;
coinex

سوتی وحشتناک گوگل ؛ استفاده از آیفون برای تبلیغ پیکسل 7!

تیم گوگل برای معرفی گوشی‌های سری پیکسل 7، از گوشی آیفون برای ارسال این پست‌ها استفاده کرد. سوتی وحشتناک گوگل باعث شد نتیجه مطلوبی حاصل نشود.

Lan zelbo، فردی که با انتشار رندر‌های دقیق از آیفون‌ها و آیپد‌های آیفون معروف شده‌ است، با انتشار عکسی در حساب کاربری خودش نشان داد که تیم گوگل از گوشی آیفون برای معرفی گوشی های سری پیکسل 7 در توییتر، استفاده کرده است. انتشار هر پستی با گوشی آیفون در توییتر با برچسب «twitter for iphone» مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: پیکسل 7 مینی در بخشی از سورس کد گوگل رویت شد!

سوتی وحشتناک گوگل

افراد مختلفی در طی اشتباه گوگل، اعلام کردند که مسئولیت این اشتباه بر‌عهده تیم شبکه‌های اجتماعی این شرکت است. قبل از حذف این توییت بنا‌به دلایل مشخص، این خبر در تعدادی از وب‌سایت‌ها منتشر شده ‌بود که گوگل از گوشی آیفون برای ارسال پست‌ها استفاده کرده است.

بر‌ اساس گزارش Wccftech، هنگام معرفی آیپد پرو M2 در مراسم اخیر اپل توسط تیم کوک، جدید‌ترین مدل‌های پیکسل توسط تیم رسانه‌های اجتماعی گوگل پیکسل تبلیغ گردید و این‌بار به جای آیفون از نسخه تحت‌ وب برای انتشار پست استفاده شد.

در اثر اشتباه تیم تبلیغاتی پیکسل گوگل ، واکنش‌های منفی نشان داده شد. احتمال اشتباهات این چنینی همیشه وجود دارد، ولی انتشار یک پست در بازه زمانی خاص، احتمال این اشتباه را زیادتر می‎کند.

سوتی وحشتناک گوگل ؛ استفاده از آیفون برای تبلیغ پیکسل 7!

گاهی تیم‌های رسانه‌ای بدون توجه به عواقب کار، دچار این اشتباه می‌شوند. در سال گذشته پست مربوط به تبلیغ رویداد آنپکد توسط سامسونگ، با آیفون منتشر شده بود.

تیم‌های رسانه‌ای بایستی از این اتفاقات درس بگیرند و برای تبلیغ محصول مورد نظر خود، از دستگاه‌های رقیب استفاده نکنند. همین اتفاق برای تیم سامسونگ نیز افتاده بود. در سال 2018 تیم‌های رسانه‌ای سامسونگ، از گوشی آیفون برای معرفی و تبلیغ نمایشگر گلکسی نوت 9 در توییتر استفاده کرده بودند. MKBHD، یوتیوبر معروف، سریعا متوجه این قضیه شده و خبر را به اشتراک گذاشته بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد سوتی وحشتناک گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر