;
coinex

پوکو C50 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

گوشی مقرون به صرفه و اقتصادی پوکو C50 برای ورود به بازار هند به صورت رسمی معرفی شد. از مشخصات کلیدی این گوشی می‌توان به باتری و نمایشگر بزرگ اشاره کرد.

روز گذشته و در تاریخ 3 ژانویه 2022 گوشی هوشمند POCO C50 برای عرضه به بازار هند به صوت رسمی معرفی شد. این محصول جدید که یک گوشی پایین‌رده و ارزانقیمت به شمار می‌رود با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به بازار عرضه خواهد شد. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پوکو (POCO)

قیمت و مشخصات فنی پوکو C50

گوشی POCO C50 دارای یک صفحه نمایش 6.52 اینچی LCD با وضوح و رزولوشن اچ دی پلاس (1600 در 720 پیکسل) و نرخ نمونه‌برداری لمسی 120 هرتزی است. در بالای این نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای شکل وجود دارد که داخل آن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

پوکو C50

در پنل پشتی این گوشی نیز یک ماژول دوربین دوگانه به همراه یک فلاش LED و یک اسکنر اثر انگشت دیده می‌شود. قابل ذکر است که دوربین پشتی این گوشی 8 مگاپیکسلی بوده و از هوش مصنوعی و ضبط ویدیو با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. البته به گفته شرکت سازنده، کلیدی‌ترین و مهم‌ترین مشخصات این دستگاه، نمایشگر بزرگ و عمر طولانی باتری است.

پوکو C50

انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی تامین می‌شود. همچنین این گوشی به چیپست هلیو A22 مدیاتک مجهز شده که با حداکثر 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ترکیب شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به روکش چرمی درجه یک پنل پشتی و سیستم عامل اندروید 12 (نسخه Go Edition) اشاره کرد.

پوکو C50

POCO C50 در دو رنگ آبی و سبز تولید شده و احتمالا با 2 گیگابایت رم/ 32 گیگابایت حافظه داخلی و یا 3 گیگابایت رم/ 32 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی از 6249 روپیه (تقریبا 75 دلار آمریکا) شروع می‌شود و به 6999 روپیه (تقریبا 85 دلار آمریکا) می‌رسد. فروش نهایی آن نیز از تاریخ 10 ژانویه 2023 آغاز خواهد شد و برای خرید در وب سایت خرید و فروش Flipkart در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پوکو C50 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر