;
coinex

توقف فروش طرح ترافیک برای دو روز (19 و 20 آذر) ؛ علت این تصمیم ناگهانی چیست؟

معاونت حمل و نقل شهرداری تهران صبح امروز با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از توقف فروش طرح ترافیک برای دو روز آینده یعنی شنبه و یکشنبه 19 و 20 آذر خبر داد.

روابط عمومی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از ممنوعیت فروش طرح ترافیک در روزهای شنبه و یکشنبه نوزدهم و بیستم آذرماه 1401 خبر داد و اعلام کرد امروز و فردا طرح ترافیک فروخته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: سامانه بررسی جریمه های ترافیکی راه‌اندازی شد

توقف فروش طرح ترافیک برای دو روز

بر اساس این اطلاعیه، با توجه به وقوع پدیده وارونگی دما و تشدید آلودگی هوای پایتخت، مجموعه تصمیماتی از سوی کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، اتخاذ شده که از جمله این تصمیمات، عدم عرضه طرح ترافیک برای روز‌های شنبه و یکشنبه است.

توقف فروش طرح ترافیک برای دو روز (19 و 20 آذر) ؛ علت این تصمیم ناگهانی چیست؟

روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از عموم شهروندان درخواست کرده است که امروز و فردا تا جای ممکن، حضور و تردد در سطح شهر را به حداقل میزان ممکن کاهش داده و در صورت ضرورت به خروج از منزل از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه مترو استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توقف فروش طرح ترافیک برای دو روز آتی چیست؟ آیا این تاخیر دو روزه تاثیری در کاهش آلودگی هوا دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در تکراتو میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر