;
coinex

عکس هایی خاص از ساناز ارجمند همسر جذاب و دلربای شهاب حسینی! [+ ویدیو]

عکس هایی خاص از ساناز ارجمند همسر جذاب و دلربای شهاب حسینی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه مطلب تصاویر متفاوتی از همسر دوم شهاب حسینی را مشاهده کنید.

جدیدترین تصاویر منتشر شده از ساناز ارجمند همسر جذاب و دلربای شهاب حسینی در اینستاگرام داغ شده است.

بیشتر بخوانید:

تصاویری خاص از ساناز ارجمند همسر دلربای شهاب حسینی

تصاویر جذاب اینستاگرام ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی [+عکس]
تصاویر جذاب ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی
روز دوشنبه 21 شهریور 1401 مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان به نام ساناز ارجمند باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره به وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و ارجمند که 17 سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده است.

این عکس های جذاب را ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی، در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

اگر بخواهیم نگاهی مختصر به بیوگرافی ساناز ارجمند داشته باشیم؛ ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی عکاس و فیلمبردار، اهل مشهد و متولد 1369 است. وی از کارکنان کمپانی سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی است. شروع آشنایی این زوج در برنامه هم رفیق بوده و همینطور ساناز ارجمند در این برنامه به عنوان عکاس فعالیت داشته است.

کانالی تحت عنوان حواشی خبر نیز درباره حضور ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی در اکران فیلم شین ویدیویی منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

تصاویر جذاب ساناز ارجمند که گفته می‌شود همسر دوم شهاب حسینی است را تماشا کنید:

برای مشاهده تصاویر جذاب و متفاوت ساناز ارجمند روی هر عکس کلیک کنید:

 

ازدواج شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران با ساناز ارجمند عکاس و فیلمبردار پروژه های سینمایی اخیرا به صورت رسمی اعلام شد.

علت جدایی شهاب حسینی از همسر اولش فاش شد! [+عکس هایی از همسر دومش]
شهاب حسینی بعد جدایی از همسر سابق خود، رسما برای بار دوم ازدواج کرد. ساناز ارجمند عکاس و فیلمبردار، اهل مشهد و متولد 1369 است. وی از کارکنان کمپانی سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی است. شروع آشنایی این زوج در برنامه هم رفیق بوده و همینطور ساناز ارجمند در این برنامه به عنوان عکاس فعالیت داشته است.
شهاب حسینی از سوپراستارهای ایران است. بازی شهاب حسینی در بسیاری از فیلم های سینمایی در خاطره ها ماندگار شد. نام کامل شهاب حسینی، سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی است. شهاب حسینی متاهل است و 2 پسر دارد.

حسینی در سال 1379 با سریال پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. در سال 1380 در سریال پلیس جوان و در سال 1382 در سریال تب سرد به ایفای نقش پرداخت.

تصاویری جذاب و متفاوت از ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی [+عکس]
تصاویری جذاب و متفاوت از ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی
وی در سال 1385 در سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا به ایفای نقش پرداخت و این سریال دوره اوج وی در تلویزیون بود. مدار صفر درجه به کارگردانی حسن فتحی و ساختهٔ مشترک کشورهای ایران، مجارستان، فرانسه و لبنان است.


بیشتر بخوانید:

علت جدایی شهاب حسینی از همسر اولش فاش شد! [+عکس هایی از همسر دومش]


شهاب حسینی سوپر استار سینما درباره طلاق همسر اول خود، پریچهر قنبری گفته:

همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده! بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و به واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشن های منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند.

تصاویری جذاب و متفاوت از ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی [+عکس]
تصاویری جذاب و متفاوت از ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی [+عکس]
شهاب حسینی که به دلیل اظهاراتش درباره اتفاقات اخیر کشور، یادداشتی در واکنش به پایین کشیدن بیلبوردهایش از سطح شهر را استوری کرد، با واکنش معنادار و احساسی ساناز ارجمند همراه بود.

ساناز ارجمند، همسر زیبا و جوان شهاب حسینی در واکنش به این یادداشت در استوری خود نوشت: «افتخارم…» و در انتها نیز از هشتگ مهسا امینی استفاده کرد.

واکنش احساسی و معنادار ساناز ارجمند به همسرش شهاب حسینی: «افتخارم...»
واکنش احساسی و معنادار ساناز ارجمند به همسرش شهاب حسینی: «افتخارم…»

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    اینم تا دوسال دیگه میطلاقه،این بازیگرا کارشون همینه،از بس خودشیفته و بیعرضن

    پاسخ

    مبارک باشه ❤❤

    پاسخ

    زن قبلیشون از همه لحاظ بهتر بودند .

    خلایق هرچه لایق را اینجا ساختند

    پاسخ

    خاک عالم…با این زن گرفتن ت

    پاسخ