;
coinex

ببینید: عکس جنجال برانگیز سحر قریشی با تیپ جدیدش در کنار شیخ عرب! [+ ویدیو]

عکس جنجال برانگیز سحر قریشی با تیپ جدیدش در کنار شیخ عرب بازهم جنجال بپا کرد. جدیدا و بعد از جدایی سحر قریشی از امیر تتلو حال وی در کنار شیخ عرب دیده شده است و حاشیه‌های جدیدی را برای وی بوجود آورده است.

سحر قریشی بازیگر پر حاشیه و جنجال برانگیز در فضای مجازی است. شایعه ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست تیم ملی جنجالی ترین شایعه در مورد این بازیگر بود که توسط این دو نفر تکذیب شد.

بیشتر بخوانید:

عکس جنجال برانگیز و حاشیه ساز سحر قریشی در کنار شیخ عرب

خبر شوکه‌کننده: اسیدپاشی تتلو روی سحر قریشی [+فیلم]

در حال حاضر مهمترین حرف و حدیثی که از سحر قریشی در فضای مجازی دهان به دهان می چرخد رابطه سحر قریشی با امیر تتلو خواننده جنجالی و همچنین طلاق سحر قریشی و امیر تتلو است.

هنوز جنجال های مرتبط با این موضوع به پایان نرسیده،  عکس حاشیه ساز و جنجالی سحر قریشی با تیپ جدیدش در کنار شیخ عرب و احتمال رابطه سحر قریشی با این شیخ عربستانی در شبکه های اجتماعی بر سر زبان ها افتاد. در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا این عکس را مشاهده کنید.

عکس حاشیه ساز سحر قریشی با تیپ جدیدش در کنار شیخ عرب! [+ ویدیویی از جنجالی ترین تصاویر خانم بازیگر]
عکس های جنجال برانگیز سحر قریشی
به تازگی در شبکه های اجتماعی عکس جنجالی از سحر قریشی در کنار یک شیخ عرب دیده می‌شود و برخی نیز از رابطه پنهانی سحر قریشی با بن سلمان، شاهزاده عربستان می‌گویند، اخبار و شایعاتی که هنوز نمی‌توان درباره صحت و سقم آن اظهار نظر جدی کرد.

سحر قریشی (زاده 6 دی 1366) بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را از سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

عکس جنجالی سحر قریشی
عکس جنجالی سحر قریشی, سحر قریشی, شیخ عربستان, رابطه پنهانی سحر قریشی و یک شیخ عربی

در بالا عکس جنجال برانگیز این بازیگر زن سرشناس را می‌بینید که به گفته کاربران شبکه های اجتماعی در کنار یکی از شیخ‌های عربستان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

به جز این مورد، برخی از رسانه ها و همچنین کاربران شبکه های اجتماعی، این شیخ عرب را بن سلمان، ولیعهد عربستان نامیده اند و از رابطه مخفیانه سحر قریشی با بن سلمان شاهزاده عربستان سخن گفته‌اند؛ چیزی که هنوز از سمت این بازیگر حاشیه‌ساز تایید یا رد نشده است.

عکس جنجال برانگیز سحر قریشی در کنار شیخ عرب ؛ یک حاشیه دیگر برای خانم بازیگر!
عکس حاشیه ساز و جنجالی سحر قریشی

از جمله آخرین آثار سینمایی سحر قریشی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

بانک زده ها به کارگردانی جواد اردکانی ساخته 1401

تک خال به کارگردانی مجید مافی ساخته 1399

زن ها فرشته اند 2 به کارگردانی آرش معیریان 1399

سحر قریشی در مدتی که با امیر تتلو ازدواج کرده بود، دست به کارهای عجیب و غریب بسیاری زده بود که از جمله آن ها می‌توان به خالکوبی بدن و دست ها و صورتش اشاره کرد.

سحر قریشی با تتوهای دست و صورت
سحر قریشی با تتوهای دست و صورت

ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو به حدی ناموفق و همچنین جنجال برانگیز بود که تا مدت ها حواشی مربوط به رابطه این دو نفر در شبکه های اجتماعی مورد بحث قرار می‌گرفت.

سحر قریشی به تازگی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا با تتلو وارد رابطه شده است، گفت:

مسیر من رو انتخاب کردم من همیشه عاشقم. انسان جایزالخطاس گاهی میشود از راه کج به مقصد رسید متوجه شو که ببین من چی میگم.

ویدیویی از جنجالی ترین عکس های سحر قریشی را در ادامه مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره عکس جنجال برانگیز سحر قریشی در کنار شیخ عرب چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    لطفا سرتون توی زندگی خودتون باشه هرآدمی حق داره هرتصمیمی واسه زندگی خودش بگیره اینقدر فضول وحقیرنباشین که بخاطر یسری ضعفای خودتون بیایین اینجا به بقیه توهین کنین

    پاسخ

    یه اوکی بیشتر داره؟

    پاسخ

    شما چی کار به زندگی شخصی مردم دارید ، این خانم دوست داره اینجوری زندگی کنه به شما چه آخه نظر میدین.

    پاسخ

    اخه این لاشی ارزش حرف را هم نداره ولش کنید تف به شرف نداشتش

    پاسخ

    سعی کنیم کسی رو قضاوت نکنیم هستی اجازه نمیده بمیریم مکه اینکه ما رو توهمون شرایط قرار بده ک قضاوت بشیم بهترین کار اینه آرزوی شادی سلامت وعاقبت بخیری بکنیم برای هممممممه دوست من

    پاسخ

    چقدر عوق آوره این حال ادم ازش بهم میخوره

    پاسخ