;
coinex

نخستین رندرهای گلکسی A34 منتشر شد

نخستین رندرهای گلکسی A34 ، پیش از معرفی رسمی آن در رویداد سامسونگ در ماه ژانویه، در فضای مجازی با کاربران به اشتراک گذاشته شده است.

همان طور که می‌دانید چندی پیش و در هفته‌های گذشته، نخستین رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی A54، پیش از معرفی رسمی آن در ماه ژانویه، در فضای مجازی منتشر شد. همچنین ما می‌دانیم که در رویداد معرفی A54 ممکن است گوشی رده پایین گلکسی A34 نیز به صورت رسمی رونمایی شود. حال اخبار جدید حاکی از آن هستند که نخستین رندرهای سامسونگ گلکسی A34 نیز پیش از برگزاری رویداد، فاش شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری A سامسونگ

نخستین رندرهای گلکسی A34

همان طور که در تصاویر می‌بینید طراحی و شکل ظاهری گلکسی A34 بسیار شبیه به A54 است. البته این مسئله با توجه به اینکه هر دو گوشی عضوی از دستگاه‌های میان‌رده شرکت سامسونگ هستند، چندان تعجب آور نیست.

شاید اولین نکته‌ای که در این تصاویر به چشم می‌آید این است که هیچ ماژول و جزیره دوربینی در این گوشی وجود نداشته و در واقع هر دوربین به طور مجزا در محل خود قرار گرفته است.

نخستین رندرهای گلکسی A34

به احتمال زیاد شما نیز با دیدن این طراحی به یاد گوشی Galaxy S22 Ultra می‌افتید. بنابراین به نظر می‌رسد که بار دیگر سامسونگ از طراحی گوشی‌های گران‌قیمت خود برای تولید یک گوشی میان‌رده‌ استفاده کرده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی گلکسی A34 با ابعاد 161.3 در 77.7 در 8.2 میلی‌ متر، از یک صفحه نمایش تخت 6.5 اینچی برخوردار است که در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای شکل دیده می‌شود. اندازه صفحه نمایش این گوشی در مقایسه با نسل قبلی آن یعنی گوشی گلکسی A33 افزایش داشته و شاید به همین دلیل در ابعاد بزرگتری نیز تولید شده است.

نخستین رندرهای گلکسی A34

گلکسی A34 در رنگ مشکی تولید خواهد شد و از ویژگی‌هایی مانند جک هدفون 3.5 میلی‌‌متری در پایین و حسگر اثر انگشت در دکمه پاور نیز برخوردار است. همچنین طبق شایعات منتشر شده در ماه جولای، سنسور تشخیص عمق در گلکسی A34 حذف خواهد شد و این به معنی است که در پشت این گوشی یک حلقه دوربین کمتر وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نخستین رندرهای گلکسی A34 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر