coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

دستاورد دفاعی جدید ایران ؛ اختلال در پرنده های دشمن از فاصله 400 کیلومتری

دستاورد دفاعی جدید ایران در خصوص اختلال در پرنده های شناسایی دشمن از فاصله 400 کیلومتری، یکی از ترندترین موضوعات در رسانه ها و شبکه های اجتماعی است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تکراتو همراه باشید.

معاون امور وزارت دفاع اختلال در پرنده های دشمن از فاصله 400 کیلومتری را یکی از دستاوردهای خوب نیروهای مسلح دانست و گفت دشمن می‌داند این دانش در صنعت دفاعی جمهوری اسلامی به دست آمده و نهادینه شده است.

افشین نادری شریف معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع درباره فناوری ایجاد اختلال در پرنده‌های دشمن از فاصله 400 کیلومتری گفت: «ما توانستیم روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله 400 کیلومتری اخلال ایجاد کنیم؛ دشمن هم می‌داند که این دانش در صنعت دفاعی جمهوری اسلامی به دست آمده و نهادینه شده است.»

بیشتر بخوانید:

اختلال در پرنده های دشمن از فاصله 400 کیلومتری ، دستاورد جدید نیروهای مسلح

اختلال در پرنده های دشمن از فاصله 400 کیلومتری
دستاورد دفاعی جدید ایران ؛ اختلال در پرنده های دشمن از فاصله 400 کیلومتری

افشین نادری درباره دستاورد جدید صنایع دفاعی درخصوص اختلال در پرنده های شناسایی دشمن از فاصله 400 کیلومتری گفت: «نیروهای مسلح طی سال های اخیر در حوزه پدافند هوایی و جنگ الکترونیک دستاوردهای خیلی خوبی داشته‌اند.»

وی افزود: «دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده و نقطه برتری خود را در آسمان جستجو می کند؛ در راهبردهای دکترین دفاعی دشمن این است که اگر بتواند آسمان را تسخیر کند، احتمال پیروزی بیشتر خواهد بود؛ دشمنان روی این مساله مانور می دهند و چندی پیش هم رژیم اشغالگر قدس ادعای بی اساس کرده که در آسمان ایران نفوذ کرده است.»

همچنین نادری درباره اختلال در پرنده های دشمن از فاصله 400 کیلومتری توضیح داد: «آسمان ایران به گونه‌ای نیست که به راحتی قابل نفوذ باشد و یک پرنده دشمن بتواند وارد بشود و هیچ‌یک از سیستم های شناسایی ما متوجه نشوند. ما توانستیم روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله 400 کیلومتری اخلال ایجاد کنیم؛ دشمن هم می‌داند که این دانش در صنعت دفاعی جمهوری اسلامی به دست آمده و نهادینه شده است.»

عزت آفرینی دستاورد دفاعی جدید ایران

دستاورد دفاعی جدید ایران ؛ شناسایی و اختلال در پرنده های دشمن از فاصله 400 کیلومتری
عزت آفرینی دستاورد دفاعی جدید ایران

معاون امور صنعتی وزارت دفاع با بیان اینکه این دستاورد برای کشور عزت آفرین است گفت:

«برای کشور ما عزت آفرین است که کشورهای صاحب تکنولوژی، درخواست خریداری سامانه‌های دفاعی ما را دارند و درخواست انتقال تکنولوژی دارند که این حکایت از پیشرفت صنعت دفاعی در طراحی، ساخت و خودکفائی سامانه‌های دفاعی دارد.»

