;
coinex

گوشی جذاب شیائومی CiVi 2 رونمایی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

در مدت اخیر هرازگاهی اخباری از مشخصات فنی شیائومی CiVi 2 منتشر شده بود و دو روز گذشته شیائومی رسما از این گوشی قدرتمند در رده قاتل پرچمدار رونمایی کرد.

در حال حاضر شیائومی سی وی 2 صرفا برای بازار چین رونمایی شده است. این دستگاه به مانند نسل قبل طراحی زیبایی دارد اما نسبتا این طراحی با نسل قبل تفاوت دارد و سخت‌افزار نیز ارتقا قابل توجهی یافته است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

مشخصات شیائومی CiVi 2

شیائومی برای تقلید از اپل وقت را تلف نکرد و گرچه خبری از داینامیک آیلند جذاب آیفون 14 نیست،‌ اما برش کپسولی شکل نمایشگر، مخاطب را تا حد زیادی به یاد این گوشی‌های پرچمدار اپل می‌اندازد.

طراحی نسل جدید گوشی‌های شیائومی سی‌وی بسیار به سری شیائومی 12 و ردمی کی 50 نزدیک است و در پنل پشتی یک جزیره مستطیلی شکل برای میزبانی دوربین تعبیه شده است.

شیائومی CiVi 2 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
مشخصات شیائومی CiVi 2

شیائومی CIVI 2 دقیقا به مانند نسل قبل وزن بسیار سبکی در حدود 171 گرم دارد و در عین حال با ضخامت 7.23 میلی‌متری گوشی نازکی محسوب می‌شود. این دستگاه در سه رنگ مشکی، آبی و نوع خاصی از صورتی عرضه می‌شود. مدل خاصی از این گوشی با رنگ سفید و الگوهای موج‌دار نیز با نام Hello Kitty Edition عرضه خواهد شد.

در بخش مشخصات فنی اما این گوشی از نمایشگر 6.55 اینچی از نوع اولد با لبه‌های خمیده و وضوح 2400 در 1080 پیکسل برخوردار است که نرخ نوسازی 120 هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی آن 240 هرتزی، عمق رنگ 10 بیت و حداکثر روشنای 800 بیت را ارائه می‌کند.

حسگر اثرانگشت در این دستگاه از نوع ادغام شده با نمایشگر است و محافظ صفحه، گوریلا گلس 5 است. نمایشگر همچنین 100 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از استانداردهای دالبی ویژن و HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند.

شیائومی CiVi 2 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
مشخصات و قیمت گوشی شیائومی CiVi 2

سی وی 2 شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 برخوردار است که از یک هسته Cortex-A710 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و سه هسته‌ Cortex-A710 با فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کم‌مصرف Cortex-A510 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند. شیائومی سیوی 2 از رم از نوع LPDDR4x، حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 2.2 و سیستم خنک‌کننده‌ی مایع مبتنی‌بر محفظه‌ی بخار بهره‌مند است. این گوشی با رابط کاربری MIUI 13 برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.

پنل پشتی این گوشی از سه دوربین برخوردار است که به ترتیب عبارتند از دوربین اصلی IMX766 سونی مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر با وضوح 50 مگاپیکسلی، دوربین دوم IMX376K سونی با وضوح 20 مگاپیکسلی و البته سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی.

از دیگر مشخصه‌های مهم این گوشی، تجهیز به دو دوربین سلفی است. این محصول در پنل جلویی خود یک سنسور 32 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دارد که در کنار یک لنز فوق عریض، میدان دید 100 درجه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

شیائومی CiVi 2 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
سی وی 2 (شیائومی CiVi 2) اولین گوشی شیائومی است که در پنل جلویی خود دو دوربین سلفی و البته فلش LED دارد.

سی وی 2 (شیائومی CiVi 2) اولین گوشی شیائومی است که در پنل جلویی خود دو دوربین سلفی و البته فلش LED دارد. پیش از این در گوشی‌های زیربرندهای شیائومی چون ردمی و پوکو، دوربین‌های سلفی دوگانه را دیده بودیم، اما فلش LED جلویی شامل چهار چراغ جداگانه در بالای نمایشگر است که در داخل حاشیه باریک آن جا گرفته‌اند. بنابر ادعای شیائومی، فلش‌های جلویی سی‌وی 2 می‌تواند در شرایط نوری مختلف عملکرد بسیار خوبی داشته باشند.

این محصول در بخش باتری، از یک سلول بزرگ 4500 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است که از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. باتری این محصول با درگاه USB-C و استاندارد PD3.0 شارژ می‌شود. سی وی 2، مبتنی به اتصال دوگانه 5G است و از وای‌فای 6، بلوتوث نسخه 5.2 و NFC برخوردار است. گفتنی است که این گوشی از درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون و اسلات کارت حافظه نیز برخوردار است.

شیائومی CiVi 2 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شیائومی این گوشی را در نسخه‌هایی با 8/128 گیگابایت با قیمت 335 دلار، 8/256 گیگابایت با قیمت 349 دلار و 12/256 گیگابایت با قیمت 391 دلار ارائه می‌کند.

گفته می‌شود که این گوشی ممکن است با نام شیائومی 12 لایت NE در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره شیائومی CiVi 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر