;
coinex

زمان عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا اعلام شد

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از زمان عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا خبر داده و بر افزایش موارد ثبت سفارش واردات خودرو در این ماه تاکید داشته است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در هفته جاری سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر فروش سریع خودروهای وارداتی در روزهای آتی، از ثبت سفارش واردات 27 هزار دستگاه خودرو تا به امروز خبر داده است. این خبر درحالی است که مطابق قول و قرار‌ها باید تا آخر هفته آینده ثبت سفارش واردات خودرو به 40 هزار دستگاه برسد.

بیشتر بخوانید:‌ نحوه قیمت گذاری خودروهای وارداتی مشخص شد؛ منتظر ارزانی نباشید!

زمان عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا

مطابق با گزارش‌های پیشین شنبه چهارم دی ‌ماه بالاخره طلسم واردات خودرو بعد از 4 سال شکسته شد و نخستین محموله خودروهای وارداتی از راه بندر لنگه وارد و تخلیه شد. بر اساس اعلام مسوولان حوزه خودرو، محصولات دیگری از مبدا کره جنوبی، ژاپن و چین نیز به مقصد ایران بارگیری شده‌اند.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، همچنین درباره زمان عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا اظهاراتی را بیان کرد. طبق اعلام او فروش خودروهای وارداتی از هفته سوم دی در بورس کالا آغاز خواهد شد. بنابراین باید ببینیم که فروش این خودروها در بورس کالا چه نتایجی به همراه خواهد داشت. سخنگوی وزارت صنعت همچنین در ادامه بیانات خود اعلام کرد:

«ثبت سفارش خودرو تا آخر هفته آینده به 40 هزار دستگاه می‌رسد و همزمان عرضه و فروش خودروها به صورت تحویل فوری و سه ماهه از هفته سوم دی‌ماه در بورس کالا برنامه ریزی شده است».

وی در پایان مجدداً بر افزایش واردات خودرو به این شکل تاکید کرد: «روند ورود خودرو نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت و هدف گذاری واردات 100 هزار دستگاه تا آخر سال محقق خواهد شد».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره زمان عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر