coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

امکان ردیابی استارلینک در ایران ؛ در صورت فعال شدن اینترنت استارلینک برای ایران به سادگی قطعش می‌کنیم!

امکان ردیابی استارلینک در ایران وجود دارد، این موضوعی است که رئیس آزمایشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه تهران به آن تاکید دارد! وی در بخشی از صحبت های خود افزود که در صورت فعال شدن اینترنت استارلینک، قطعش می‌کنیم!

به گفته روزنامه خراسان، امکان ردیابی و قطع اینترنت استارلینک وجود دارد و اساسا استارلینک تنها در صورتی اجازه فعالیت در ایران را خواهد داشت که مجوز بگیرد.

همچنین وزیر ارتباطات اخیرا در اشاره به توییت ایلان ماسک در خصوص فعال بودن 100 پایانه استارلینک در ایران گفته که ایلان ماسک برای فعالیت استارلینک در ایران باید مجوز بگیرد. زارع پور معتقد است اسپیس ایکس باید مطابق با قواعد ایران به ارائه سرویس خود بپردازد.

بیشتر بخوانید:

امکان ردیابی استارلینک در ایران و قطع اینترنت ماهواره ای وجود دارد؟

امکان ردیابی استارلینک در ایران و قطع اینترنت!
امکان ردیابی استارلینک در ایران و قطع اینترنت!

طبق گزارش‌های دریافتی، ارائه تجهیزات استارلینک در بانه شروع شده و در همین راستا اخیرا ایلان ماسک گفته بود که برخی از آن‌ها در ایران فعال شده است.

در این خصوص، رئیس آزمایشگاه دانشگاه تهران، از قطعی اینترنت استارلینک در صورت فعالیت خبر داده است. روزنامه خراسان به نقل از رئیس آزمایشگاه شبکه‌های اجتماعی دانشگاه تهران نوشت:

اینترنت استارلینک در ایران ردیابی می‌شود و در صورت فعال شدن، قطعش می‌کنیم.

تنها شرط استفاده از اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران، دریافت مجوز توسط ایلان ماسک است. اگر افرادی اقدام به استفاده غیرمجاز از آن کنند، امکان ردیابی و قطع اینترنت استارلینک وجود دارد.

امکان ردیابی استارلینک در ایران ؛ در صورت فعال شدن اینترنت استارلینک برای ایران قطعش می‌کنیم!
ترمینال‌های فعال استارلینک در ایران

بیشتر بخوانید:

ایلان ماسک از فعالیت 100 ترمینال استارلینک در ایران خبر داد!

قاچاق تجهیزات اینترنت استارلینک به ایران ؛ راهکاری برای فرار از اینترنت ملی؟

در طی مصاحبه روزنامه خراسان با رئیس آزمایشگاه دانشگاه تهران، مسعود اسد‌پور بیان کرد که اگر افراد متعددی از این سرویس استفاده کنند، دسترسی به تجهیزات و جمع آوری آن کار ساده‌ای است.

امکان ردیابی و قطع اینترنت استارلینک
امکان ردیابی و قطع اینترنت استارلینک

در همین راستا اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران اجازه فعالیت نخواهد داشت و در صورت فعالیت، با استفاده از تجهیزات و فناوری ارتباطی که در دسترس است، قطع می‌شود. همانطور که در جنگ اوکراین با روسیه با روش‌های مختلف توانستند فرآیند سرویس دهی اینترنت استارلینک را مختل کنند.

طبق گفته‌های پایانی اسدپور در زمینه ردیابی اینترنت ماهواره‌ای Starlink، استارلینک فقط به دیش نیاز ندارد، بلکه برای ارسال و دریافت اطلاعات وسیله‌های دیگری نیز موردنیاز است. با توجه به وسیله‌های ارتباطی در دسترس در این زمینه، امکان ردیابی اینترنت استارلینک در ایران وجود دارد.

نظر شما در مورد ردیابی و قطع اینترنت استارلینک چیست؟ آیا شما نیز با سخنان رئیس آزمایشگاه شبکه‌های اجتماعی دانشگاه تهران درباره ردیابی اینترنت استارلینک هم‌نظر هستید؟ واقعا چقدر امکان ردیابی اینترنت استارلینک وجود دارد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (433 نظر)

    سبزی پلو با ماهی

    پاسخ

    داعش از خود نشانه‌های داشت ..اصولگرای داعش دوم است که کارش دروغ گفتن و سرک در زندگی خصوصی ملت است ..با تکنولوژی نمی شود مبارز کرد داعش خان قبول کن

    پاسخ

    ردیابی ؟
    استارلینک ؟ اونوقت با کدوم دانش و علم میشه ردیابی کرد ؟
    اینترنت قطع کردین کسب و کار مردم رو ازشون گرفتین ، مردم چه بخواید و چه نخواید از استارلینک استفاده میکنن و چقدر علم اقتصادشون بالاست که پول مردم با خرید دیش به جیب امریکا میره

    پاسخ

    با مستعان (در قابلمه) میخوان ردیابی کنن :)))))

    پاسخ

    وقتی در جنگِ اوکراین،والآن برایِ ایران می‌خواهند اینترنتِ رایگان بدهند!آنهم دشمنانِ ما که دارو وغذایِ ملت را تحریم میکنند!آیا دلشان برایِ ما سوخته!!؟؟
    گربه برایِ رضایِ خدا موش نمیگیرد،
    لطفاًکمی تاَمل وبصیرت

    پاسخ

    داداش مگه اینا نمیگن ما تو همه چیز خودکفا شدیم
    پس دیگه نیازی به دارو هم نباید داشته باشیم
    داداش گلم وقتی ارز رو به قیمت پایین میگیره برا واردات دارو میبره دسته بیل و اینا وارد میکنه
    اخرش میشه همین دیگه
    دارو میاد خوب هم میاد
    اما اینا چیز خوب نمیارن از روس وچین دارو میارن با قیمت کمتر یا بهتر بگم جنس اشغال زو میارن
    له اسم جنس خوب
    و به ما هم با هر قیمتی که میخوان میندازن
    کاش یکم چشمامونرو باز کنیم و یا کمی تحقیق کنیم پس از اون نظر بدیم

    پاسخ

    آخه سایبری که همتون عدد میزارین رو پروفایلتون یا با اسم ایران شروع میشه.کی باعث شد اینا ما رو تحریم کنن؟چرا کشورهای دیگه این مشکلات رو ندارن و با هم دوستن؟

    پاسخ

    خوب تامل کن
    اونی که درامد زندگیش از اینترنت بوده و الان تقریبا دو ماه قطعه… دل کی به حال کی سوخته
    واقعا کمی تامل و بصیرت

    پاسخ

    پولشو میگیره مگه مفتیه؟. ایرانسل و همراه اول برای چی به تو احمق داره اینترنت میده ؟

    پاسخ

    نگفتم این سایبری ها همیشه یک ایرانی تو اسمشون هست؟

    پاسخ

    همزمان چند ده نفر میتونن به این گیرنده وصل بشن. پس هزینه ش تقسیم میشه. تا روزی و جایی که هزینه اینترنت ماهواره ای برای هر نفر خیلی کمتر از اینترنت کابلی میشه. نه در ایران بلکه در تمام دنیا. تمام شرکتهای دنیا که خدمات ارتباطی میدن تنشون لرزیده. پس یا با سیستمهای جدیدتر مچ میشن یا باید حذف بشن. به امید روزهای روشن

    پاسخ

    وقتی وضع اینترنت داخلی و ارایه خدمات به اینصورت هست(نرخ بالا.سرعت پایین.قطعی).انتظاری نباید داشته باشین که مردم از استارلینک استفاده نکنن.حالا مگه ماهواره که امد مجوز گرفت و مورد تایید حکومت بود.الان تو هر خونه ای هست(منظورم نود درصد مردم هست).استارلینک هم مانند ماهواره.اگر راست میگن کیفیت و خدمات را بهبود ببخشن

    پاسخ

    وقتی مثل ماهواره که تو هر خونه ای هست فراگیر بشه هیچکاری نمیتونین بکنین،
    اینترنت قطع میکنین بعد بهتون میگن دیکتاتور ناراحت میشین

    پاسخ

    بخرید و استفاده کنید
    بسته آنقدر دخالت تو امور خصوصیه مردم
    اینا از فروپاشی روسیه هم درس نگرفتن
    هر حکومتی که در امور خصوصی مردمش دخالت کنه و باید و نباید برای مردم تایین کنه، محکوم به رفتنه،
    مسأله فقط زمانه.
    همین

    پاسخ

    الکی جو ندید به این راحتیا قابل ردگیری نیست مگر درشرایط خیلی خیلی خاص اونم اگر تعداد کاربرا زیاد بشه دیگه اصلا نمیتونید پیگیری کنید.
    خودتونو جر بدید هم مردم استفاده میکنن
    دستگاه ویدئو
    و رسیور ماهواره هم ممنوع کردید کی گوش داد؟
    هیییییییچ کس.
    مملکته مارو باش بدون اجازه و رفراندوم پول ملی رو کمک میکنن به کشورایی ک دوست دارن
    ملت رو تو فقر نگه داشتن بعد برا یه اینترنت ساده چه هاااااا ک نمیکنن.
    این ترستون نشانه فسادتونه که نمیخایید در اینترنت ازاد ماهواره ای لو برید.

    پاسخ

    شبکه استارلینک بر خلاف ماهواره‌های فعلی GEO از ماهواره های LEO تشکیل شده است! در مدار LEO که از ارتفاع ۱۵۰ کیلومتری شروع می‌شود، ماهواره‌ها بسته به ارتفاع با سرعتی معادل ۲۰ تا ۲۵ هزار کیلومتر در ساعت در حال چرخش به دور زمین هستند!! این در حالی است که ماهواره هایی که عموم مردم می شناسند در لایه GEO و در ارتفاع ۳۶ تا ۴۰ هزار کیلومتری از سطح زمین قرار دارند با سرعتی معادل سرعت چرخش وضعی زمین حرکت می کنند و به این ترتیب از دید ناظر زمینی ثابت هستند!

    در شبکه استارلینک به دلیل سرعت عبور ماهواره‌ها از افق دید ناظر زمینی با ایجاد شبکه ای متعدد مشکل سیگنال رسانی را حل کرده اند!! تا اینجای کار که ۴۰ درصد ماهواره‌های این شبکه پرتاب شده اند هر ناظر زمینی به طور متوسط در هر زمان از سه ماهواره سیگنال دریافت می‌کند! این عدد در زمان تکمیل شبکه به ده ماهواره خوهد رسید! یعنی شما سیگنال را همزمان از ۱۰ ماهواره متفاوت دریافت می‌کنید به این ترتیب دو اتفاق مهم خواهد افتاد! اول اینکه پهنای باند دریافتی به شکل حیرت انگیزی افزایش خواهد یافت. دوم اینکه امکان پارازیت به شکل باورنکردنی از بین خواهد رفت!

    پاسخ

    مشکل کشور ما با قطع اینترنت درست نمی شود. بلکه باعث نارضایتی عمومی می شود. مشکل کشور تورم و گرانی است که معیشت مردم را تحت تأثیر گذاشته است. قدرت هر حکومتی در دنیا ناشی از پشتوانه مردمی آن حکومت است. اگر مسئولان به فکر حفظ نظام جمهوری اسلامی هستند. باید به فکر اقتصاد و معیشت مردم باشند. نه قطع اینترنت.

    پاسخ

    نتیجه ۴۰ سال حکمرانی این شده که ما اطلاعاتمون راحت در اختیار خارجی ها قرار میدیم ،ولی از دولت ایران واهمه داریم،حالا ببینن که چه طور حکمرانی کردند

    پاسخ

    با سلام امکان ردیابی نیست
    حقیقتا ما که توان مالیشو نداریم تجهیزاتشو بخریم …60میلیون تومن!
    نه امکان ردیابی هست نه امکان قطع از راه دور
    مگه اینه وسیله اسیب فیزیکی ببینه!پس با خیال راحت بخرید ۉ استفاده کنید

    پاسخ

    انشاالله خدا بهت میده میخری عزیز، نگران نباش ما ملتم خدا رو داریم دوران سختی رو به پایان هستش عزیزم، خدا کنه روزی بیاد هیچکس تو دنیا هیچ اسمی از بی پولی نبره،خدا خودش شاهده وقتی کسی اسم بی پولی میبره جیگرم میسوزه،آخه تو این کشور با اینهمه سرمایه چرا باید فقر آنهم در این ابعاد گسترده وجود داشته باشه. چند روز پیش دیدم تو قطر لندرکروز و لکسوس و ازرا مدل 2020رو از دم قسط میدادن و قسطشم 40درصد یارانه طرف رو میگرفتن، چونکه مدلهای 2022وارد شده بود کسی مدل دو سال قبل رو نمیخرید اما ما خواب لکسوس 2020رو هم نمیبینیم.خدا شکرت،

    پاسخ

    خدا میده میخری عزیز نگران نباش

    پاسخ

    من دارم استفاده می کنم چرا قطع نمی کنید شما اگر دیش ماهواره‌ ردیابی کردید اینم ردیابی می کنید چرت نگید مردم بی سواد نیستن دیش استرلینگ گیرنده است ردیابی غیر ممکنه خود ایلان ماسک گفته

    پاسخ

    یه روز ویدیو بود یه روز ماهواره حالا هم نوبت اینترنت آزاده
    این یعنی اینکه همه این حرفها و حدیث ها بلاخره عادی میشه
    من تنها دلیلی که دوست دارم استارلینک بیاد حال این اپراتورهای ما گرفته میشه تا یه اینترنت بی‌کیفیت و گرون به مردم ندن

    پاسخ

    اول ردیابی استارلینک غیر ممکن است دوم در آینده استارلینک مثل دیش و ماهواره فراوان می شود سوم با طرحهای محدودیت و فیلترینگ قطعا اینترنت داخلی جایگاهش را از دست می دهد چهارم نیاز جامعه به بازار جهانی بسیار بیشتر از بازار رانت و مافیایی داخلی است.

    پاسخ

    مگه استفاده از اینترنت هم مجازات داره ؟مگه ایران کره شمالی شده .باز مسیر را اشتباه میرویم .نباید با مردم این طور رفتار کرد .این مردم هزینه گزافی پرداخت کردند که به اینجا رسیدند .نباید مردم را پوچ فرض کنیم . این ملت مردم بزرگی است با این مردم با مهربانی رفتار باید کرد

    پاسخ

    این بدون سیم رو خوب اومدی
    عجب ! باشه شما درست میگی

    پاسخ

    چه وحشتی به جونتون افتاده

    پاسخ

    فقط میگردن ببینم چی باعث راحتی مردم میشه که بزنن داغونش کنن درست کردن که بلد نیستن ،این یه مرض لاعلاجه این طور فقط مردم نفرتشون از شما بیشتر و بیشتر میشه

    پاسخ

    چه حرف های گنده تر از دهنشون میزنن خخخ.
    تنها راه ردیابیش اینه که باید 10تا15 متر به دیش نزدیک بشی .اونم دیشش اینقدر کوچیک ادم پلیس می‌ بینه زود جمع میکنه .دوباره رفت پهن میکنه ..اصلا ردیابیشم کردی میخوای بزور وارد چند تا خونه بشید .کل ملت که نمیشه.تازه نصاب هم لازم نداره خودش خودشو تنظیم میکنه .
    فیلترینکو تمومش نکنید .ابن دیشا مثل دیش تلوزیون اینقدر فرا گیر میشه که .کسی به اینترنت کم سرعت و ملی شما هم نگاه نمیکنه .همین کنترل محدودی هم که روی مردم دارید از دست میدید.
    مثل رسانه ملی که کسی دیگه نگاه نمیکنه

    پاسخ

    یعنی تو از خود ایلان ماسک مطلع تری؟
    راستی چه خبر از مستعان دانشمند؟

    پاسخ

    ردیابی دیش ها فقط توسط خود شرکت استارلینک امکان پذیر است و هیچ کشور یا نهادی نمیتونه ردیابی کنه

    هر دیشی یک نوع طول موج را دریافت میکنه ، مثل ماهواره تلویزیون نیست که بر روی فرکانس خاصی بشه پارازیت انداخت

    پاسخ

    زمان احمدی نجات چقدردیش جمع کردن و داغون کردن نتیجه چی شدایاماهواره جمع شدیابیشتر؟؟؟

    پاسخ

    اگه قابل ردیابی بود مطمعنا اینقدر نمیامدن تهدید کنن هیچی نمیگفتن بعد ماهواره ها رو از مردم میگرفتن و یک منبع درآمدی براشون میشد.هر چی میگن باید برعکسش فکر کنی بعدش اینا که پیام ضد و نقیض میزارن یک دو نفری بیشتر نیستن و سایبری هستن زیاد خودتون رو درگیر اونا نکنید بخاطر این کارهاشون حقوق میگیرن که با افکار ما بازی کنن

    پاسخ

    چه جالب حتی ازاظهارنظرمردم هم درموردمشکلات ناراحت می شویدومی گوییدتکراریست

    پاسخ

    براستی چرا اینقدرازاینترنتآزاد می ترسید؟

    پاسخ

    امکان ردیابی و قطعش وجود ندارع اینو میگن که مردم نخرن دیگه این فیلما سوخته
    اگه تونستین ماهواره رو جمع کنید اینم میتونین

    پاسخ

    خوب اگه لجن شد جمع کن از ایران برو

    پاسخ

    سلام… دروغه….کاری نمی تونن انجام بدن…همچنان که نتونستن ویدیو و ماهواره رو جمع بکنن.

    پاسخ

    اینترنت پرسرعت استارلینک ، یه لینک قدرتمند شبکه ای بدون سیم هست که از فرکانس های ۶ تا ۸ گیگاهرتز استفاده میکنه که برگشت اون به سادگی توسط دستگاه های فرکانس سنج قابل تشخیصه و عملکرد بلاک کردن اون رو به راحتی با یه دیش ماهواره معمولی و یه ال.ان.بی فرکانس بالای دیجیتالی و سیگنال های متناقض میشه انجام داد ، غیر از اینکه اگر دیتا به درستی پاکت و رمزنگاری نشه حتی قادر به تشخیص دیتای ارسالی و دریافتی شما نیز خواهند بود ، پس به دردسرش نمی ارزه ،

    پاسخ

    خاستی بگی خیلی حالیته ولی متاسفم

    پاسخ

    😂😂😂😂😂😂😂والله بخدا

    پاسخ

    واقعا فکر میکنی اون شرکت عظیم با اون همه دانشمند و نخبه و تحصیلکرده عقلشون به این چیزا قد نمیده و پیش بینی نمیکنن؟؟؟ شماره ساقیت رو بفرست لطفا

    پاسخ

    اگر موقعی که استفاده نمیکنن مودم را خاموش کنن ردیابی عیر ممکن میشه تقریبا

    پاسخ

    ردیابیش غیر ممکنه اینا اینو گفتن که مردم بترسن وصل نکنن دم به دقیق فرکانسش عوض میشه

    پاسخ

    فقط از فاصله ده متری قابل ردیابی هست

    پاسخ

    ردیابی این اینترنت غیرممکنه الکی میگن که کسی نره این تجهیزات رو بخره

    پاسخ

    اون افرادی که دارن این کارو میکنن مجبورن.!
    اینها هم چون عملا غیر قابل کنترل و ردیابی هست براشون این کارو میکنن وگرنه همین فردا ایلان ماسک بگه اطلاعات کاربران رو بهت میدم مخالفتی نمیکنند

    پاسخ

    از ساختن ماشین عصر حجری از رده خارج،و ساخت موشک و پهباد و ماهواره کمونیستی به اسم خودمون همه چیز گویاست،

    پاسخ

    اینترنت ماهواره ای از اینستاگرام و واتساپ و تلگرام هم بدتر هستش و متأسفانه در صورت فعال شدن همه ی خانواده های ایران در خطر از هم پاشیدن قرار میگیرند و متأسفانه ایران لجن میشود دین و مذهب و حتی فرهنگ هم در ایران از بین میرود اونجا که دیدید آمریکا موافق هستش مطمئنن برای آنها پُرسود هست و برای ایران پُر ضرر که یکی از ضررهایش همون عوض کردن بهترین و کاملترین فرهنگ ایران است اگر ایران هیچ موقع اجازه ندهد به نفعش هست

    پاسخ

    بهتر رو فرهنگ استفاده از تکنولوژی تمرکز بشه به جای اینکه اون رو از دسترس دور کنیم ظاهرا دولتمردان ایران فقط بلدن صورت مسئله رو پاک کنن و بگن
    ما فقط خوبیم …. ما فقط دیندار هستیم …. ما فقط بهشت میریم …. ما فقط ایمان داریم ….. ما که اختلاس نمیکنیم ….. ما که بچه هامون تو خارج زندگی نمیکنن ….. ما که دو تابعیتی نیستیم ….. کل دنیا بد هستن ….. کل دنیا جهنمی هستن … کل دنیا……

    پاسخ

    با سلام
    اخه هیچ کسی کشورش رو به کسی تقدیم نمیکنه…. ولی یکم تامل….
    چرا اینا منظورم مسئولین خودمون درست کار نمیکنن که اتو دست دشمن بدن…..
    چرا اصلا مسبولین شفاف نیستن و همه مردم رو اگاه نمی کنن که خود مردم اگاهانه فکر کنن….
    یه جای کار می لنگه…. کمی تامل

    پاسخ

    تقصیر دولت هس نه مردم واین که اینترنت استارلینک اصلا خطرناک نیس حرف اول رو تو دنیا میزنه فوق‌العاده پرسرعت هستش وقتی وصل کنی معنی اینترنت واقعی رو میفهمی عزیز

    پاسخ

    فقط دیکتاتورها از تبادل اطلاعات واهمه دارند و این تهدیدات همه از روی ترس و وحشت زیاد است .

    پاسخ

    گربه برای رضای خدا موش نمیگیره.
    چی شده ایلان ماسک دوماهه اینترنت ماهواره هدیه داده به ایرانی جماعت؟

    پاسخ

    چشاتو باز کنی میبینی چه خبره تو این مملکت ؟ شما تو کدوم ایران زندگی میکننین که از همهچی بیخبری؟

    پاسخ

    طاهرا ایران اسلامی

    اون که واس جیب خودشه
    ولی
    چی شده که این همه ایرانی هنوز نیومده تو فکر خریدن

    پاسخ

    خجالت بکش

    میگن غیر از از دیش و رسیور و هزینه‌های اولیه که سی چهل تومان خرج داره ، هر ماه هم صد دلار آبونمان داره که میشه بین سه و نیم تا چهار میلیون
    عده کمی توان پرداخت چنین هزینه ای رو دارن و با این هزینه های نجومی فکر نکنم عمومی بشه .

    پاسخ

    شما که میگی اینترنت مضره و ایران لجن میشه، زحمتت از فردا هیچ استفاده ای از اینترنت نکن، گوشی و تلویزیون و کارت عابر و بانک و هرچی که با تکنولوژی کار میکنه بنداز بیرون و با الاغ برو بیرون بچرخ… بزار ما ها به لجن کشیده بشیم … هرکی مختاره زندگی خودش رو انتخاب کنه

    پاسخ

    تو دیگه از کدوم سیاره اومدی ؟!!!!!!

    پاسخ

    ایران که خودش با کارهاش داره میگه بفرمایید استارلینک رو بفرستید ما دیگه به مردم ایران اینترنت نمیدیم امریکام میگه تا اینجام که اینترنت دادی خون به جیگرشون کردی خودم درستش میکنم و استارلینک داره میده به ایران
    شما میدونی با قطع اینترنت خوده من و چندتا از دوستان خونه نشین شدیم ، درامد نداریم ، شرمنده زن و بچه شدیم ؟

    پاسخ

    بیش از۴۰ساله وعده پیشرفت و عدالت و سعادت دنیوی و اخروی به مردم میدید…مردم در پیروزی انقلاب و در ۸سال جنگ با حمایت جانی و مالی و با فهم سیاسی و درک اقتصادی و فرهنگی برادری خودشون رو ثابت کردند،اما موقع برداشت که شد جامعه از دید شما پر شد از مردم عامی که هیچ سواد و فهم سیاسی و فرهنگی و اقتصادی ندارن و سره رو از ناسره تشخیص نمیده…حتی بر جزییات زندگی مردم قانون وضع کردید و حتی قانونهای خلق الساعه که نوشته و دیکته تعدادی نخبه سالخورده بود که مردم ونسل جوان رو با وعده شاید سال بعد بهتر شود یا گشایشی شود دعوت به تهذیب نفس و صرفه جویی اقتصادی و خوردن اشکنه و تقویت تدین کردید و خود راه اشرافی گری و اسراف و رانت و اختلاس و اقامت و زاد و ولد در بلاد کفر….در سیل و زلزله و کرونا فقط بی عرضگی بخرج دادید و از مردم طلب ایثار ویاری و بی کفایتی خود در قبال مردم را باز در گذشت مردم پنهان کردید….
    حالا شما اگر بگویید ماست سفید است،که این را مردم خود بهتر میدانند،ولی از دید مردم سیاه اندر سیاه است…..به قول عزیزی:افتااااد!؟!؟!!!

    پاسخ

    داعش از خود نشانه‌های داشت ..اصولگرای داعش دوم است که کارش دروغ گفتن و سرک در زندگی خصوصی ملت است ..با تکنولوژی نمی شود مبارز کرد داعش خان قبول کن

    پاسخ

    اینترنت واینستاگرام هیچ موقع خانواده خانمی پاشه فقط با آگاهی اطلاعات می‌دهد درهمگیری کروناکارسازه بوداگرچین این چیزها داشت هیچ وقت ویروس کرونا شیوع پیدا نمی‌کرد که عزیزان مون الان زنده بودن اگر محدودیت هاادامه پیداکندآمریکاویروس جدیدش در ایران پخش میکندمثل چین پس نگو

    پاسخ

    این یارو که میگه اینترنت خانواده ها رو به لجن میکشه.مثل این میمونه که یک چاقو رو داده باشی دست یک قاتل هم میشه با چاقو میوه پوست کند و هزاران کار دیگه هم میشه باهاش آدم کشت فقط این یارو کشتن با چاقو رو درک کرده چطوره تمام چاقو ها رو از تو دنیا جمع کنیم که خدایی ناکرده دیگه کسی با چاقو کشته نشه؟!اینا همون سایبری ها هستن که کارشون اینه که موضوع رو عوض کنن و شماها رو با خودشون درگیر کنن نباید با اینها دهن به دهن شد.

    پاسخ

    تقصیر خودت نیس نمیفهمی، وقتی دور تا دور تو دشمن ریخته وقتی ۱۸۰ شبکه ی ارتباطی فقط بر ضد ایران فعالیت میکنه ،ادم اگرم خیلی خودار و خویشتن دار باشه بازم لحظه ای اغفال میشه ،اینستا و واتساپ حربه ی دشمن علیه ایرانه

    پاسخ

    این حرفا رو توی کله ی پوک شما حک کردن و پاک کردنش هزینه ی زیادی داره. اما یه چیزی میگم بهش فکر کن. بستن تمام راههای ورودی با ایجاد دیواری بلند و ضخیم دور یک کشور نمیشه زندگی کرد و مردم رو بازی داد به آینده ی روشن. استقلال و خودکفایی و تولید داخلی و ازین دست مزخرفات در طول تاریخ جز دروغی برای چپاول مردم نبوده و نیست. نمونه ش کره ی شمالی. حاضری در همچین جایی زندگی کنی؟؟؟ از قدیم گفتن آسایش دو گیتی تکرار این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا. بین زندگی در کره شمالی و کره جنوبی کدوم رو انتخاب میکنی؟؟؟؟ که یکی دشمن سرسخت امریکاست و مثلا باج نمیده با مردمی که سوء تغذیه دارن و حتی مدل موی سر رو حکومت دیکته میکنه و دیگری دوست امریکاست و تا امروز از ده ها محصول و تولیداتش به طور مستقیم و غیرمستقیم استفاده کردی و میکنی و یا آرزوش رو داری. شایدم گوشی توی دستت سامسونگه یا تلویزیون و یخچال خونه تون الجی!! کدوم یکی رو قبول میکنی؟؟؟

    منظورت کدوم فرهنگه؟فرهنگ ایرانی یا فرهنگ عربی؟

    پاسخ

    سخنرانی و کتابای آخوندی رو کم گوش کن و بخون

    پاسخ

    ۴۳ ساله دین و مذهب از بین رفته ، شما قصشو نخور

    پاسخ

    دین را اون آخوند و مسئولی از بین برد که چون به خلوت رفت کار دیگر میکرد

    پاسخ

    اون فقر که همچیز از هم میپاشه …نه اینترنت که همه ۲۰ سال دارن استفاده میکنن تو کشور..ترس شماها از این که همه باطن اتون رو فهمیدن..

