;
coinex

پولی شدن هشتگ های توییتر

پولی شدن هشتگ های توییتر خبر جدیدی است که توسط یک افشاگر توییتری که سابقه درخشانی دارد، منتشر شده. در حال حاضر هشتگ‌های توییتر لینک‌های قابل کلیک هستند.

اخیرا توییتر قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کند. با توجه به اینکه در حال حاضر هشتگ‌های تمامی شبکه‌های اجتماعی لینک‌های قابل کلیک هستند و با کلیک کردن بر روی آن‌ها کاربر به صفحه جدید منتقل می‌شود، حال یکی از اقدامات توییتر، تبدیل کردن هشتگ‌ها به لینک‌های غیر قابل کلیک بوده که توسط افشاگر معروف توییتر فاش شده است. در واقع می‌توان گفت که توییتر قصد دارد هشتگ‌ها را به متن عادی تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:‌ امکان استفاده همزمان عکس،‌ ویدیو و گیف در توییتر میسر شد

قابلیت پولی شدن هشتگ های توییتر فاش شده است

توییتر برای دسترسی به هشتگ‌های ویژه به همراه آیکون مخصوص آن‌ها، از برندهایی که درخواست چنین هشتگ‌هایی را داشته باشند، پول دریافت می‌کند. به طور مثال هشتگ AppleEvent# همه ساله قبل از برگزاری رویداد اپل به همراه آیکون ویژه در توییتر منتشر می‌شود.

البته به گفته افشاگر توییتر چنین هشتگ‌هایی که بابت ساخت آن پول دریافت می‌شود، همچنان مانند گذشته دارای لینک‌های قابل کلیک هستند تا کاربران بتوانند به صفحه مربوط به آن هشتگ، منتقل شوند. پولی شدن هشتگ های توییتر

البته هنوز مشخص نیست آیا این هشتگ‌ها که به صورت متن عادی هستند، برای عموم کاربران توییتر در دسترس است و یا صرفا جنبه آزمایشی دارد. همچنین کاربر این هشتگ‌ها هنوز معلوم نشده است. به نظر می‌رسد تا تایید رسمی توییتر باید منتظر ماند.

Twitter در طی ماه‌های اخیر به دلایل متفاوت در مرکز توجه قرار گرفته است. همچنین به تازگی این پلتفرم، قابلیت ویرایش پیام را برای کاربران خود اضافه کرده است. البته این قابلیت در حال حاضر تنها به کاربران نسخه‌ی اشتراکی ارائه می‌شود، یک‌سری محدودیت‌ها دارد، اما ویرایش اشتباه‌های تایپی را امکان‌پذیر می‌کند.

همچنین توییتر به احتمال زیاد تا چند هفته آینده توسط ایلان ماسک با مبلغ 44 میلیارد دلار خریداری می‌شود. مدیران توییتر در نامه‌ای به ایلان ماسک اعلام کردند که تا ششم آبان ماه فرصت دارد، با پرداخت 54/20 دلار به ازای هر سهم، قرارداد خرید توییتر را نهایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پولی شدن هشتگ های توییتر و تبدیل شدن هشتگ‌ها به لینک‌های غیر قابل کلیک برای کاربران معمولی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر