.

خانه‌نشینی – Locked Down

  • کارگردان: داگ لیمان

این فیلم کمدی عاشقانه درباره زوجی است که در روزهای کلافه‌کننده قرنطینه تصمیم می‌گیرند جواهری را بدزدند. این فیلم سینمایی کمدی عاشقانه بسیار زیبا و جذاب است و ارزش دیدن دارد.

اعماق – Gehraiyaan

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022

 

  • کارگردان: Shakun Batra

فیلم اعماق، شما را مسافر پیچیدگی‌های ریشه‌دار روابط انسانی مدرن می‌کند. Gehraiyaan مانند قایق تفریحی اجاره‌ای است که چندین سکانس مهم فیلم در آن اتفاق می‌افتد.

علیشاه که از نظر مالی با مشکل مواجه است، در تلاش است تا مخارج زندگی خود را تامین کند. پسر عموی آلیشا، تیا (با بازی آنانیا پاندی)، به تازگی از آمریکا بازگشته و آن دو را به یک تور قایق دعوت کرده است.

بیشتر بخوانید:

حلقه پیچیده شده – Looop Lapeta

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022

 

  • کارگردان: Aakash Bhatia

این فیلم، داستان زن و مردی را روایت می‌کند که در یک حلقه زمانی گیر کرده‌اند. داستان درباره تلاش‌های زنی است که می‌خواهد مرد زندگی خود را از دست اوباش نجات دهد. سکانس‌های کمدی این اثر بسیار سرگرم‌کننده هستند.

ساوی یک ورزشکار است که با مصدومیت مجبور می‌شود ورزش را کنار بگذارد. ساتیا قمارباز است و در این راه به دردسر می‌افتد‌. او مامور می‌شود بسته‌ای از مواد مخدر را به آدرسی تحویل دهد و پول آن را بگیرد. این فیلم از بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود است.

عشق با عرض پوزش – Love Sorries

  • کارگردان: Gautam Joshi

یکی از فیلم‌های هندی دیگر که توانسته در لیست بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022 قرار گیرد، عشق با عرض پوزش است. این فیلم گلچینی متشکل از 4 داستان عاشقانه است که در آن، به عشق بیش از حد بها داده شده است.

 

در این مطلب به معرفی بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022 پرداختیم. فیلم‌هایی جذاب و دیدنی که مطمئنا ارزش دیدن دارند. شما هم در صورتی که به ژانر عاشقانه کمدی علاقه داشته باشید می‌توانید از دیدن این فیلم‌ها لذت ببرید و لحظات خوبی را درکنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.

سوالات متداول

فیلم کمدی عاشقانه هندی چی ببینیم؟

در بین بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022 برخی از فیلم‌های هندی نیز معرفی شده‌اند. حلقه پیچیده شده، اعماق و عشق با عرض پوزش از بهترین فیلم‌های هندی هستند که توانسته‌اند در این لیست قرار گیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کدومش از همه بهتره؟

    پاسخ