;
coinex

جدیدترین اخبار تکنولوژی

آدام موسری مدیر برنامه‌های تردز و اینستاگرام ازقابلیت جدیدی خبر داده است. بر اساس اعلام وی برنامه تردز اینستاگرام بر روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که برای افرادی که صفحه نمایشی مرتب‌تر می‌خواهند بسیار کاربردی است. در حال حاضر گزینه بایگانی پست های تردز در حال آزمایش است که انتظار می‌رود بزودی در دسترس تمامی…

از هوش مصنوعی پرسیدیم کدام عناوین گیمینگ پلتفرم PC را جزء برترین‌ها می‌داند. آنچه در ادامه می‌خوانید، بهترین بازی های کامپیوتر از نظر هوش مصنوعی هستند.

عجیب نیست که بگوییم امکان تعبیر خواب با هوش مصنوعی به کمک یک مدل هوش مصنوعی شگفت‌انگیز به نام Dreamore مهیا شده است. خوابتان را بنویسید تا Dreamore تعبیرش را به شما هدیه دهد.

این روزها غول فناوری کره‌ای، تمرکز بیشتری برای استفاده ویژگی‌های هوش مصنوعی سلامتی‌محور برای دستگاه‌های پوشیدنی دارد. به‌طوریکه اعلام شده، گلکسی رینگ سامسونگ نیز در آینده‌ای نه چندان دور به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد.

در سه ماهه اول سال 2024، اپل با موانع قابل توجهی در بازار گوشی‌های هوشمند چین مواجه شد. کاهش فروش 19 درصدی اپل در بازار چین در واقع بدترین عملکرد این شرکت از سال 2020 را رقم زده است.

آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهند شایعه‌هایی که مورد آیپد ایر مبنی بر استفاده از مینی LED صحت ندارند و محصول جدید اپل از این ویژگی استفاده نخواهد کرد. به گفتهٔ راس یانگ، کارشناس برجستهٔ صنعت نمایشگر، این تبلت احتمالاً با یک صفحه نمایش استاندارد LCD عرضه خواهد شد، در حالی که انتظار می‌رفت از فناوری Mini-LED…

سامانه خودنویس ، جدیدترین خدمت وزارت راه و شهرسازی است که به واسطه آن موجر و مستأجر می‌توانند بدون پرداخت کمیسیون به بنگاه‌های املاک، به صورت شخصی قرارداد ملک را بنویسند. شیوه نوشتن قولنامه اجاره در این سامانه چگونه است؟

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن ارائه راهکارها و با تاکید بر اهمیت خانواده محوری پیش بینی جالبی را از جمعیت کشور در آینده ارائه داد. بر اساس گفته های او جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ احتمالا به ۹۰ میلیون نفر خواهد رسید.

صفحه 1 از 4848

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو