;
coinex

اپل با آیفون 15 مسیر اندرویدی‌ها را پیش می‌گیرد؛ تغییرات در نمایشگر، باتری و دوربین!

تنها یک هفته از عرضه آیفون 14 می‌گذرد که حالا شایعاتی از آیفون 15 منتشر شده است. طبق این شایعه، می‌توانیم شاهد تغییر نام تجاری مدل پریمیوم و ویژگی‌های انحصاری جدیدی باشیم که کاربران اندروید سال‌ها است از آن‌ها برخوردار هستند.

افشاگر مورد اعتماد به نام LeaksApplePro، اطلاعاتی را منتشر کرده است و مدعی شده که هر چهار مدل iPhone 15 دارای پورت USB-C خواهند بود، البته این موضوع با توجه به اینکه USB-C در اتحادیه اروپا اجباری خواهد شد، غیر منتظره نیست. افشاگر همچنین مدعی شده که Dynamic Island در هر چهار نسخه دستگاه ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: باگ دوربین آیفون 14 پرو برای اپل دردسرساز شد؛ راهکار رفع باگ در راه است

ویژگی‌های گوشی‌های اندرویدی که احتمال دارد به آیفون 15 اضافه شود

LeaksApplePro پیش‌بینی می‌کند که این شرکت قرار است رویکرد خود را در زمینه تراشه حفظ کند. این بدان معناست که آیفون 15 و 15 پلاس تراشه A16 امسال و آیفون 15 پرو و پرو مکس نسل بعدی تراشه A17 را دریافت خواهند کرد. اما در بین تمام شایعات جالب‌ترین آن در رابطه با آیفون 15 پرو مکس است.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد نام Pro Max را به Ultra تغییر دهد. علاوه بر تغییر نام، آیفون 15 اولترا ممکن است دارای ویژگی‌هایی باشد که در مدل‌های دیگر موجود نخواهد بود. یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت ضبط ویدیوی 8K است؛ اما به گفته‌ی LeaksApplePro مشخص نیست که آیا این ویژگی در مدل Pro نیز عرضه می‌شود یا خیر. گفتنی است که این قابلیت برای کاربران اندروید از سال‌ها پیش وجود داشته است.

آیفون 15

افشاگر همچنین ادعا کرده است که انتظار می‌رود عمر باتری گوشی آیفون 15 به خصوص در نسخه اولترا، تا 3 الی 4 ساعت بهبود یابد. بنابراین به گفته‌ی این فرد، می‌توان پیش‌بینی کرد که نسخه اولترا نزدیک به 100 دلار نسبت به دیگر نسخه‌ها قیمت داشته باشد. درواقع دستگاه از قیمت 1100 دلار به 1200 دلار خواهد رسید. البته تمام این موارد تنها شایعه است و نمی‌توان نظر قطعی داد. به هر حال امیدواریم که در نسل بعدی گوشی‌های اپل شاهد تغییرات چشمگیرتر باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد شایعات منتشر شده درباره آیفون 15 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر