;
coinex

رکورد لایک اینستاگرام فارسی بار دیگر تغییر کرد؛ دایی رکورد خودش را شکست!

رکورد لایک اینستاگرام فارسی بارهم شکسته شد. علی دایی در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز علیه خودش در شبکه افق، پستی منتشر کرد که رکورد لایک اینستاگرام را برایش به همراه داشت.

رکورد لایک اینستاگرام فارسی توسط علی دایی شکسته شد. آخرین پست اسطوره فوتبال ایران و جهان در اینستاگرام بیش از 3 میلیون و هفتصد هزار بار لایک خورده است که بیش‌ترین تعداد لایک کاربران ایرانی در این شبکه اجتماعی محبوب محسوب می‌شود. البته باید گفت که رکورد قبلی لایک اینستاگرام فارسی نیر بازهم مربوط به علی دایی و پست او در خصوص عدم پذیرش دعوت فیفا برای حضور در جام جهانی قطر بود.

بیشتر بخوانید: بیشترین لایک در اینستاگرام ؛ رکورد لایک اینستاگرام در اختیار کیست؟

رکورد لایک اینستاگرام فارسی به نام علی دایی

مدتی پیش از آغاز جام جهانی، پست علی دایی در اینستاگرام با حدود ۳میلیون و ۵۰۰ هزار لایک تاکنون توانست رکورد بیشترین محبوبیت و لایک بین کاربران ایرانی را تصاحب کند؛ اما تازه‌ترین پست اسطوره فوتبال ایران با بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لایک، رکورد گذشته را هم شکسته است!

رکورد لایک اینستاگرام فارسی بار دیگر تغییر کرد؛ دایی رکورد خودش را شکست!

چندی پیش، یک میهمان در یکی از برنامه‌های شبکه افق در جملاتی عجیب و تمسخرآمیز درباره علی دایی گفت: «ایشان قهرمان محسوب نمی‌شود. خدا به ایشان قد بلندی داده و هرکسی سانتری می‌کشید، توپ به سر او برخورد می‌کرد و وارد دروازه می‌شد… این افراد قهرمانان ما نیستند! قوه قضاییه و نهادهای امنیتی این افراد را ممنوع الخروج نکنند تا این‌ها بروند و کشور کمی تطهیر شود».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ثبت رکورد لایک اینستاگرام فارسی به نام اسطوره فوتبال ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر