;
coinex

یک گوشی لنوو تینک پد به زودی عرضه می‌شود

گوشی هوشمند لنوو تینک پد به زودی رونمایی خواهد شد. البته ممکن است این گوشی هوشمند جدید، تنها یک نسخه تغییر نام یافته از یک گوشی‌ موتورولا باشد.
سری لپ‌تاپ‌های ThinkPad لنوو از سال‌ها قبل به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود و محبوبیت زیادی در دسته خود دارند. حال به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد از این برند برای تجارت گوشی‌های هوشمند خود نیز استفاده کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی لنوو تینک پد

ایوان پلاس به عنوان یک افشاکننده قابل اعتماد، رندری با وضوح پایین از این گوشی هوشمند جدیدی به نام لنوو تینک‌پد در 91mobiles منتشر کرده است. در این تصویر، یک گوشی هوشمند با نشان ThinkPhone مشاهده می‌شود.

لنوو تینک پد

طبق گفته ایوان پلاس، گوشی لنوو تینک پد دارای شماره مدل (XT-2309) است. این دقیقا مشابه شماره مدل گوشی آینده موتورولا 2023 با نام Bronco است. این موضوع نشان می‌دهد که گوشی ThinkPhone، یک دستگاه جدید نخواهد بود و تنها یک نسخه ریبرند شده از گوشی آینده موتورولا، با نام Bronco است.

گفته می شود که Bronco یک گوشی سری Edge است که با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 یا چیپست Snapdragon 8 Gen 2 عرضه می‌شود. علاوه بر این، از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه بهره می‌برد.

گفتنی است که این سیستم شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 13 مگاپیکسلی و در نهایت یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی می‌شود. هنوز اطلاعات دیگری از این گوشی به دستمان نرسیده است؛ اما امیدواریم گوشی هوشمند ThinkPad به زودی وارد بازار شود.

همچنین یکی از دلایل اصلی تغییر نام این گوشی را می‌توان عرضه به بازارهای جهانی دانست. البته باید بگوییم که این اولین دستگاه لنوو نیست که با نام دیگر وارد بازارهای جهانی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی‌ها و مشخصات فنی گوشی لنوو تینک پد که نسخه ری برند شده از گوشی آینده موتورولا Bronco است چیست؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر