;
coinex

تبلت هواوی Matepad C5e معرفی شد

تبلت هواوی Matepad C5e در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۲۲ معرفی شد. این محصول در واقع یک عرضه مجدد از تبلت هواوی Matepad SE خواهد بود.

طبق اخبار منتشر شده، Matepad C5e ابتدا در بازار ژاپن عرضه می‌شود؛ اما کاربران در سایر نقاط جهان می‌توانند از طریق وب‌سایت‌ها، جهت خرید این محصول اقدام کنند. در سخت‌افزار این تبلت شاهد استفاده از تراشه Kirin 710A هستیم که با ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

C5e شامل نمایشگر ۱۰.۱ اینچی می‌شود که قادر است از تصاویر با کیفیت ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل پشتیبانی کند. در ادامه باید گفت که حاشیه‌ نمایشگر برای راحتی بیشتر کاربران، نسبتا ضخیم طراحی شده است. در قسمت بالایی پنل جلویی این تبلت کمپانی هواوی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی را می‌‌بینیم که برای برقراری تماس‌های تصویری و عکاسی سلفی استفاده می‌شود. در پنل پشتی تبلت مذکور از دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های 2022

سایر مشخصات تبلت هواوی Matepad C5e

تبلت هواوی میت پد C5e از فناوری LTE برای اتصال داده‌ها بهره می‌برد؛ همچنین، در این محصول شاهد پشتیبانی از قابلیت Huawei Share هستیم که برای اتصال C5e به سایر دستگاه‌های هواوی گزینه مناسبی خواهد بود. توان مورد نیاز دستگاه از یک باتری ۵.۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که کاربران می‌توانند از طریق پورت USB-C با حداکثر توان ۱۰ وات آن را شارژ کنند.

Huawei Matepad C5e

این تبلت از رابط کاربری EMUI 10.1 بهره می‌برد که برپایه اندروید ۱۰ اجرا می‌شود و قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیاری اندکی را برای کاربران به همراه دارد و پوسته اندرویدی دستگاه، تنها از رنگ‌بندی Deep Sea Blue پشتیبانی می‌کند.

تا این لحظه کمپانی هواوی اطلاعاتی درباره قیمت C5e منتشر نکرده است؛ اما می‌توان انتظار داشت که محصول یاد شده تقریبا ۲۰۰ دلار قیمت گذاری شود که با قیمت تبلت هواوی SE برابر باشد. باتوجه به مشخصاتی که C5e به کاربران خود ارائه می‌دهد می‌توان گفت که با یک تبلت معمولی روبه‌رو هستیم که توانایی رقابت با سایر تبلت‌های قدرتمند موجود در بازار را نخواهد داشت؛ اما باتوجه به قیمت مناسب آن، باید گفت که تبلت هواوی Matepad C5e برای کاربرانی که تمایل ندارند جهت خرید یک تبلت هزینه گزافی پرداخت کنند، گزینه مناسبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تبلت هواوی Matepad C5e چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر