;
coinex

فروش فوری زامیاد شهریور 1401 ؛ شرایط و قیمت

شرکت سایپا صبح امروز و ضمن اعلام طرح‌های فروش شاهین شهریور 1401، شرایط فروش فوری زامیاد شهریور 1401 را نیز اعلام کرد.

گروه زامیاد به عنوان زیرمجموعه خودروسازی سایپا، شرایط فروش زامیاد 1401 را با سه محصول نیسان تک سوز، دوگانه و کارون اعلام کرد. برای اطلاع از شرایط طرح با ما باشید.

بیشتر بخوانید: تغییر آیین نامه واردات خودرو برای سال 1402 ؛ وعده وزارت صمت

فروش فوری زامیاد شهریور 1401

شرکت سایپا شرایط فروش فوری محصولات زامیاد شهریور 1401 شامل نیسان تک و دوگانه سوز به علاوه کارون را اعلام کرده است. طرح فروش محصولات زامیاد از چهارشنبه 30 شهریور 1401 ساعت 11 از سوی سایپا آغاز خواهد شد.

خودروسازی سایپا، ‌فروش فوق العاده 5 محصول کوییک.اس، ساینا.اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر و کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه را آغاز کرده و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

همچنین شرایط پیش فروش یک ساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز برای 6 خودرو شاهین، ساینا اس، کوییک اس، کوییک با گیربکس اتومات، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل آذر ماه سال جاری الی تیر 1402 آغاز می شود.

فروش فوری زامیاد شهریور 1401 ؛ شرایط و قیمت

در این طرح صرفا فروش ساینا اس با قرعه‌کشی انجام می‌شود و فروش دیگر محصولات اعم از فروش فوق العاده پیش فروش، بدون محدودیت انجام می‌شود.

همچنین در این طرح فروش محدودیت عدم وجود ثبت نام و صدور فاکتور در فروش فوق‌العاده انواع خودرو کوییک به ۱۸ ماه و درخودرو ساینا.اس به ۲۴ ماه تغییر یافته است و در خصوص خودرو شاهین محدودیت مذکور وجود ندارد. ضمنا محدودیت پلاک انتظامی در تمامی روش های فروش (فوق العاده و پیش فروش) و تمامی محصولات به غیر از ساینا.اس اجرا نخواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش فوری زامیاد شهریور 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی محصولات سایپاباکیفیته انقدربرای فروشش عشوم میان عوض این کارعقلایکم به خدمات پس ازفروشتون برسیدفقط بلدیدبفروشیدپرت کنیدبیرون دیگه بابقیش کاری ندارید واقعاآدم بایداقلشوازدست داده باشه که ازسایپاماشین بخره اونم موعدتحویلش برای یکسال بعدباشه خیلی خودتونودست بالاگرفتید

    پاسخ