وی در ادامه اظهار داشت: «این موضوع که دشمن مطرح می‌کند عمدتا بر روی سامانه‌های پهپادی ما است. دشمن توان موشکی ما را پذیرفته بود اما در عرصه پهپادی انتظار نداشت که با این تحریم‌ها ما به پیشرفت‌های اساسی رسیده باشیم. بخشی از این موضوع را در درگیری با داعش حس کرد، اما ما هیچ وقت در توسعه صنایع خود متوقف نبوده و فراتر از آن هم قدم  می‌برداریم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اختلال در پرنده های دشمن از فاصله 400 کیلومتری چیست؟ لطفا نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت به میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (48 نظر)

    اگه شکمت گرسنه‌ست مجبور نیستی پول اینترنت بدی. پس انداز کن برای شکمت.
    ضعف اقتصاد و معیشت دلیل منطقی مبنی بر اهمال کاری در سرویس های امنیتی نیست. شما فرض کن یجا ضعف داریم نباید جای دیگه قوت نداشته باشیم که؟! عوامانه حرف نزن.. بقیه ارگان ها باید تلاش کردن و نتیجه دادن رو یادبگیرن، شما برو از اونها مطالبه کن لطفاً.

    پاسخ

    خدا ان شاا… بهتون عزت بده. در شکل گیری نظم نوین جهانی به این قدرت و اقتدار نیاز مبرم داریم.

    پاسخ

    موتورش کجایی اتریش

    پاسخ

    فکر کنم دولتمون ب ی تکنولوژیی ای هم دست یافته ک هر روز تو اینترنت و اقتصاد و معیشت مردم تداخل بوجود میاره و هنوز کشوری ب این اقتدار مشرف نشده

    پاسخ

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    پاسخ

    چون هنوز بعضی ها هستن که جنبه استفاده از اینترنت ندارن …زود جوگیر میشن میان مردم کشی میکنن باید کنترلشون کرد….

    پاسخ

    درود بر روان پاک شهدا
    زنده باد ایران.

    پاسخ

    باعث افتخار شدین،،،اروپا و امریکا هم یک روز از اینجا شروع کردن،،به وطنمون خدمت کنیم،،دنیارو به سمت درستی ببریم

    پاسخ

    پس چرا رادار هواپیماهای رژیم کودک کش را بر فراز لبنان مختل نمی کنند تا شاهد شهادت بیشتر فرزندانمان در سوریه نباشیم؟ قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را؟!

    پاسخ

    این خبر که سیستم اخلال در سیستم پهپادها ساخته شده ایران اول کشور نیست که همچین سیستم را ساخته شد. کشورهای که این سیستم را ساختند . تایوان کره جنوبی اتریش آفریقای جنوبی اسرائیل استرالیا امریکا و برزیل هستند

    پاسخ

    ان شالله تو مشکلات اقتصادی هم به جایی برسیم که از چهار صد کیلومتری اختلاسگرا را شناسایی کنیم و بهشون اجازه دست دزازی به بیت المال را ندیم ایرانمون گلستان میشه نمیدونم چرا کسانی را که تو این چهل ساله توتستن ثروتعای هزار میلیاردی جمع کنن را محاکمه نمیکنن و گردن نمیزنن

    پاسخ

    کاراییش در حد مستعان 110هست ؟ که ما بش افتخار کنیم باین اقتدار پوشالی

    پاسخ

    حتماشبی کنسرت داریوش اقبالی در روز کورش دیدی…اونم جنس خوب استفاده می‌کنه…چون امشب فاز تغییرپساحکومت زده بود…

    پاسخ

    با سلام خدمت همه ی عزیزان زحمتکش و میهن دوست من خواهشم اینه که این اطلاعات رو در اختیار عموم بگذارید تا باعث دلگرمی و افتخار مردممون باشد

    پاسخ

    به کوری چشم منافقین داخلو خارج .کورشود هر آنکه نتواند بیند

    پاسخ

    باسلام
    به کوری چشم دشمن.سربازان گمنام امام زمان باتوکل برخدا وتوسل به ائمه هدا
    پیشرفت خواهند کرد تا برسند به این حدیث پیامبر اسلام ص
    اگردانش درثریاباشد
    مردانی ازپارس آنرا به دست خواهندگرفت .
    پیروزی از آن مردان خداست وعده خداوند حق است

    پاسخ

    توهم قدرت

    پاسخ

    خوابت نبره….توهم جنس….دنیا ازدست یه پهباد درجه 3ایرانی اشکش درآمده اونوقت شما…پاشو پاشو مشتی کمترچرت بزن….

    پاسخ

    حضرت محمد(ص):*اگر علم و به روایتی ایمان،به ًًًثریا آویخته باشد؛گروهی از مردان فارس و قوم این مرد(اشاره به سلمان فارسی)آنرا به چنگ خواهند آورد…ایرانی=توانایی

    پاسخ

    ایران و سپاه باید انتقام کشته شدن مردم سرزمینم و از داعش و اسرائیل بگیره . نباید بزاره آب خوش از گلوی اینا پایین بره . ما باید انتقام بگیریم .یک انتقام سخت و یک سیلی درد ناک تاریخی که تا عمر دارن یادشون نره .

    پاسخ

    از وقتی یادمه ما داریم انتقام میگیریم.انتقام از اسراییل ، آمریکا ، انگلیس ، آل صعود ….
    انتقام سوریه …
    حتی انتقام امام حسین از یزید هم به ما محول شده !!!!
    و شاید هم انتقام خدا از کفار.
    باید به همه جهان سیلی زد ، به کهکشانها ، ستاره ها ، سحابی ها ، ….
    خاک بر سر تک تک تون.

    پاسخ

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    پاسخ

    وهم چنین برسرجنابعالی یه فرقون…..بااین شعورت….اول باید مراقب شماداعشیهای وطنی بود….

    پاسخ

    آفرین برشما
    البته اگه نخبه بودن
    دنبال کارشون و نخبگیشون میرفتن نه اینکه دنبال چند تا بچه که روسری شونا برداشتن
    نخبه فحش و ویرانگری بلد نیست
    کار نخبه درست کردن و آبادیست

    پاسخ

    زنده باد نیروهای مسلح
    امروز دنیا دنیای زور است
    نه گفتگو .
    ماهم باید توان بازدارندگی مناسب داشته باشیم .این فن آوری و تکنولوزی افتخار ما ایرانیان است .درود صد درورد برمجاهدان عرصه دفاعی و نظامی
    دربالاتون به جان مدیران بی لیاقت حوزه اقتصادی .

    پاسخ

    امیدوارم مثل اون دستگاه کرونا یابشون نباشهک۴

    پاسخ

    امکان اخلال وجود دارد ولی با توجه به عدم شفاف گویی در این خصوص بلف بنظر میاد .
    ایجاد اخلال از این فاصله نیازمند دسترسی به سامانه هدایت پرنده و توان نفوذ و تغییر در هدایت آن هست .

    پاسخ

    برادر عزیز بلوف نیست ما با توسل به این تکنولوژی که گوشه‌ای کوچک از آن تابحال افشا شده، توانستیم بهترین پهبادهای آمریکا را در آسمان به کنترل خود درآورده و سالم در هر کجا که بخواهیم فرود آوریم و با مهندسی معکوس مشابه آنرا بسازیم

    پاسخ

    با همین دستاورد هواپیمای مسافربری اوکراین رو سرنگون کردین !!؟؟

    پاسخ

    سلام واقعا خسته نباشید به شما عزیزان نخبه وبه همه نیروهای امنیتی کشور درهر زمینه که برای این مردم وایران زحمت مکشد آفرین و دست خداوند همراه شما درود بر رهبری ومرگ دشمنان این مرز بوم

    پاسخ

    در کشور هرجا اختلاس و رانت نبوده پیشرفت فوقالعاده ای انجام شده مثل وزارت دفاع که از رانت و اختلاس بدور است و پیشرفتی کرده که دنیا انگشت به دهان شده با این همه تحریم و ظلمی که به ایران می‌شود باید افتخار کرد کاش مسولین بقیه ارگان‌ها به خود بیایند و خودکفایی ره پیشه خود کنند

    پاسخ

    ماشالله

    پاسخ

    دست مردان شریف و قهرمانمان در حفاظت از اسمان کشورمان درد نکند.

    پاسخ

    با سلام این موردی که استاد بزرگوار میفرمایند شدنی بوده و هست و صنایع دفاعی ایران با پیشرفت خارق العاده ای که در این چند سال با وجود تحریم های عظیم دشمن بدست آورده قابل تحسین است.
    و ما ایرانیان با توکل بر پروردگار هستی و تکیه بر رسولان بر حقش قادریم از دین اسلام در برابر کفار و مستکبران دفاع کرده و آنها را به زانو دربیاوریم.
    دشمنان و دنیا فریبان و وطن فروشان بی دین باید بدانند که دین مبین اسلام نگهبانش خداوند عزو وجل است و هیچ قدرتی یارای مقابله با قدرت او را نداشته،ندارد و نخواهد داشت.

    پاسخ

    آفرین بر شما با این متن زیبا و رسا

    پاسخ

    این همه پیشرفت علمی و صنعتی و نظامی محصول دانشمندان نخبه و دلسوز ایرانی است که قلبشان برای ایران می تپد.. دانشجویانی که هر روز بحران آفرینی کرده و به اصطلاح عنوان نخبه گی را هم بدنبال خود بسته اند و دل در گرو بیگانگان دارند نه تنها برای ایران مفید نیستند بلکه مضر هم هست

    پاسخ

    من به عنوان یک فرد ایرانی و وطن پرست احساس غرور میکنم و آرزو میکنم که در اینده نزدیک خیلی بیشتر از اینها پیشرفت کنیم تا دشمنان ما حتی به فکر حمله یا تجاوز به کشورمان را نداشته باشند دشمنان ما دیدند از راه نظامی و تحریم نتواستند کشور ما را به زانو درآورند به فکر این افتادند که یه عده افراد ساده لوح و مغرض را اجیر کنند که از داخل نظام را به زانو درآورند که الحمدالله مردم فهیم و روشنفکر ما به اینها اعتنایی نکردند و از انها نفرت پیدا کردند
    ومن الله التوفیق

    پاسخ

    درود بر شرفت ..مرگ بر دشمنان ایران و لعنت بر منافق و وطن فروش..

    پاسخ

    از اینکه ایران به این سطح از دانش روز سیده جایی افتخار برای تک تک هر ایرانی باید باشه هر ایرانی به خود بباله و احساس غرور احساس وطن پرستی و… چرا که اینها به آسانی هم به اینجا نرسیده درود بر ایران و ایرانی. زنده باد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی.

    پاسخ

    درود برشما

    پاسخ

    خودت حرف میزنی و به خودت درود می‌فرستی ؟ 4 تا پیام پشت سرهم با یه اسم اتفاقیه؟ مثل اینکه سایبری کم آوردن ، هرکی رو دیدن استخدام کردن ! وقتی میای واسه دولت چاپلوسی کنی باید با اسم های مختلف اینکارو بکنی که مردم فکر کنن هر پیام رو یه آدم متفاوت فرستاده !

    پاسخ

    ﺩﻣﺖ ﮔﺮﻡ .اﺣﺴﻨﺖ ﺑﻪ ﺷﻌﻮﺭﺕ

    پاسخ

    بابا دست خوش 😂😂😂

    پاسخ

    نمیخاستم نظر بدم ولی خودت گفتی نظر بده
    حالا از 400 نه از 40000 کیلومتری سوال اینه که آیا شکم گرسنه رو با اینا میشه سیر کرد خط فقر 18 میلیون حقوق 6 میلیون حالا تو برو فضا دنیاها رو فتح کن چه سودی به حال شکم گرسنه داره اگه افتخار میخوای بگو مردم من بالاترین درآمد سرانه رو تو منطقه دارن اون روز بیا من دستت رو هم می‌بوسم

    پاسخ