;
coinex

ساخت سری جدید فیلم های هری پاتر ؛ وعده جذاب اما مشروط وارنر!

از زمان ساخت فرنچایز هری پاتر مدت زیادی می‌گذرد اما به نظر می‌رسد برادران وارنر تصمیم گرفته‌اند ساخت سری جدید فیلم های هری پاتر را با یک شرط مهم آغاز کنند.

مدیرعامل شرکت وارنر بروز دیسکاوری، دیوید زسلاو برای ساخت ادامه هری پاتر ایده‌های جذابی دارد اما این اشتیاق وارنر برای ساخت ادامه هری پاتر کافی نیست چرا که برای این کار، اجازه‌ی جی کی رولینگ لازم است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

ساخت سری جدید فیلم های هری پاتر

هری پاتر یکی از پرسودترین فیلم‌هایی بوده که برادران وارنر ساخت آن را در بر عهده داشته‌ است. از این رو، منطقی است که پس از گذشت اینهمه سال، این شرکت باز به فکر ادامه ساخت این فرنچایز بیفتد. اما این وسط، موافقت خالق دنیای هری پاتر، جی کی رولینگ نیز نیاز است.

هرچند مدیرعامل این شرکت در این باره بسیار امیدوار است، اما ساخت سری جدید فیلم های هری پاتر بیشتر شبیه به خواب و خیال است تا واقعیت!

ساخت سری جدید فیلم های هری پاتر

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر می‌رسد رابطه رولینگ و برادران وارنر مانند گذشته با یکدیگر خوب نیست. جی کی رولینگ در دورهمی بازیگران هری پاتر که چند ماه پیش برگزار شد، شرکت نکرده بود؛ هرچند بعدا اعلام کرد ک دعوت شده بود ولی خودش تصمیم گرفت نرود ولی حواشی‌های آن زمان عدم حضور وی را به اظهار نظرهای ترنسفوبیک او در شبکه‌های اجتماعی ربط دادند.

به علاوه، نام رولینگ تریلر در فیلم جدید جانوران شگفت انگیز که در جهان هری پاتر اتفاق می‌افتد نیز ذکر نشده بود. با وجود تمام این‌ها، اگر وارنر قصد داشته باشد ادامه هری پاتر را بسازد، باید روابطش را با این نویسنده سرشناس بهتر کند.

بیشتر بخوانید:

.

دیدگاه شما درباره‌ی ساخت سری جدید فیلم های هری پاتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    واقعا مجبورید همین مطالب بیخودی بنویسید. فقط برداشتید یکسری بدیهیات رو گفتید
    مثلا وارنر باید رابطه اش رو با جی کی خوب کنه تا بتونه بسازه خب این الان اطلاعات جذابی بود

    پاسخ

    بسازه عالی میشه ولی همه چی ربط به بازیگرا داره که نتونه درست حسابی جمع کنه بر باد رفته میشه مثلا بچه مهندس 4😂😂

    پاسخ