    پاسخ

    خوب اگه به قول خودت لجن شد جمع کن از ایران برو

    پاسخ

    من نمی‌دونم از کجا به این نتیجه عجیب رسیدی مگه اینترنتی که هم اکنون در دسترس مردم هست چه فرقی با اینتر نت استارلینگ داره تنها تفاوت این است که سرعت اینترنت ماهواره ای صدها برابر سرعت اینترنت ایران و دیگه نیاز به فیلتر شکن هم نیست و امنیت و فضای خصوصی شما درامنیت کامل قرار میگیره

    پاسخ

    دین و مذهب🤣

    پاسخ

    خوب اگه لجن شد جمع کن از ایران برو

    پاسخ

    امکان ردیابی وجود نداره. دروغ پخش نکنید

    پاسخ

    تا اونجایی که منم از خبرها فهمیدم درسته امکان هیچگونه ردیابی وجود نداره

    پاسخ

    شما هیچ وقت نمیتونید جلو تکنولوژی رو بگیرید هرچقد تونستید باماهواره …دیش جمع کردن ویدئو برخورد موفق آمیزداشته باشید بااین هم میتونید…فقط عرضه بیکارکردن مردم روداربد عرضه ایجاد فرصت و کاررو ک ندارید

    پاسخ

    اگر من بتوانم میخرم و زمانهایی که اینترنت رو قطع میکنید از اون استفاده خواهم کرد قطعأ.شما هم نمیتونین همه چیز مردم رو کنترل کنید و اینو توی کله هاتون فرو کنین

    پاسخ

    نمی‌دونم چرا شماها ایران رو دسته کم میگیرید و در ضمن ۳۰خردی فقد بدی دیش دیدگاهش رو بگیری و اینها ردیاب دارن راهت پیدات میکنم ۳۰میلیونی که دادی برای دیش بر فنا می‌ره پس دانشمندان و مردم کشورت رو دسته کم نگیر

    پاسخ

    ریدن به این نوع دانشمندان این کشور که فقط یاد دارن زندگی رو واسه مردم سخت کنن و مسئولین هم همیشه سرشون تو زندگی ماهاست، چقد پرو هستید شما … بکشید بیرون بابا

    پاسخ

    باید از مجاری ذیصلاح مجوز بگیرد که باعث بی نظمی واختلال در فضای مجازی نگردد
    در غیر اینصورت بلایی که واتس اپ واینستا به سرمردم ومملکت آوردند تکرارخواهدشد

    پاسخ

    شما اول مواظب باش چاقو آشپزخانه دستتو نبره
    بعد یه دارو از روانپزشک بگیر مغز خرابتو درست کنه
    بیخود نیست می گند کافر همه را به کیش خود پندارد

    دمتگرم گل گفتی

    پاسخ

    کدام دانشمند ؟
    به چیزی در تصوراتش گفته شما جدی نگیر

    پاسخ

    آره ، باشه مثل کرونایاب مستعان لابد

    پاسخ

    چطوری میگن از کفار حرامه هرچیزی خوردن و حتی بدست گرفتنش یادمه فتوا می دادن می گفتن صبر می کنیم گوشی ایرانی بسازن طرف معلم دینی راهنمایی ما بودش گوشیم نداشت صبر مثلا کرده بود رفتیم به دانشگاه رسیدیم دیدیم طرف بعد شش سال گوشی اپل آمریکایی دستشه و داره کیف می کنه باهاش؟؟؟ گوشی آمریکایی مگر مال دشمن نیست پس چطوری به خاکمون نفوذ دادن؟؟؟حتی در اداراتم بکارتون میاد باید بهشون جواب پس بدید که ویران کردید مملکت رو

    پاسخ

    دوست عزیز
    شما بهتره برای مبارزه با تکنولوژی و پرداختن به مسائل پوچ و بیهوده روی تحصیل علم و بالا بردن علم کار کنید ، تا من بعد از این بتوانید برای اظهار نظرهاتون و دخالت در امور عامه مردم بر تصحیح غلط املایی و نوع جمله بندی تاثیر مثبت تری داشته باشید و به پیشرفت و توسعه اخترام بیشتر بگذارید.
    امیدوارم پند مرا به گوش بگیرید و سوادتان را بالا ببرید.

    پاسخ

    نمی‌دونم چرا احساس می کنم ما تو قرن بیست و یکم داریم تو قرون وسطی زندگی میکنیم و یه مشت راهبه دارن کشورو کنترل میکنن

    پاسخ

    ناراحت نباش تمام میشه

    پاسخ

    یعنی تو خودت و اونا رو از مردم میدونی؟اونا حتی از عهده یک کارت ملی هم بر نمیان بعد توقع داری چیزی که ردیابیش غیرممکنه رو اینا ردیابی کنن؟!!!اره این دروغ ها رو بگید شاید بعضی ها با این دروغ ها سمت استارلینک نرن و به حساب تو مغز پوسیده 30 میلیونشون به فنا نره

    پاسخ

    تو یکی برو یه دونه خویش رو بگیر و خوش باش….اصلا نگران هیچی نباش….

    پاسخ

    ردیابی میشه

    وقتی زدن میفهمید،روسیه سیستمی ساخته که تافاصله ۱۵۰۰کیلومتری زمین تمام ماهواره هاروکورمیکنه،ضمناتهدیدکرده ماهواره های جاسوسی راباموشکهای ضدماهواره میزنه

    پاسخ

    ازونایی ک میگی از این گوشی جدیدا خریدم

    ما جمهوری اسلامی رو دست کم نمیگیریم بلکه زیادی اینا رو دست بالا گرفتیم با اون مغزهای زنگ زده اشون که اگه جلوی واردات رو بگیرن حتی یک آفتابه هم نمیتونن درست کنن

    پاسخ

    خدایی 43سال است داریم واسه همه دنیاشاخ وشانه میکشیم ولی آه دربساط نداریم اونیکی برگشته میگه مابااستارلینک قصد رقابت داریم بعد درچه سالی مشخص نیست احتمالاسال2000شمسی

    پاسخ

    شما محدودیتا رو بردارید تا ما اینترنت ماهواره ای نخریم اگه محدودیتا برداشته نشه مردم زودتر میرن سمت این اینترنت استارلینک وصل میکنن و اونوقت دیگه کاری از دستتون بر نمیاد شما اگه این محدودیت بر دارید مردم خیلی دیرتر میرن سمت استارلینک

    پاسخ

    شما فرهنگ رسانه ات را درست کن، چشم.

    شما با دود علامت بده😉

    پاسخ

    ظاهرا فدایی وطن ساقیش خیلی ساقیه😁

    پاسخ

    دمت گرم عالی گفتی

    پاسخ

    جالبه اسم شما و اکانت های شما سایبری ها. وطن پرست یا ایرانی.یا با شرافت همتون شدید گاو پیشونی سفید

    پاسخ

    مثل کرونا یاب که ویروس پیدا می‌کرد مثل همون کلی دانشمند داریم ولی نه تو ایران تو هاروارد و آمریکا

    پاسخ

    دانشمند و مردم شوخی میکنی ؟منظورت دانش وارد شده از روسیه و چین و نیروهای سرکوبه

    پاسخ

    مگر مرض دارن که قطع کنند ؟ چه دردیه ؟ کارشرکتها ، تاجرها ، حتی تماس پدر مادرها که با فرزندانشان که در خارج زندگی می کنند به کلی مختل شده .
    چرا با کار و زندگی مردم بازی می کنند . آیا خود این کار یک اقدام درجهت ناراضی کردن عموم مردم نیست ؟؟؟ آیا کار نفوذیها نیست ؟؟؟

    پاسخ

    صدرصد درست میگی

    پاسخ

    مگه میشه بدون مجوز بیاد تو کشوری کار کنه کجای دنیا همچین چیزی هست

    پاسخ

    عزیزم ناراحت نشو چد اباد اینا هم نمیتونن این اینترنت استارلینک رو قطع کنن

    پاسخ

    جالبه چین گفته ماهواره های ایلان ماسک شرکت استارلینک رو رو هوا میزنیم اگه قابل قطع شدن و پارازیت انداختن بود چین به فکر منفجر کردنش نمیشد.خودشون هم میدونن هیچکاری نمیتونن بکنن فقط با این سیاست میخوان کاری کنن کسی سمت استارلینک نره.موقع که تو یک دقیقه دستگاه استارلینک چند تا فرکانس عوض میکنه و به چند تا ماهواره وصل میشه به نظر خودتون میشه ردیابیش کرد؟مگه اینترنت ماهواره ای معمولی ای که فقط به یک ماهواره وصل بشه و راحت بشه ردیابیش کرد؟!

    کجای دنیا کل اینترنت رو فیلتر کجای دنیا به حرف مردم گوش نمیدن کجای دنیا این همه فقیر است ؟

    #برای_مردم

    پاسخ

    خود آمریکا

    یه سفر خارجی برو ،جواب سوالاتت رو میگیری،من ک رفتم میگم ایران بهشته

    مگه اینترنت قطعه که مختل شده؟ برا جیمیل و خیلی سرویس های دیگه میشه باهاشون ارتباط برقرار کرد . فقط پیامرسان های خارجی قطع شده که این کار در همه کشورهای دنیا مرسومه که وقتی پیامرسانی تبلیغ خشونت کنه محتواش رو مسدود می کنند. باید این پیامرسانها تفاهم نامه ای با دولت ایران امضا کنند که اجازه انتشار محتوای خسونت امیز و تبلیغ کوکتلموتولف و… نکنند تا باز بشن. ابن تنها راه تداوم فعالیتشون هست. من بعنوان کسی که همیشه مخالف فیلترینگ بوده و هستم اینو میگم.تبلیغ خشونت مجور هر گونه سانسور و فیلتری رو میده و استثنا است

    در تمام کشورهای غرب وحشی

    کدام وطن ۳۶ هزار میلیاردش گم میشه و معلوم نیست کجا رفته .کدوم کشور که در صنعت اهن بیست و نه هزار میلیارد گم میشه و لوتی خور میشه اوضاع بدتر از اینهاست

    عجب عجب شما بسیجی ها چی میزنین بی شعور ها آمریکا بهشته توش همچین هست غرب هم مشکلی نداره ایران حهنمه که آدامس شیک شده ۱۰۰۰ تومن

    اون احمقی که میگه من رفتم خارج میگم ایران بهشته دوس دارم ببینمش! اخه تو حتما یه بیسواد بیمصرفی که رفتی و مجبور به خلا شوری شدی وگرنه ما اومدیم و اینجا از خود بهشتم بهتره

    به منم ماهی 20میلیون بدن میشینم ایور اور با یوزرا فیک کامنت میزارم لاقل خلاقیت خرج بدین یوزرا با اسما مختلف نه هرسایتی بری همین نام و همین متن کامنت میزارین

    اینکه شما تو کار قطع کردن و خرابی درجه یک هستین درسته ولی باور کنین این ماهواره ها با ان یکاد خوندن منفجر نمیشن و نمیتونین هیچ کاری کنین

    پاسخ

    پس یه سرچی درباره نابودی ماهواره جاسوسی آمریکا تو مدار زمین بزن عزیزم 😉☺️

    دقیقا درست میفرمایید

    باید کسی رو که تولید خشونت میکنه رو نابود کرد تا دنیایی پر از مهربانی داشته باشیم

    یادتونه دیش های رسیور ماهواره رو از پشت بامها جمع میکردند.همچین با حرص ولگد خمش میکردن .ماهم همینجوری نگاشون میکردیم بعد دوباره زنگ میزدیم یکی دیگه سفارش می‌دادیم؟؟؟!!!اینم میگذره .اینم عمومی میشه ارزونترمیشه .

    عزیزم حداقل خودت گشتی میزدی توو گووگل در این خصوص چون جز یدوته ماهواره که توو راه و موقع پرتاب منفجر شده دیگه خبری از نابودی ماهواره ها در مدار زمین نیست🤔😏

    چرت میگن، مگه تو شبکه اینترانت هست که بتونید شناسایش کنید، ضمن اینکه به صورت دوره ای فرکانسهاش تغییر میکنه و ای پی هاش هم پشت پروکسی سرور هست، اصلا تو بستر شبکه ایران نیست که بتونید ردیابی کنید، ضمن اینکه ماهواره هم به صورت دوره ای دارن میچرخن، پارازیت هم نمیتونید بفرستید به این راحتی که دارید میگید، گهی خیال باطل

    پاسخ

    این احمقانه ترین حرفی بود که میشد زد! وقتی ترافیک شبکه ارسال و دریافت بالایی داشته باشه راحت میشه ردیابی کرد! فکر کردی این همه رادار برای چیه؟! 😏

    راست میگه این ماهواره ها ارتفاع کمی دارند و اگر پارازیت بندازند هواپیما ها و حتی وسایل روی زمین هم پارازیت میگیرن

    برو خبرهای اینترنت استارلینک در اوکراین رو دنبال کن تا متوجه بشی میشه مختل کرد یا خیر

    استاد محترم
    ردیابی با راه‌هایی که شما فرمودید نیست
    در این سیستم به علت اینکه تبادل اطلاعات هست یعنی هم دریافت و هم ارسال بنابر این منبع ارسال قابل ردیابی هست

    وقتی این همه غذا هست چرا …؟

    پاسخ

    خاک بر سر اون استاد دانشگاهی که حرف از قطع فرآیند اطلاع رسانی وگردش آزاد اطلاعات میزنه، حیف خاک تو فرق سرت

    داداش الان کانال منو تو و هزاران کانال دیگه که این دولت دوست نداره بالای سرش فعالیت کنن دارن با ماهواره های ثابت برنامه پخش می‌کنن و مجوز هم نگرفتن. بعد شما میخوای ایلان ماسک پرونده زیر بغل پله های وزارت ارشاد رو بالا پایین بره؟
    خدایی چی میزنید انقدر جنسش خوبه؟

    پاسخ

    استاد محترم
    اون استاد دانشگاه دغدغه امنیت ملی رو داره وگرنه تا زمانی که این اتفاقات اخیر رخ نداده بود مگر کسی کار به اینستا و واتزاپ داشت ؟ زمانی این محدودیت‌ها به وجود آمد که از واتزاپ و اینستا مانند تلگرام مرحوم سو استفاده شد

    آخه برادر گل من، انصافا واتزززززززاپ؟ ینی اولیشو فک کردم اشتباه تایپیه دیدم دوبار تکرار کردی! واتزززاپ!

    واتساپ درسته نه واتزاپ ، بیسواد !!!

    قطعا استارلینگ را این آقایان مثل واتزار ررپ قطع میکنن مگه واتزارررررپ مرحوم قطع نشد

    ببند دهنتو بابا ازگل

    پاسخ

    میشه چرا که نه . شما وقتی منفعتت باشه ورود گوشی رو ممنوع می کنی گمرکی میگیری پول مفت میگیری از هیچ شرکت داخلی هم حمایت نمیشه کلا با سیاست غلط نمیشه مملکت رو پیش برد . باید با دنیا و پیشرفت و نسل امروز جهان منطبق شد وگرنه نمیشه . مردم نا راضی ان باید خواست مردم رو تمکین کننن وظیفه حاکم هست .نکنه مردم مجبورشون میکنن . نمیشه حاکم هر چی هوس کرد سر مردم بیاره

    پاسخ

    کجای دنیا بدون اجازه طرف پول اینترنتی که دادی قطع میکنن و تمام مردم و از کار و زندگی می اندازند تو صدات از جای گرم در میاد

    پاسخ

    توی کشوری که مردم رو از طبیعی تمرین حقشون محروم می‌کنه هیچ اشکالی نداره

    پاسخ

    کجای دنیا اینترنت و راه ارتباطی با کل دنیا رو بخاطر ترسشون قطع میکنن که اینا قطع کردن ؟یکاری کردن که اونایی هم که فیلترشکن نمیشناختن باهاش آشنا بشن ،کلا سیاستشوون غلطهه و طرز فکرشون دیگه پوسییده و جوابگوی الان و این قرن نیست دیگه،همه دنیا اشتباه میگن فقط ما راست میگیم ؟؟!!!!!

    پاسخ

    شما که‌ پول نداری شکم تو سیر کنی ، اینترنت ماهواره ای می خوای چیکار؟!!!

    پاسخ

    وقتی همه داشته باشند نمی‌تونید دیگه جمع کنید

    پاسخ

    اینترنت خونه ماشین غذا مسافرت سلامتی ارتباطات شما با همه چی مشکل دارین نگران نباش بزودی از شر دردی که دارید نجاتتون میدیم

    پاسخ

    حالا واقعا قطع بشه یا نشه
    راست یا دروغ
    باز یه عده هستن بیان مخالفت کننن ..
    کامنت منفی بزارن
    اخه لاشی تو مرغ خریدی؟گوشت؟ماشین؟
    پراید که الان داخلش نشستم بابام خرید 6200الان 257میلیون هست 250میلیون گرون شده کدوم کشور مثل ایرانه ؟
    موتو سیکیلت125سیسی اولین بار خریدم 1200بار اخر 200سیسی خریدم4800ت الان 48میلیون هست
    باز داری طرف مسعول میگیری…خخخخ
    البته حق دارن اینایی که میان مخالفتت میگننن میگن ایران بهتره و….
    اخه دارین پول میگیرین که بیایین این چیزارو بگین دیگه اینارو نگی از کجا بیای بخوری
    بسیجی هایی که اومدن جلو مردم گرفتن روزی ۱میلیون حقوقشون بود .الان وام 100میلیونی دارن بهشون میدن بدون سود

    ۴۳ ساله که دارید ممنوع و قطع و سرکوب می کنید . ویدیو و ماهواره رو هم ممنوع کرده بودین. اگه روس های متجاوز تونستن شما هم می تونین .

    پاسخ

    روسیه با آن قدرت سایبری نتونسته در اکراین قطع کند شما چطور قطع خواهید کرد

    برا اون شخصی که میگه ایران دانشکند زیاد داره 😂
    ایران اگه دوتا ادم با سواد میزاشتن تو مجلس ،شرکت ها و…
    حداقل حداقل میتونستیم پراید که 40سال داره منتاژ میکنه رو خودش از ۰تا100بسازه نه 60درصد وسایلشو از چین وارد کنه متاسفام برا کشوری که محصول ساخت کشور خودشو به کشوری مثل افغانستان میفروشه 5ت همون محصول به مردم خودش میفروشه 50میلیون

    همسایه ما استار لینک داره ردشو نتونستن بزنن 7 ماهه همین الانم بهش وصلن بدترین سدعتی ازش دیدن 60 مگابایت بر سانیه بود هیچ فیلترینگی هم نداره

    همونططور که ماهواره ها رو جمع کردین خخخخخ

    پاسخ

    فقط کافیه با این اینترنت به سایتهای ایرانی که در اونها ثبت کردید مثل بانکها و… وارد نشید، به این ترتیب هیچگاه قابل ردیابی نیست.

    پاسخ

    عزیز من اصلا با اینترنت ماهواره ای نمیشه داخل سایت بانک شد که بخواد ای پی چک کنه به اضافه اینکه ای پی مداوم تغییر میکنه مگه ثابت روسیه هم مناطق اوکراین با انواع وسایل دچار اختلال الکتروپالس کرده که رادار های خودش و بیسیم های خودش هم دچار مشکل شده وقتی استاد بیسواد رانتی باشه اونم دانشگاه تهران انتظار پیشرفت مملکت دارید جمع کنید بابا

    اگه تونستین قطع کنین 😜😜😜😜😜

    پاسخ

    یکی خریدم دو روز پیش فعال شد هر چند 23 تومن گرونتر خریدم ،ولی خدایی حرف نداره سرعت عالی 85مگ میده 😳😘
    پیکمم ب صیانت بخندیم چ برنامه ای داشتن🤓

    پاسخ

    من چندتاشو نقد میخرم از این فیلترهای لعنتی خسته شدیم

    پاسخ

    ایمیل بزن بهم در ارتباط شیم براتون بفرستم

    پاسخ

    سلام خریدارم استارلینک

    پاسخ

    بازار VPN خیلی داغ شده و باز هم دولت از فروش فیلترشکن ها سود می‌کنه و باز هم ما ملت چقدر ساده ایم و گول می‌خوریم

    پاسخ

    آب رو بریز اونجایی که احمدی نژاد گفت…

    پاسخ

    تهدید تو خالی خودشونن هم میدونن که نمیتونن ردیابی کنن همون ماهواره ها رو جمع کنید بقیه اش پیش کش

    پاسخ

    بله خوبه اگر برای رفاه و تسهیل کار مردم بکارگرفته بشه ولی وقتی تبدیل میشه ب دانشکده و اموزش اغتشاش و ساخت سلاح های انفجاری و مال و اموال عمومی و خصوصی را ب اتش میکشند و استفاده میشه برا شایعه و دروغ پراکنی و بدتر از اینا نفرت پراکنی و ایجاد دو قطبی که هیچ دو جبهه متفاوت برا از بین بردن نه دشمن که از بین بردن همدیکه و سودش را دشمن میبره و دودش چشم خودمون را نابینا میکنه چرا نبایس ب جای قطع اصلا نابودش کنند هنوز ی عده قلیل و انگشت شمار فکر میکنند واقعا اونا رفاه و اسایش و پیشرفت ما را میخواند اینقدر ادم بایس ساده لوح باشه درسته که مشکلات زیادی داریم و ی عده مسعول خیانت کار هم نفوذ کردن تو دولتها ولی دلیل نمیشه کشور را تسلیم دشمن کنیم اون اندک مسعول خیانت کار و دزد هم ب دست همین مردم انشاالله سلاخی خواهند شد همیشه که نمیتوانند خیانت کنند و کسی کارشون نداشته باشه پوستشون ب دست همین مردم کنده خواهد شد ،

    پاسخ

    چجور دشمنیه که نزدیک به ۶هزار نفر فرزند مسئولین توی همین کشورهایی که شما میگین دشمن، دارن در کمال رفاه واسایش زندگی میکنن؟ فعلن که ۴۳ساله خون ملتو عین زالو مکیدن و به ریش مردم خندیدن. تبعیض، بی عدالتی، نابرابری، فساد، کوفت زهرمار …اینا همش کار دشمنه؟؟
    خود حکومت داره جامعه رو دوقطبی میکنه وقتی یه عده توی خیابون ادعای حق طلبی میکنن عوض اینکه بیان به خاست مردم گوش بدن درمقابلش راهپیمایی حکومتی راه میندازن و مردم معترضو آشوبگر واغتشاشگر خطاب کرده و شعار مرگ بر منافق میدن.۴۳ساله هراعتراض مدنی که توی ایران شکل گرفته اسمشو گذاشتن اغتشاش ومعترضینو سرکوب کردن نتیجه اش میشه همین که یهو جامعه عین بمب میره روی هوا

    پاسخ

    اگه دوست داری، برو پیش همان ۶ هزار نفر و هر روز خوش بگذرون و خوش باش. به همین سادگی…..

    دمت گرم حرف حساب .گرسنگی ملت خوابزده روهم بیدار میکنه منتظر باش

    اسون سس المه 😂
    الان دیدی، هنوز خیابان نرفته، ببین چجوری جو گرفته داری حرف میزنی!!!
    الان در فرانسه یا بعضی کشور های اروپایی این همه اعتراضات ایجاد شده، خب شماهایی که میگید در اروپا مردم دلاری در آمد دارن، پس چرا اینا رفاه ندارن؟چرا دارن وسایل نقلیه و آمبولانس و ساختمان های نهاد دولتی و… را به آتش میکشن؟ چرا دارن کشورشون داغون میکنن، اونا که ماشین های لاکچری دارن، اونا که مذهبی و حتی چادری هم ندارن، پس چرا اونا هم دارن با دولت گل و بلبلشون، که وقتی میخواهید جمهوری اسلامی رو بکوبید میگید کشور های اروپایی همه در آسایش زندگی میکنن. خب کوووو این آسایش اونا با این همه اعتراضات و کشته و زخمی و…
    خواهر عزیز برو یکمی بشین کلاهت قاضی کن، یکمی دودوتا چند تا کن بعد بیا اینجا ناراحتیت رو ابراز کن.
    ناراحتی شما ناراحتی همه ما هم هستش، الان برای اصلاح باید مطالبه گری کرد نه اینکه بیایی بزنی اموال عمومی مردم و خودت و… داغون کنی.
    اون مسئول ناکار آمده رو باید گزارش کنی و باید مطالبه گری کنی تا اون شخص ناکارآمد و نفوذی به سزای اعمالش برسد.
    الان فقط راه حل کشور برای آباد شدن فقط و فقط مطالبه گری است.
    وسلام

    داداش باشه بیزحمت بگو اون رانت رو در اختیار ایشون یا ملت بزارن بهترش رو هم بلدن خوشباشن

    شما خیلی حرف مفت میزنی

    پاسخ

    شرااااافت خخخخخ این واقعا فامیلیته

    پاسخ

    به نظر شما مردمی که از غارت و چپاول بیت‌المال و انتقالش به حساب های آقازاده ها در آمریکا و انگلیس و کانادا ،ناراضی. و معترض هستند و برای کسب و کار و دسترسی به اینترنت راهی جز استارلینک براشون باقی نمی‌گذارند خرابکار و وطن فروش هستند؟!البته در مورد استارلینک کسی جز شرکت استارلینک نمیتونه آمار و محل نصب دیش های استارلینک رو بده.البته بقول حکومتی ها روش سوت زنی یا همان آدم فروشی و گزارش محلی اصلی ترین روش در چنین مواردی هست همان روشی که برای جمع آوری دیش های ماهواره بکار می‌گرفتند ،الان دیگه حتی خانواده های استخدامی سپاه هم گیرنده ماهواره دارن و تلویزیون دولتی ایران رو نمیبینن

    پاسخ

    با سواد همه چی بدون مسئول درسته نه مسعول

    پاسخ

    حقققق تا فردا صبح واقعا

    پاسخ

    اونها نمیخاهند اسایش مارا شما هم نمیزارید اسایش داشته باشیم پس خودمون باید کاری کنیم

    پاسخ

    کل نظرتو نخوندم ولی اونجاش ک میگی خارجی ها رفاه مارو نمیخان درست میفرمایید اون نمیخان شماهم نمیزارید رفاه داشته باشیم رفاه رو ازمون دزدیدید و ب تقدیم اقازاده ها کردید نه شما نه خارجی خودمان

    پاسخ

    جناب حسین شرافت
    شما حرفهایی که میزنی درباره اموزش اشوب و .. درست و صحیح ولی خب به نظر من شما که میخواهید این مشکل را حل کنید بهتره اول جلوی پخش شبکه اینترنشنال را بگیری که هر کسی در همه جای ایران بهش راححت دسترسی داره

    پاسخ

    در ثانی شما بگو چرا ملت و مردم اصلا باید اینترنشنال و امثالهم را ببینند ؟؟ چرا نباید مردم شبکه های خودمون تو کشور را ببیند ؟؟ شما به جای حل مساله دنبال پاک کردن صورت مساله هستید اگر شما تونستبودید با صداقت و با فرهنگ سازی باشفافسازی اعتماد مردم را جلب کنید هیچ وقت ملت پای برنامه های اینتراشغال یا من و تو نمینشستند که شما بخواهید جلوی پخشش را بگیرید یعنی اینقدر خنده دار هست که مسولین ما میگن سیاست تحریم امریکا راه به جایی نمیبره و خودشون دارند با تحریم ملت از اینترنت بین الملل میخواهند راه به جایی ببرند چقدر تناقض؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن فیلتر کردند چند شبکه اجتماعی را شاید بشه توجیه کرد ولی اینکه کل دسترسی به خارج و اینترنت جهانی را مسدود کرد هیچ توجیهی نداره و فقط میتونیم با همون تحریم ظالمانه امریکا مقایسه اش کرد پس پیوند دولت اسلامی ضد استکباری ایران را با امریکای جنایتکار و تحریمگر تبریک میگوییم

    خخخخخخ

    پاسخ

    واقعا فکر میکنی فقط تو واتساپ و اینستاگرام میشه یاد گرفت کوکتل و سلاح های انفجاری ساخت و این همه سایت و … نیست که اینارو یاد بده!؟ نکنه تلگرام هم اموزش ساخت کوکتل و خشونت داشت!؟ یوتیوب که یه دانشگاه آموزشی در تمام زمینه های علمی و ارتباطی هست چی!؟ اسکای چطور؟ سیگنال چی؟ وایبر چطور؟ چندتا مثال بزنم برات؟ بابا یکم تفکر کن جون هرکی دوس داری

    پاسخ

    دقیقا مثل دستگاه کرونا یابشون که الان دسته اون بچه های ضد شوره🤣🤣🤣

    پاسخ

    نباید بیان دیش مردمو بردارند این دزدیه و دولتی که دزد باشه خودت میدونید چیه ، البته الآنم هست. باید بره ماهواره ها را قطع کنه نه دیش مردمو بدزدن

    پاسخ

    تو خودت نفوذی هستی!! وگرنه نمیگفتی چرا قط کنن!

    پاسخ

    تحت هیچ شرایطی امکان ردیابی استارلینک وجود نداره و طبق گفته ایلان ماسک هم اکنون200دستگاه در ایران فعال هستند.

    پاسخ

    تفاوت شما با داعش و طالبان چیه

    پاسخ

    دائش و طالبان دروغ نمیگن

    پاسخ

    بخدا دروغه مستقیم به ماهوارهااستارلینک وصل میشه .امکانش نیست راحت استفاده کنید .ارتباط امن خودارتش امریکاازهمین نسخه داره استفاده میکنه قطعی وشناسایی درکارنیست هررسیور کلی کدداره نت روبصورت هوشمندوباکدارسال میکنه متاکه نیست هک یاشناسایی بشه .راحت باشید به خبرچین نگید

    پاسخ

    خیر مرض ندارند، منظور دارند

    پاسخ