;
coinex

ساخت سریال Gangs of New York توسط مارتین اسکورسیزی ؛ بازگشت دارودسته‌های نیوریورکی بعد از 20 سال!

دارودسته‌های نیویورکی یکی از محبوب‌ترین و مهمترین فیلم‌های کارنامه اسکورسیزی محسوب می‌شود و حال خبر ساخت سریال Gangs of New York توسط مارتین اسکورسیزی رسیده است.

اسکورسیزی از آن دست کارگردانان تاریخ سینما است که کارنامه بسیار درخشانی دارد و همین حالا هم روی چند پروژه مختلف با حضور بازیگران سرشناس کار می‌کند. یکی از مهمترین فیلم‌های کارنامه اسکورسیزی که شهرت دوچندانی برای او نامزدی اسکار را به رقم آورد، فیلم Gangs of New York یا همان دارودسته‌های نیویورکی بود که در سال 2002 اکران شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

ساخت سریال Gangs of New York توسط مارتین اسکورسیزی

در این فیلم محبوب و دیدنی بازیگران سرشناسی نظیر لیام نیسون، دنیل دی‌لوئیس، لئوناردو دی‌کاپریو و کامرون دیاز به ایفای نقش پرداخته بودند و در زمان خود توانست رکورد بیشترین نامزدی برای اسکار را ثبت کند. حال خبر رسیده که کارگردان سرشناس دنیای سینما تصمیم دارد یک بار دیگر این داستان را بعد از 20 سال احیا کند.

بنابر گزارش ددلاین، سریال Gangs of New York توسط کمپانی میرامکس در دست ساخت است و اسکورسیزی نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان دو قسمت اول آن همکاری داشته باشد. برت لئونارد که پیش از این نویسندگی سریال Shantaram ر برعهده داشته نیز کار نگارش فیلمنامه این مجموعه را عهده دار است.

ساخت سریال Gangs of New York توسط مارتین اسکورسیزی ؛ بازگشت دارودسته‌های نیوریورکی بعد از 20 سال!

Gangs of New York بر اساس کتاب هربرت اسبری در سال 1927 ساخته شده که دسته‌های رقیب را در شهر نیویورک دنبال می‌کند و بر اساس شایعات این نسخه جدید سریالی قرار است داستان شخصیت‌های مختلف فیلم را روایت کند. اسکورسیزی درباره ساخت این سریال گفت:

این دوران از تاریخ و میراث آمریکا سرشار از شخصیت‌ها و داستان‌هایی است که ما نتوانستیم در یک فیلم دو ساعته به طور کامل آن را بررسی کنیم. یک سریال تلویزیونی به ما این فرصت و اجازه را می‌دهد تا خلاقانه و با آزادی بیشتر این دنیای رنگارنگ و همه پیامدهایی که بر جامعه ما داشته و دارد را زنده کنیم.

مارتین اسکورسیزی اخیرا مراحل ساخت فیلم اقتباسی Killers of the Flower Moon را با نقش‌آفرینی بازیگرانی مانند لئوناردو دیکاپریو، رابرت دنیرو، جان لیسگو، جسی پلمونس، لیلی گلداستون، تانتو کاردینال و جان لیسگو به پایان رسانده که قرار است سال آینده اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساخت سریال Gangs of New York توسط مارتین اسکورسیزی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر