;
coinex

قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک طی 3 روز آینده نهایی می‌شود

ایلان ماسک مجدداً به خرید توییتر علاقه‌مند شده است و بنابر گزارش‌ها قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک تا روز جمعه 28 اکتبر نهایی خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، ایلان ماسک به حامیان مالی خود گفته است که قرارداد خرید توییتر تا روز جمعه بسته خواهد شد. این خبر 21 روز پس از آن منتشر شد که ماسک به طور علنی پیشنهاد خرید توییتر را تمدید نمود.

بیشتر بخوانید: اخراج 75 درصد از نیروی کار توییتر توسط ایلان ماسک!

قرارداد خرید توییتر نهایی می‌شود

ماسک اخیراً ادعا کرده است که تعداد کارکنان توییتر را تا 75 درصد کاهش خواهد داد. معامله توییتر ایلان ماسک به احتمال زیاد این بار نهایی می‌شود.

به گزارش بلومبرگ (Bloomberg)، ایلان ماسک طی یک تماس ویدیویی کنفرانسی اعلام کرد که قرارداد خرید توییتر در روز جمعه 28 اکتبر نهایی خواهد شد. تماس کنفرانسی ایلان ماسک با مؤسسات بانکی به هدف فراهم کردن بودجه لازم جهت خرید توییتر صورت گرفت. گزارش‌ها نشان می‌دهد که ایلان ماسک 13 میلیارد دلار وام از موسسات مالی دریافت کرده است.

قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک طی 3 روز آینده نهایی می‌شود

مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس پیشنهاد خود جهت خرید توییتر را در تاریخ 4 اکتبر تمدید کرد. این قرارداد با قیمت توافقی اولیه 44 میلیارد دلاری نهایی می‌شود. قرارداد جدید که با همان شرایط قبلی تعیین شده بود، پس از ماه‌ها آشفتگی بین دو طرف نهایی شد.

ایلان ماسک در گذشته توییتر را دروغگو خطاب کرده بود. وی از توییتر درخواست کرده بود که ثابت کند کمتر از 5 درصد از حساب‌های کاربرانش جعلی است. این موضوع منجر به خروج ایلان ماسک از قرارداد خرید توییتر شد. شرکت توییتر نیز به دلیل خروج ایلان ماسک از قرارداد دست به شکایت یک میلیارد دلاری علیه او زد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که ماسک در حال برنامه‌ریزی جهت کاهش چشمگیر نیروی کار توییتر است. ماسک تعداد کارمندان توییتر را از 7000 کارمند به 2500 نفر می‌رساند. به عبارتی دیگر، 75 درصد از کارکنان توییتر کاهش پیدا خواهد کرد.

ایلان ماسک هنوز درباره خبر خرید توییتر اظهار نظر نکرده است. او دیروز در یک پست توییتری مجدداً به اهمیت اتخاذ رویکردی متفاوت نسبت به تعدیل محتوا و سانسور در شبکه‌های اجتماعی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نهایی شدن قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptobriefing

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر